Teo, zanima me, kakšno podvozje imaš na svoji 147, ker je originalno premehko. Glede na to, da je avto že tako kar nizek, bi najraje kupil samo trše vzmeti, brez da bi bil avto nižji. Verjetno pa bi orig. amortizerji slabo delali s tršimi vzmetmi in bi rabil nove.
Predlagam ti EIbach vzmeti ker so res kvalitetne. Apexi na alfah nekako ne opridejo v poštev. Frend je na 145ki že dvakrat reklamiral vse 4 fedre ker so se posedli. Res pa je da ni imel amortizerjev drugih ampak originalne..
Sprašujem Teota, ker ima enak avto, ostale pa redvsem za izkušnje z različnimi proizvajalci. Težava je še to, ker iščem trše vzmeti, ne želim pa nižjega avta, večina pa ob spremembi trdote tudi zniža.
dizl napisal/-a:Sprašujem Teota, ker ima enak avto, ostale pa redvsem za izkušnje z različnimi proizvajalci. Težava je še to, ker iščem trše vzmeti, ne želim pa nižjega avta, večina pa ob spremembi trdote tudi zniža.
Meni je 147 ravno dovolj trda za divjanje in ravno dovolj mehka za normalno vožnjo.Sem tudi gruntal da bi zamenjal, vendar mislim da nima smisla.
Ne vem če imaš JTD, ker naj bi bila mehkejša?? ali pa je motor toliko težji. Spredaj zarijem na tla čez vsakega ležečega policaja tudi pri komaj kaj kmh in imam tega vrh glave, sprednja zavesica pa tudi.
Izbral si najbolj pametno varianto od vseh1 Avto je že itak ful nizek in z nižanje boš le vsepovsod tolkel po cesti, razbijal prednji odbijač in tako dalje. Jaz že skoraj ne štejem več škode, ravno pred kratkim so mi popravili prednji odbijač, ki mi ga je zlomila rampa na tleh, plastiko pod motorjem pa bi itak moral menjati vsaki teden.
Avto pa je za resno vožnji vsekakor premehak, tako da so trše vzmeti vsekakor na mestu. In vsekakor naj bodo Eibach, saj so le te progresivne in se med vožnjo mnogo lepše obnašajo. Pa menjava kakšnega stabilizatorja s tršim bi bila tudi za razmislit, saj se avto potem neha nagibat.
Res pa je, da so amortizerji optimirani za serijske vzmeti in bi tudi njihova menjava bila priporočljiva, vendar tudi če jih ne menjaš ni katastrofa! Je pa bolje, da se zadeve lotiš temeljito! Drugače pa pač eno sezono menjaš vzmeti potem počakaš, da vidiš kako se obnesejo amortizerji in nato po potrebi menjaš še te! Vsekakor se za vzmeti pozanimaj tudi v tujini, saj so tam mnogo cenejše, samo pazi, da imajo progresivne karakteristike delovanja!
Da za prvi nekaj centimetrov stiska vzmeti potrebuješ manjšo silo, da vzmet stisneš za določeno dolžino, nato pa z obremenitvijo ta sila narašča.
Recimo, da za stisk prvega centimetra potrebuješ 100 N, da vzmet stisneš še en cm nato potrebuješ 150N, za tretji centimeter nato že 200N....
V vožnji pa to pomeni, da je pri majhnih gibih avto mehak, ko pa je obremenjen pa postaja zmeraj trši! Udobje pri normalni vožnji in športnost pri ostri vožnji!
Teo napisal/-a:Izbral si najbolj pametno varianto od vseh1 Avto je že itak ful nizek in z nižanje boš le vsepovsod tolkel po cesti, razbijal prednji odbijač in tako dalje. Jaz že skoraj ne štejem več škode, ravno pred kratkim so mi popravili prednji odbijač, ki mi ga je zlomila rampa na tleh, plastiko pod motorjem pa bi itak moral menjati vsaki teden.
Avto pa je za resno vožnji vsekakor premehak, tako da so trše vzmeti vsekakor na mestu. In vsekakor naj bodo Eibach, saj so le te progresivne in se med vožnjo mnogo lepše obnašajo. Pa menjava kakšnega stabilizatorja s tršim bi bila tudi za razmislit, saj se avto potem neha nagibat.
Res pa je, da so amortizerji optimirani za serijske vzmeti in bi tudi njihova menjava bila priporočljiva, vendar tudi če jih ne menjaš ni katastrofa! Je pa bolje, da se zadeve lotiš temeljito! Drugače pa pač eno sezono menjaš vzmeti potem počakaš, da vidiš kako se obnesejo amortizerji in nato po potrebi menjaš še te! Vsekakor se za vzmeti pozanimaj tudi v tujini, saj so tam mnogo cenejše, samo pazi, da imajo progresivne karakteristike delovanja!
Avto je res nizek, sploh pa tvoj Teo ko imaš spuščenega.Tudi jaz sem že odtrgal zaščitno plastiko pod sprednjim odbijačem in jo ravno danes tudi popravil in privil nazaj z nerjavečimi vijaki.
Giorgio upam, da ti nisem vzel poguma glede nižanja avtomobila, saj ko sva se nazadnje pogovarjala si še razmišljal o tem. Se bova malo peljala, ko pridem v LJ pa boš stvar ocenil iz prve roke, kar sam!
Teo napisal/-a:Izbral si najbolj pametno varianto od vseh1 Avto je že itak ful nizek in z nižanje boš le vsepovsod tolkel po cesti, razbijal prednji odbijač in tako dalje. Jaz že skoraj ne štejem več škode, ravno pred kratkim so mi popravili prednji odbijač, ki mi ga je zlomila rampa na tleh, plastiko pod motorjem pa bi itak moral menjati vsaki teden.
Avto pa je za resno vožnji vsekakor premehak, tako da so trše vzmeti vsekakor na mestu. In vsekakor naj bodo Eibach, saj so le te progresivne in se med vožnjo mnogo lepše obnašajo. Pa menjava kakšnega stabilizatorja s tršim bi bila tudi za razmislit, saj se avto potem neha nagibat.
Res pa je, da so amortizerji optimirani za serijske vzmeti in bi tudi njihova menjava bila priporočljiva, vendar tudi če jih ne menjaš ni katastrofa! Je pa bolje, da se zadeve lotiš temeljito! Drugače pa pač eno sezono menjaš vzmeti potem počakaš, da vidiš kako se obnesejo amortizerji in nato po potrebi menjaš še te! Vsekakor se za vzmeti pozanimaj tudi v tujini, saj so tam mnogo cenejše, samo pazi, da imajo progresivne karakteristike delovanja!
Avto je res nizek, sploh pa tvoj Teo ko imaš spuščenega.Tudi jaz sem že odtrgal zaščitno plastiko pod sprednjim odbijačem in jo ravno danes tudi popravil in privil nazaj z nerjavečimi vijaki.
Dejta nehat jamrat, jest ko imam letne gume nasedem na vsakem kurčevem ležečem policaju. Od začetka ko sem kupil alfo in še nisem bil navajen sem zjebal cel prednji del. Vse po svoje stoji, tako da bom moral spomladi malo razdreti vse skupaj in nesti na štrihanje.