Ne pišem o tuningu mojega motorja, bo najverjetneje ostal čisto originalen, drugo možnost pa itak poznaš, brez tuninga! Pišemo o tuningu alfatunerjevega motorja!veloce napisal/-a:Teo, take stvari se lotit, bi bla bl lovska. Svoj motor na frgazerje pusti lepo originalen, vsaj jaz bi ga. Lohk pa daš noter twin sparka in mu dodaš po možnosti turbino od Uno turbo, kovane bate, obvezno zamenjaš ležaje, olajšaš vztrajnik, drugi čip, športni filter v kombinaciji z športnim izspušnim sistemom, športne odmične gredi in se bo že ogromno poznalo. Sam neke kontra gredi bi blo pa bl čudna zadeva, pa tudi izvest tako zadevo, da bo prov funkcionirala. Če bi jo hotel dat pod motor, pa še bolj, ker je pokrov karterja kar precej nizko spuščen.
Če si že opazil une nore švicarje in jenkije, dajejo noter v GTV 3.0 V6 24v motorje. Po moje bi bla to še najcenejša varianta od vseh.
ne rabiš balansirat skupej gredi z ustrajnikom ker je gred že sama balansirana vsaj ponavad(tiste čudne vrtince cca fi8 na gredi) sam ustrajnik pofrzenkaš pa je čist ql.darko567 napisal/-a:Ko olajšaš ustrajnik odneseš (glavno gred z ustrajnikom in vijaki da jo zbalansirajo nato se nebi smel motor tresti) ne rabiš balans gredi če niso mišlene že na začetku.
lp
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov