turbo tuning

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

tudi moj 2.0 ima 84mm bate1 Za Q4 pa nisem vedel! Se opravičujem, če sem povzročil zmedo!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
alfatuner
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: Sr Mar 03, 2004 9:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Če nej bi blo pa tko pa spoh ni blema, kovane bate lohk pol od delte slončka notr stlačm k so pr rajcing serijsko kovani
TUNIN TILL PERFECTION!
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

A mi kdo razloži prednost teh kovanih batov. Kolk zadeva dejansko vpliva na performanse?
Slika
Uporabniški avatar
alfatuner
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: Sr Mar 03, 2004 9:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Na preformens ne upliva prov velik upliva na na vzdržljivost in možnost večjega navijanja več šmera lohk daš notr. Zadeva je nujno potrebna če mislš navit motor majhnih kubatur na velike moči ker navadni bati bi se po domače rečeno stopili
TUNIN TILL PERFECTION!
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Kaj pa ležaji, kako pa ti prenašajo večje obremenitve?
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
alfatuner
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: Sr Mar 03, 2004 9:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Če ti po domače povem težko ampak nekak kr zmorejo pr alfah maš problem z gl.gredjo k se je ne da brust je poniklana! se morš zadeve drugač lotit olajšaš ustrajnik da se zadeva lažje zavrti. sam pol se motor dost bl trese!
TUNIN TILL PERFECTION!
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Kaj pa lahko narediš proti tresljajem! Kako bi šlo dodajat še eno kontra vrtečo gred?
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
alfatuner
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: Sr Mar 03, 2004 9:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ta bi bla pa bl težka navem kako bi jo notr stlaču drgač 20 ts 16v jih ma že serijsko 2.
TUNIN TILL PERFECTION!
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Zunaj ohišja uležajeno na dveh mestih, poganjano pa z jermenom, ki bi poptekal preko dodane jermenice na eni gredi! V teoriji, v praksi pa skoraj nemogoče!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Teo, take stvari se lotit, bi bla bl lovska. Svoj motor na frgazerje pusti lepo originalen, vsaj jaz bi ga. Lohk pa daš noter twin sparka in mu dodaš po možnosti turbino od Uno turbo, kovane bate, obvezno zamenjaš ležaje, olajšaš vztrajnik, drugi čip, športni filter v kombinaciji z športnim izspušnim sistemom, športne odmične gredi in se bo že ogromno poznalo. Sam neke kontra gredi bi blo pa bl čudna zadeva, pa tudi izvest tako zadevo, da bo prov funkcionirala. Če bi jo hotel dat pod motor, pa še bolj, ker je pokrov karterja kar precej nizko spuščen.

Če si že opazil une nore švicarje in jenkije, dajejo noter v GTV 3.0 V6 24v motorje. Po moje bi bla to še najcenejša varianta od vseh.
Slika
darko567
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: So Nov 29, 2003 9:41 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

Ko olajšaš ustrajnik odneseš (glavno gred z ustrajnikom in vijaki da jo zbalansirajo nato se nebi smel motor tresti) ne rabiš balans gredi če niso mišlene že na začetku.




lp
Darko Q4
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

veloce napisal/-a:Teo, take stvari se lotit, bi bla bl lovska. Svoj motor na frgazerje pusti lepo originalen, vsaj jaz bi ga. Lohk pa daš noter twin sparka in mu dodaš po možnosti turbino od Uno turbo, kovane bate, obvezno zamenjaš ležaje, olajšaš vztrajnik, drugi čip, športni filter v kombinaciji z športnim izspušnim sistemom, športne odmične gredi in se bo že ogromno poznalo. Sam neke kontra gredi bi blo pa bl čudna zadeva, pa tudi izvest tako zadevo, da bo prov funkcionirala. Če bi jo hotel dat pod motor, pa še bolj, ker je pokrov karterja kar precej nizko spuščen.

Če si že opazil une nore švicarje in jenkije, dajejo noter v GTV 3.0 V6 24v motorje. Po moje bi bla to še najcenejša varianta od vseh.
Ne pišem o tuningu mojega motorja, bo najverjetneje ostal čisto originalen, drugo možnost pa itak poznaš, brez tuninga! Pišemo o tuningu alfatunerjevega motorja!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Sem mislu, da misliš zudi na svojem kaj uštimat, ker si enkrat nekaj omenjal.
Slika
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Samo vstop zraka bom spremenil! Trobentice
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
alfatuner
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: Sr Mar 03, 2004 9:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

darko567 napisal/-a:Ko olajšaš ustrajnik odneseš (glavno gred z ustrajnikom in vijaki da jo zbalansirajo nato se nebi smel motor tresti) ne rabiš balans gredi če niso mišlene že na začetku.




lp
ne rabiš balansirat skupej gredi z ustrajnikom ker je gred že sama balansirana vsaj ponavad(tiste čudne vrtince cca fi8 na gredi) sam ustrajnik pofrzenkaš pa je čist ql.
TUNIN TILL PERFECTION!
Odgovori
  • Informacija