Stran 1 od 1

BOV valve in merilec pretoka zraka

Objavljeno: Ne Okt 26, 2014 2:35 pm
Napisal/-a Crazy Alfista
Eno vporasanje in sicer zakaj se naj nebi uporabljalo blowoff ventila na sistemih ki racunajo zmes goriva s pomocjo merilca pretoka zraka?
Taki sistemi uporabljqjo diverter valve oziroma je zrak namesto v atmosfero preusmerjen nazaj v sesalno cev pred kompresorjem
Ce ta zrak gre v atmosffero, naj bi motor laufal z zelo bogaro mesanico? Zakaj?saj ko se loputa zapre, se tako ustvari vakuum v kolektorju, neglede na zrak ki je preusmerjen ali v atmosfero ali nazaj v sesalno cev?

Objavljeno: Ne Okt 26, 2014 5:44 pm
Napisal/-a peruccy
Zato ker je zrak ki vstopi skozi LMM v turbo že "preračunan/izmerjen" in če uporabiš blow off, ta izpusti zrak v atmosfero, kar zmede ECU. To pa zato, ker ECU ne zna da je "izgubil" nekaj količine zraka in bo šopal gorivo tak dolgo, dokler ne bo dovolj za prej-izmerjeno količino zraka ki je šla skozi LMM. Z uporabo DV (dump valve/diverter valve), do tega ne pride. Iz prve roke ti lahko povem kaj te čaka če boš uporabil BOV namesto DV na serijskem ECU-ju:
- pokanje iz auspuha med šaltavanjem
- na trenutke neenakomeren štandgas
- avto ti bo vsake tolko ugasnil ko se boš ustavil

Če hočeš BOV zvok a bi rad imel DV napeljavo, potem vzemi od Forge ali kere druge firme "recirc blow off valve". Ta ima glasnost BOV-ja in recirkulacijo DVja. Druga opcija ti pa je od Avstralske firme GFB (gofastbits), ki ima DV kateremu lahko nastavljaš glasnost in način izpusta. Je pa kar pricey zaradi drage poštnine from down under...

Objavljeno: Ne Okt 26, 2014 11:08 pm
Napisal/-a Crazy Alfista
Ampak to se zgodi samo v casu ko je loputa odprta in do takrat ko se zapre, sepravi za ta cas?potem je logicno

Verjetno bom sel na sistem brez lmm, sepravi pozicija lopute, map senzor in temp zraka, tam pa to nima vpliva:-)
Dv valve(ga imam nba lagerju od audi tt)bom uporabil kot blow off valve, ker brez blow off ne upam vozit zaradi turbine pripritisku 1 bar

Objavljeno: Po Okt 27, 2014 6:48 am
Napisal/-a peruccy
Zakaj ne upaš vozit pri 1bar? Kupi DV od Forge, ki je dimenzijsko isti kot vsi plastični Bosch DVji (Alfa, Porsche, VAG itd.). Vendar je iz aluminija in še nastavljiv je. Lahko zamenjaš znotraj vzmet (mehka, srednja, trda - dobiš zraven), kar določa kak dolgo bo ventil odprt ko izpusti. Povrh vsega je pa zelo trpežen in z lahkoto vsak dan "dump-a" 2bar pritiska. Odzivnost je takojšnja. Jaz ga imam zmontiranega kakšnih 20cm od lopute in v trenutku izpusti in ker izpusti direkt pred LMM/univerzalen zračni filter, je glasnost konkretna. Na Sky-ju sem probal Blitz BOV, ki bi naj bil super glasen, pa ni niti približno tak glasen kot na 166ki :)

Edit: Če te pa skrbi 1bar zaradi turboja, pa se ne sekiraj. Jaz vozim visoki boost že od časa 145ke. Takrat sem imel 1,4/1,5bar. V 164ki sem imel 1,9bar. Sedaj na 166ki imam 1,5bar (za kratek čas imel tudi 2bar). Če DV v trenutku izpusti, se nimaš kaj sekirati...