To zadevica ni tako redka, kot si predstvljaš, še celo zelo pogosta je, in je v rabi predvsem pri boljših rally dirkalnikih grupe N+ ali A s turbopolnilnikom, v rally krogih je znana kot bang-bang in skrbi, da se ublaži učinek turbo luknje, ki je pri bolj navitih specialkah kar očitna in posledično nevarna.Teo napisal/-a:Da ogenj ven meče, to se godi navadno pokvarjenim avtom. Lahko pa tudi pri redkih avtomobilih s turbopolnilcem, ki spušča nekaj gorivne mešanice v ispuh, zato da tam pride do vžiga, posledično do velike količine izpušnih plinov, ki poskrbijo, da obrati turba nikoli ne padejo pod kritično mejo. Pa še to mislim, da ta je ta sistem v avtih bolj redek od marmorja na armaturni plošči.
Pri teh pokih se navadno pokaže tudi plamen.Ta sistem se je sicer dodobra uveljavil pri vseh dirkalnikih s turbinskim polnilnikom, saj preprečuje nastanek t.i. turbo luknje, zaradi katere se motor ob dodanem plinu odziva z zamudo. Pri tem sistemu pa elektronika poskrbi, da se turbina ves čas polni, kar seveda pomeni, da omenjene "turbo luknje" ni več. A bang bang je lahko med vožnjo vključen le takrat, kadar se vozimo povsem na polno, torej le med hitrostnimi preizkušnjami. Stopalko za plin moramo namreč imeti pritisnjeno povsem do konca, ali pa povsem spuščeno; v nasprotnem primeru se avtomobil ne pelje tekoče. Se pa recimo ta sistem avtomatično izklopi, če dve ali tri sekunde na plin ne pritiskamo.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov