Gregson saj tole si napisal točno tako kot je res.
Če menjam samo amortizerje mi bo 100% v ene tednu počila kakšna vzmet, kar je zelooo znano pri 159kah. Sicer ne razumem zakaj, ker ko pogledam vzmet zgleda kot nova
Kjer si pa ti dobil robo za 320 €
Blistein B4 (podobno kot OEM) so novi 260€, vzmeti OEM pa cca. 180€.
pred petimi leti sem vgradil KONI FSD amortizerje z Eibach Pro kit vzmetmi.
Letos (po slabih 50k km) so mi šli prvi amortizerji po gobe: eden blaži 40%, drugi 0%.
Zanima me ali lahko fliknem gor Bilstein B6 z Eibach Pro vzmetmi spredaj in vzadi pustim KONI FSD+Eibach.
Koliko bo z B6+Eibach vzmetmi spredaj znižano?
Kaj priporočate, da vzamem namesto KONI FSD za spredaj?
Tudi sam sem se odločal kaj narediti z vzmetenjem na moji 159 2.4 sw TI. Spredaj mi je spustil amortizer, zadaj pa sem imel počene vzmeti.
Odločil sem se za Bilstein B6 in Eibach pro kit.Nameščene imam 3 dni in sem zaenkrat zadovoljen. Po cesti kjer se vozim v službo je vožnja kot noč in dan. Če sem prej mislil kako je trd avto, je zdaj mehek.Nekaj se bo še posedel ampak ne veliko. Tako kot zdaj stoji je zame idealno.
Na slikah je avto prazen. Na zadnji sliki je samo poln prtljažnik.
B4 so ekvivalentni orginal amortizerjem, B6 so športni amortizerji za original višino avta, B8 so športni amortizerji z skrajšano batnico za vzmeti ki znižajo. Tolko da bo jasno.
Jaz sem tudi naročil nov komplet Bilstein B6 namesto obstoječih KONI FSD, ki so zdržali samo 50k km normalne vožnje. Gor bom dal Eibach Pro kit vzmeti.