Vzmeti 147

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

Teo, zanima me, kakšno podvozje imaš na svoji 147, ker je originalno premehko. Glede na to, da je avto že tako kar nizek, bi najraje kupil samo trše vzmeti, brez da bi bil avto nižji. Verjetno pa bi orig. amortizerji slabo delali s tršimi vzmetmi in bi rabil nove.

Prosim za kakšen predlog, LP
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Če sprašuješ samo Teota za naslednjič uporabi PM.

Predlagam ti EIbach vzmeti ker so res kvalitetne. Apexi na alfah nekako ne opridejo v poštev. Frend je na 145ki že dvakrat reklamiral vse 4 fedre ker so se posedli. Res pa je da ni imel amortizerjev drugih ampak originalne..
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

Sprašujem Teota, ker ima enak avto, ostale pa redvsem za izkušnje z različnimi proizvajalci. Težava je še to, ker iščem trše vzmeti, ne želim pa nižjega avta, večina pa ob spremembi trdote tudi zniža.
Giorgio Armani
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1184
Pridružen: Sr Okt 29, 2003 7:40 pm
Član Alfa Kluba: 0

dizl napisal/-a:Sprašujem Teota, ker ima enak avto, ostale pa redvsem za izkušnje z različnimi proizvajalci. Težava je še to, ker iščem trše vzmeti, ne želim pa nižjega avta, večina pa ob spremembi trdote tudi zniža.
Meni je 147 ravno dovolj trda za divjanje in ravno dovolj mehka za normalno vožnjo.Sem tudi gruntal da bi zamenjal, vendar mislim da nima smisla.
Lp G.A.
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

Ne vem če imaš JTD, ker naj bi bila mehkejša?? ali pa je motor toliko težji. Spredaj zarijem na tla čez vsakega ležečega policaja tudi pri komaj kaj kmh in imam tega vrh glave, sprednja zavesica pa tudi.
Giorgio Armani
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1184
Pridružen: Sr Okt 29, 2003 7:40 pm
Član Alfa Kluba: 0

Ne imam 1.6 120KM, sicer pa tud jest mau orjem po tleh.Prvič slišim da ima JTD mehkejše podvozje.
Lp G.A.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Izbral si najbolj pametno varianto od vseh1 Avto je že itak ful nizek in z nižanje boš le vsepovsod tolkel po cesti, razbijal prednji odbijač in tako dalje. Jaz že skoraj ne štejem več škode, ravno pred kratkim so mi popravili prednji odbijač, ki mi ga je zlomila rampa na tleh, plastiko pod motorjem pa bi itak moral menjati vsaki teden.

Avto pa je za resno vožnji vsekakor premehak, tako da so trše vzmeti vsekakor na mestu. In vsekakor naj bodo Eibach, saj so le te progresivne in se med vožnjo mnogo lepše obnašajo. Pa menjava kakšnega stabilizatorja s tršim bi bila tudi za razmislit, saj se avto potem neha nagibat.

Res pa je, da so amortizerji optimirani za serijske vzmeti in bi tudi njihova menjava bila priporočljiva, vendar tudi če jih ne menjaš ni katastrofa! Je pa bolje, da se zadeve lotiš temeljito! Drugače pa pač eno sezono menjaš vzmeti potem počakaš, da vidiš kako se obnesejo amortizerji in nato po potrebi menjaš še te! Vsekakor se za vzmeti pozanimaj tudi v tujini, saj so tam mnogo cenejše, samo pazi, da imajo progresivne karakteristike delovanja!
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

........ progresivne karakteristike delovanja!

Kar pomeni???????????????????????????????
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Da za prvi nekaj centimetrov stiska vzmeti potrebuješ manjšo silo, da vzmet stisneš za določeno dolžino, nato pa z obremenitvijo ta sila narašča.

Recimo, da za stisk prvega centimetra potrebuješ 100 N, da vzmet stisneš še en cm nato potrebuješ 150N, za tretji centimeter nato že 200N....

V vožnji pa to pomeni, da je pri majhnih gibih avto mehak, ko pa je obremenjen pa postaja zmeraj trši! Udobje pri normalni vožnji in športnost pri ostri vožnji!
Giorgio Armani
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1184
Pridružen: Sr Okt 29, 2003 7:40 pm
Član Alfa Kluba: 0

Teo napisal/-a:Izbral si najbolj pametno varianto od vseh1 Avto je že itak ful nizek in z nižanje boš le vsepovsod tolkel po cesti, razbijal prednji odbijač in tako dalje. Jaz že skoraj ne štejem več škode, ravno pred kratkim so mi popravili prednji odbijač, ki mi ga je zlomila rampa na tleh, plastiko pod motorjem pa bi itak moral menjati vsaki teden.

Avto pa je za resno vožnji vsekakor premehak, tako da so trše vzmeti vsekakor na mestu. In vsekakor naj bodo Eibach, saj so le te progresivne in se med vožnjo mnogo lepše obnašajo. Pa menjava kakšnega stabilizatorja s tršim bi bila tudi za razmislit, saj se avto potem neha nagibat.

Res pa je, da so amortizerji optimirani za serijske vzmeti in bi tudi njihova menjava bila priporočljiva, vendar tudi če jih ne menjaš ni katastrofa! Je pa bolje, da se zadeve lotiš temeljito! Drugače pa pač eno sezono menjaš vzmeti potem počakaš, da vidiš kako se obnesejo amortizerji in nato po potrebi menjaš še te! Vsekakor se za vzmeti pozanimaj tudi v tujini, saj so tam mnogo cenejše, samo pazi, da imajo progresivne karakteristike delovanja!
Avto je res nizek, sploh pa tvoj Teo ko imaš spuščenega.Tudi jaz sem že odtrgal zaščitno plastiko pod sprednjim odbijačem in jo ravno danes tudi popravil in privil nazaj z nerjavečimi vijaki.
Lp G.A.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Aha. teo! Poznana zadeva! prve takšne vzmeti je imel že JAMEX, ki jih je imel bivši sodelavec na svojem puntu, že leta 1996!
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Ja te vzmeti so TO-TO, če že kaj spreminjaš!

Giorgio upam, da ti nisem vzel poguma glede nižanja avtomobila, saj ko sva se nazadnje pogovarjala si še razmišljal o tem. Se bova malo peljala, ko pridem v LJ pa boš stvar ocenil iz prve roke, kar sam!
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Damijan napisal/-a:Aha. teo! Poznana zadeva! prve takšne vzmeti je imel že JAMEX, ki jih je imel bivši sodelavec na svojem puntu, že leta 1996!
To sem imel tudi jest na puntaču, in moram rečt, da so se super obnesle v kombinaciji z slick gumami od pokalnega seicentota.

eine kleine ferrari.press :D :D
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Giorgio Armani napisal/-a:
Teo napisal/-a:Izbral si najbolj pametno varianto od vseh1 Avto je že itak ful nizek in z nižanje boš le vsepovsod tolkel po cesti, razbijal prednji odbijač in tako dalje. Jaz že skoraj ne štejem več škode, ravno pred kratkim so mi popravili prednji odbijač, ki mi ga je zlomila rampa na tleh, plastiko pod motorjem pa bi itak moral menjati vsaki teden.

Avto pa je za resno vožnji vsekakor premehak, tako da so trše vzmeti vsekakor na mestu. In vsekakor naj bodo Eibach, saj so le te progresivne in se med vožnjo mnogo lepše obnašajo. Pa menjava kakšnega stabilizatorja s tršim bi bila tudi za razmislit, saj se avto potem neha nagibat.

Res pa je, da so amortizerji optimirani za serijske vzmeti in bi tudi njihova menjava bila priporočljiva, vendar tudi če jih ne menjaš ni katastrofa! Je pa bolje, da se zadeve lotiš temeljito! Drugače pa pač eno sezono menjaš vzmeti potem počakaš, da vidiš kako se obnesejo amortizerji in nato po potrebi menjaš še te! Vsekakor se za vzmeti pozanimaj tudi v tujini, saj so tam mnogo cenejše, samo pazi, da imajo progresivne karakteristike delovanja!
Avto je res nizek, sploh pa tvoj Teo ko imaš spuščenega.Tudi jaz sem že odtrgal zaščitno plastiko pod sprednjim odbijačem in jo ravno danes tudi popravil in privil nazaj z nerjavečimi vijaki.
Dejta nehat jamrat, jest ko imam letne gume nasedem na vsakem kurčevem ležečem policaju. Od začetka ko sem kupil alfo in še nisem bil navajen sem zjebal cel prednji del. Vse po svoje stoji, tako da bom moral spomladi malo razdreti vse skupaj in nesti na štrihanje.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Maš prav, malo preveč jamram, saj kljub vsemu ne bi menjal vzmeti za nobeno ceno! Jebeš ga, pač malo šobamo po cesti1

Glede progresivnih vzmeti pa je nekako takole, da so starejše od avtomobilov in je popolnoma normalno, da so jih že vgrajevali v avtomobile leta 1996!

So jih tudi že v kočije tam okoli 1850! :lol: :lol: :lol:


Če že kaj menjuješ, potem je to to!
Odgovori
  • Informacija