Nateg je v tem da zadeva računalniku sporoča lažnive podatke, zato ta poveča vbrizg, kar doda nekj k moči... Problem pa je da razmerje zrak gorivo ni optimalno, točka vbrizga ni optimalna, in tako naprej. Posledica je da motor ne da od sebe toliko kot bi s čipanjem, in da se zaradi dima lahko pojavijo kake težave z DPFjem...
Če delaš jurja na teden je to 50 jurjev na leto.
Take km ne delaš iz užitka, ampak za zaslužek. Posledično ne bi smel ravno na vsak deci porabe gledat.
Mislim da na koncu poraba je važna ampak tu ne gre za razliko 1dcl, to je res vseeno ali ti pije 6,3 ali 6,4 ampak ali pije 6,4 ali pa 8,1 to pa je že pomemben podatek, ne glede na količino letnih kilometrov, je pa res, da če si gorivo plačuješ sam in delaš veliko kilometrov je to precej bolj pomemben podatek kot če delaš malo kilometrov. Recimo moji mami bi lahko avto tudi 15l pil pa ne bi bilo ravno velike panike, v 5 letnih ima namreč skoraj 26kkm prevoženih. Nekdo, ki naredi toliko v 3 mesecih bi moral imeti pa ornk plačo, da bi ne bankrotiral samo z gorivom.