MiTo: komentarji in splošna debata

Tehnične teme o modelu MiTo

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

Nek dan gledam na anet samo dve Alfi 1,4 MA,danes samo ena.Mogoče bi mojo hitro prodal,ker jih ni :D
Glede TSI,p****,vsi vedo da so šrot,cene rabljenega 1,2 Golfa 6 pa enaka ali višja od katerekoli Giuliette. ](*,)
No,nekaj se jih najde za nižjo,verjetno,ker so pred ribatom :D .
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

Pozdravljeni,
kolega prodaja eno Mito 2009, benzinar. Avto je od prve lastnice, z malo km in realnimi. Mu pa gori lucka za sovoznikov
airbag. Priklopu bi jo rad na MultiEcu scan, pa me zanima ce je treba OBDII kaj modificirat za abs. Vem, da sem enkrat zasledil,
da neki zicke not obracajo. Je to res?

Poleg te je se ena malenkost, prtljažnik lahko odpreš samo z ključem, gumb na znaku zadaj ne dela. Je imel še kdo takšne težave?

Je pa noro lepa, bela, rdeče usnje, strešno okno..ko so jo kupli se spomnem, da se prav niso šparali :D
Reaper85
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe Jul 31, 2015 6:47 pm

Sem novi lastnik Mita 1.4 MA 135 TCT, oprema Distinctive, letnik 2011, 78k km.
Dodatne opreme ima kar nekaj, dvoconska avtomatska klimatska naprava, TCT menjalnik, paddle shifterji, električno nastavljiva steklena streha.
Veliko opreme pa je že brez doplačila, čeprav je pri marsikateremu tekmecu dodatna, sprednje meglenke, zadnji park senzorji, zadnje LED luči, tempomat, pa verjetno še kaj.

Pač avto ima svoje prednosti in slabosti. Najbolje da jih kar naštejem, kot je tukaj storil martini30:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 75#p476510" onclick="window.open(this.href);return false;

PREDNOSTI:
-Motor, res je odličen (prej sem imel same atmosferce 1.0/1.2/1.6 z 19, 14 in 12s do 100 in sem jih imel po 8 let že vrh glave). Klanci zanj niso nobena ovira, prej je bil že komaj opazen naklon problem. Pred klanci sem moral vedno pretikat v drugo in jo zvozit do blokade, tukaj pa daš lepo v tretjo in potegneš (pomoje bi šlo še v peti bolje kot prej v tretji), 5000 vrtljajev je več kot dovolj, potem lahko po možnosti šaltaš še v četrto, kar mi prej ni prišlo na kraj pameti, še tretja ni dala nič od sebe pri okoli 4000.
Zaenkrat ne pogrešam večje moči, ni sicer da bi te ravno zalimalo v sedež, ampak tudi nimam te potrebe (sploh ker prinese neverjetno velike stroške za kratek užitek), hiter je za vsakdanji promet še preveč.
Potegne pa to za sabo večje stroške, predvsem pri porabi. S prejšnjimi tremi sem imel porabo 6-7l (se ne spomnim več točno, vsekakor 0,5l manj kot pri 1.2), nekaj malega čez 7l in 8,5-9l, seveda pri nobenemu ni bilo potrebe po šparanju, čeprav zadnji 1.6 je na koncu že kar veliko pil (par deci nad 9l), verjetno slaba lambda. Tega sem zapeljal danes po svoji lokalni cesti, način D (Dynamic), prestavna ročka premaknjena v levo (manual način) in prestavljanje na paddle shifterjih, in sem imel v obe smeri okol 11l, pa sem v obe smeri kar nekaj časa moral čakat ali za ostalimi ali ob cesti, da se sprazne promet, ker avto je pač veliko hitrejši od ostalih, res pa da sem imel enak problem že pri 1.2 in 1.6.
Tako da če bi bil sam na cesti, računam na nekje 13l brez šparanja. Potem bom pa videl ali bom lahko vsak dan tako vozil ali samo na nekaj dni. V vsakem primeru pa se lepo pelje tudi v načinu N in z narahlim gasom, 2000 obratov ima avto več kot dovolj, z atmosfercem si moral držat vsaj med 3 in 4k, da je bila vožnja kolikor toliko normalna, čeprav tako lepo kot se ta že pri 2000, se ni nikoli peljalo.
Če šaltam sam, vozim v naselju v peti, šesta se že mal preveč matra, pri enakomerni vožnji 100km/h izven naselja pa v šesti. Mislim da je pri avtomatiki enako, moram pa še preverit pri kateri hitrosti prestavi v 6.
Zvok je seveda športen, avto je zaradi tega privabil že kar nekaj pogledov.

-Menjalnik. Nisem še vozil avtomatika, ampak ta TCT se mi zdi odličen. Sprva mi ni bilo všeč da rabi dolgo časa da prestavi v nižjo, recimo pred prehitevanjem. Ampak sem potem ugotovil da imaš še manualni način, ali pa kickdown, kjer pred prehitevanjem pritisneš gas do podna in ti prestavi v tretjo. S pritiskom in držanjem gasa do podna rabi okol 2s v N in 1s v D načinu, da se zbudi.
Po treh dneh lahko rečem, da ne pogrešam več ročnega menjalnika, čeprav sem sprva mislil da to ne bo mogoče. Tukaj itak turbina zamenja užitek, ki ga je dalo prej ročno prestavljanje. Samo da tisti užitek prestavljanja ni bil niti slučajno primerljiv, pa še kak problem si lahko imel, recimo vmes med prehitevanjem včasih nisem dobro zadel tretje prestave, pa da ne štejem kolikokrat sem zadel v blokado med tem manevrom.
Parkiranja vzvratno sem se sprva bal, ker imam doma parkirišče na klancu, zadaj pa ograjo (lahko pustim 2m prostora, ampak vseeno). Na ravnem gre drugače brez problema, samo popuščaš zavoro, ko pa pride do klanca, se pa ustavi, in je potreben gas. Najprej sem se bal premikat nogo iz zavore na gas (z ročnim imaš pač na voljo še levo nogo, in ti je sklopka nek približek zavore, res pa da je tukaj podobno če spustiš gas), ampak zdaj že takoj ko pridem do naklona, dam nogo iz bremze na gas, potem pa če ga popolnoma spustiš bo počasi lezel nazaj, tako da imaš še čas prestavit nogo na zavoro in ni bojazni da bi zadel ograjo. Popolnoma do ograje pa res nebi upal.

-Notranjost. Všeč so mi sedeži, imajo ravno prav oprijema in so ravno prav mehki (Astra je imela pretrde). Izpostavil pa bi še zelo dobro narejeno upravljanje klime. Pri prejšnji Astri je bilo res neumno narejeno, za vklop in izklop klime si moral v meni in se še pomikat po meniju.
Tukaj so se pa zgledovali po VW-ju, pa kakor sedaj gledam slike Golfa 6, so gumbi pri Mitu celo malenkost bolje postavljeni.

-Pnevmatike so še precej poceni dimenzije 195/55/16, ampak je še vedno dražja kot prejšnja 205/55/16. Na 17 ne bom šel zaradi pretrdega vzmetenja, pa kolikor sem uspel vozit, so trenutne dovolj dobre za teh 135 konj, tudi po ovinkih ni opazit zvijanja.
So pa še prve, Michelin Energy Saver. Po cca. 50k km uporabe so precej boljše kot prejšnje Dunlop Sport Maxx RT po 5k km, tudi obraba je nekje enako na 5mm (nisem še uspel točno pomerit), čeprav imajo 10x več km za sabo.
Glede oprijema ni bilo niti na suhem, niti mokrem problemov, prej je bilo že na suhem slabše.


SLABOSTI:
-Notranji ročaji vrat pokajo in škripljejo, ko jih primeš v roke. Pač poceni plastika, sestavljena iz dveh delov. To me pri tem avtu najbolj moti.
-trda plastika armature in na vratih
-Podvozje je trdo kot hudič. Sem šel čez pokrov kanalizacije, ki ni najbolje poravnan s cesto, in me je ornk zabilo. Tudi s prejšnjim avtom je bilo tukaj najhuje, ampak tako me pa ni nikoli zabilo.
Je pa ravno na mestu kjer pride čez levo kolo, bom probal če se izide po desni strani, po levi je pa težje zaradi preglednosti naprej, ker si že čez polno črto.
Čez ležečega je treba zdaj seveda zmanjšat na 30-40, prej je šlo brez težav 50 čez, s Puntom II pa tudi 80, ker je imel res mehko vzmetenje.
-Spredaj je zelo nizek, nekje 13cm sem nameril, za 35mm znižan Punto je imel nekje 16cm. Seveda je že prejšnji lastnik večkrat podrsal spodnji del ob robnik.
Sam sem sicer probal in gre čez robnik, enkrat tudi pomotoma, ker v položaju P avto še malo zleze naprej, in moraš nujno zategnit ročno.



Kar moram sam vedno kupit, ko zamenjam avto in moram pri tem še, je pa:
-Gledring gumijasti tepihi, bom probal najti tipske, tako da se lepo prilegajo in da se zataknejo na zatiča, da se ne premikajo okoli
-maska za radio in USB avtoradio
-zimske gume

Glede ročajev moram tudi nekaj storit. Mislite da bi že samo usnje pomagalo?
http://www.ebay.com/itm/RED-STITCHING-F ... 33&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Zadnjič spremenil Reaper85, dne So Avg 01, 2015 6:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

poglej prednje fedre da niso odlomljeni.
Gargy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: To Nov 08, 2005 2:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Limbuš

Pozdravljni!

Po dolgem času se ponovno oglašam.
Lastil sem dve Alfi - 155 V& in 166 2.4 JTD, z obem izredno zadovoljen, praktično brez izrednih servisov, pa je 166-ica imela že blizu 300kkm... Samo dobavni rok me je pred leti odvrnil od nakupa 159 JTDm, kjer sem potem vzel Mazdo6. Še danes preklinjam mojo odločitev...

Začenjam s kupovanjem drugega avtomobila (poleg trenutno večjega karavana Mazda6), saj bo dosedanji (Daewoo Matiz) počasi samo še za na Dinos ali Snago. Po vseh ogledih in željah sma nekako prišla do skupnega avtomobila, ki je vešeč obema (priznam, da jaz bistveno bolj navijam :) ) in sicer Alfa MiTo...

Pogoji pri avtomobilu so predvsem:
- vsi varnostni elementi (ABS, ESR, vsaj 4x airbag itd.)
- avtomatska klima (ni nujno, da je dvoconska, nočem pa gumbka A/C in "retro" gumbov ventilacije)
- vsaj 100KM (avto bom uporabljal tudi sam, ko bo kdaj treba kam dalje, NA 78KM mlinčki se mi zdijo precej podhranjeni)
- bencin (avto bo 90% vožen na krajše relacije - do 15km dnevno, mestna vožnja)
- letnik 2008 in navzgor
- odštet sem pripravljen do 8.000€

V oči mi je padla naslednja:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... et%20Disti.." onclick="window.open(this.href);return false;.

ali pozna kdo vozilo in kakšno je mnenje Mito poznavalcev? Na kaj je treba bit pozoren in koliko bi bila naj relana cena, glede na postgavljeno? Kakšnih 10 dni nazaj se je prodajala zelo podbna, a več km za nekaj manj kot 7.000€ in je šla mislim da v dveh dneh...

Hvaležen bom za vse informacije.

LP
Gargy
Reaper85
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe Jul 31, 2015 6:47 pm

Jaz sem s svojim MA 135 TCT po dveh tednih lastništva precej razočaran, če bi bilo mogoče, bi ga takoj zamenjal, ampak eno leto ga bom že skoraj moral imet, ker na začetku največ izgubiš.
Pa niti ne mislim zelo slabe kvalitete izdelave notranjosti, kjer je bil še Punto 2 veliko boljši, prejšnja Astra H pa sploh 8/10, če je Mito 2/10. Vse ropota, poka in škriplje, sedež če se premikam s hrbtom, pomik stekel, ročaja na vratih, rokonaslon, sovoznikov predal, vibracije plastike včasih že v prostem teku, drugače pa če greš z motornimi vrtljaji proti 6000, celo Start-stop gumb, VSE, res neverjetno, ne bi verjel, če ne bi videl na lastne oči.
Pri prejšnji Astri je bil mislim da edini problem leva stikala za dviganje stekel, cel del z gumbi se je malenkost dvigoval, ko sem hotel dvignit steklo. Ampak tudi to bi se dalo rešit s kakšnim lepilom.
Upravljanje BC-ja s samo enim gumbom me tudi zelo moti, moraš 10x kliknit da prideš naokoli, res pa da se da za B izključit v nastavitvah.
Kar je dobrega je samo volan, sedeži, menjalnik, ročna, smerniki, upravljanje klime. Veliko od teh stvari je bilo pa v Astri slabih.


Ampak bolj me motijo same performanse, ker avto sem kupil samo zaradi tovarniškega podatka 8,2s do 100.
Pod 11s ni šans da pridem, okol 10s samo če začnem štopat ko se avto že začne premikat in grem samo do 100 po števcu, kar je nekje 90 realnih.
Res da se na začetku nekam dolgo čaka da spelje, vsaj sekundo, ampak sem probal tudi Launch Control ter štopanje iz 10km/h, pa ni bilo dosti bolje, še vedno med 10 in 11s (cesta je nagnjena).

Prve tri prestave pa vsekakor ne dajo od sebe 135KM, glede na Youtube videe je nekje med 105 in 120, se pravi 110-115KM.
Resnično sem razočaran, recimo pri prehitevanju skoraj ni razlike če začneš v tretji ali četrti, pri štopanju 50-90 in 60-100 sem zaznal samo 0,1-0,3s razlike, moralo bi pa biti vsaj 1s.
Druga je tudi švoh, ornk začne vlečt šele nad 3000rpm, ampak kar je žalostno, čeprav je občutek pospeševanja veliko boljši, pri 50-90 ni nič hitrejši od Astre 1.6 105, oba rabita 5,6s. Res da je tukaj treba pri 80 prestavit v tretjo, ampak vseeno bi morala bit razlika večja, tam 4,0-4,5s bi moral imeti.
Zadnje 3 so pa že skoraj brutalne za samo 135KM, 80-120 IV. 7,1s, V. 7,6s, VI. 9,1s. Tako da tukaj pa same pohvale. Ampak tukaj pomoje bolj navor pride v veljavo (tega je sigurno 230 Nm), tako da še vedno mislim da avto nima niti 120KM.
Ampak normalno je tako, in tudi sam raje vidim, da prve tri prestave gredo kot se zagre, zadnje tri pa so varčevalne, oz. četrta nič narobe če tudi gre.
Tako ima tudi pri 130 v VI. 3500rpm, recimo Opel Corsa/Astra 1.4T imata 2700rpm. Sam vozim samo po regionalki, tako da to niti ni problem, še raje vidim da ko imam pri 100km/h v šesti, da je avto tudi odziven in ni treba za vsakim ovinkom prestavljat v četrto.

Seveda vem, da gre za problem samo pri mojem avtu, drugače verjamem, da je motor odličen.
Ne vem pa kako bi čipanje pomagalo, pomoje bi moral dobit dodatnih 20KM, ampak to bom potem šele na tovarniških 135 namesto 160.


Potem je pa še TCT menjalnik, enako sem razočaran. Hitro sem ugotovil enako kot že veliko Angležev, najbolje da daš čimhitreje v Dynamic + Manual način, drugače lahko izgubiš vse živce.
V Normal je avto namreč mrtev, nobenega odziva pri dodajanju plina, volan je preveč mehak.
Zraven Normal seveda spada način Auto (prestavna ročka v D - Drive). Avtomatika mi ni nič všeč. Saj za po naselju je mogoče še ok, prestavlja lepo pri 2000. Ampak navzdol moraš pa prestavljat kot zmešan, recimo pred krožnim, seveda ti da pri 50km/h v peto, potem moraš pa trikrat prestavit dol da daš v drugo. Seveda se mi je že parkrat zgodilo, da sem šel tudi do prve, če gredo obrati na 5500 ali manj, ti tudi v prvo prestavi. Problem je, ker ti za kakšne pol sekunde kaže še prejšnjo prestavo.
Drugi način, uporaba samo zavore, mi pa sploh ni všeč, sploh ker sem na avtu že dobil zanič zadnje diske. Ta način pa nikoli ne preseže 2000 obratov, za zaviranje z motorjem je pa optimalno med 3000 in 4000.

Ampak kar me je odvrnilo, da bom še kdaj imel avtomatika, počasno speljevanje. Na semaforju moraš čakat še celi 2 sekundi, da se avto začne premikat.
Prej sem lahko nabil obrate na 2500 in hitro dvignil sklopko, pa sem poletel levo še preden je nasprotni promet speljal.
Vključevanja na glavno cesto in v krožna so enako počasna, marsikdo bi rekel celo nevarna, ampak sam itak raje počakam in speljem, ko je 100% dovolj prostora.
Reaper85
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe Jul 31, 2015 6:47 pm

Danes sem resetiral ECU in so se performanse precej popravile.
50-90 v III. je sedaj 5,4 namesto 6,9s, torej celih 1,5s pridobitka. V drugih prestavah pa ni sprememb, 4.-6. so bile že prej dobre.
2. je pa itak precej kratka (gre mal čez 80, oz. pri normalnih obratih - 5000, kjer še vleče, gre do ene 70), tako da je recimo ven iz krožnega uporabna samo da prideš do ene 50, ko si enkrat na 3000, tretja prevzame glavno vlogo pri pospeševanju.
Ampak to sem vedel že pred nakupom, da če je bila pri 1.6 NA glavna 2. prestava, bo pri turbaku 3.
Pa tudi pred nakupom sem že vedel, do bo šele 135 konj nekaj normalnega za vozit, ko greš naprej se šele začne tisto pravo. Tako da čipanje na 160, če ne prej, vsekakor drugo leto.

Stekla pa tudi ne škripljejo več pri dviganju in spuščanju, tako da mi avto kar naenkrat sploh ni več tako napačen.
Še največjo zamero imam glede varnostnega pasu, že da ga dobiš v roke, je problem, ker je daleč zadaj. Potem pa ko ga hočeš navit nazaj, imaš težavo spravit zaponko nazaj dol, ker je ravno tam pas zavihan.
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

To te je Alfa samo testirala, če boš dovolj dec za njo. Težke čase si preživel zdaj imaš na vidiku lepše kakor vidiš. ;)
Uporabniški avatar
Wilson
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: Če Mar 17, 2011 7:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj
Kontakt:

Ali ima kdo pokrivalo za MiTo ta za zimo? Jaz ga nimam v garazi in bi nabavil zascitno pokrivalo za sneg in zmrzal. Kje to kupiti? Vazno da prekrije se prva vrata zaradi sip brez okvirjev.
Brez duše bi bili le stroji

1. 156 sw 1.9 jtd 140 l.2004
2. 147 1.6 ts 105 l.2001
3. 159 sw 2.4 jtd 200 l.2006
4. 145 1.7 boxer l.1997
5. 156 1.8 ts l.2000
6. 159 sw 1.9 120 l.2007
7. ?
Mimoracingteam
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Nov 01, 2015 1:16 pm
Vozilo: Alfa romeo Mito 1.4 turbo
Kraj: Novo mesto

Fantje jaz sem se pa spravil spustiti mojo Mito :D in me zanima kakšne distančnike mi priporočate ker vzmeti grejo gor Eibach kolesa se bodo pa preveč skrila tako da bo treba mal pošert :D
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Kakšne so kaj vaše izkušnje z omenjenim modelom?
Kaj mislite zaradi česa oziroma v čem je vzrok njenega neuspeha?
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Glede izkušenj imaš celo temo. Glede neuspeha je najbrž kriva cena še bolj pa dejstvo, da je grd (moje mnenje).
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
Wilson
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: Če Mar 17, 2011 7:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj
Kontakt:

MiTo grd :roll:, pregled pri okulistu nujen!
Cena pa res visoka!
Brez duše bi bili le stroji

1. 156 sw 1.9 jtd 140 l.2004
2. 147 1.6 ts 105 l.2001
3. 159 sw 2.4 jtd 200 l.2006
4. 145 1.7 boxer l.1997
5. 156 1.8 ts l.2000
6. 159 sw 1.9 120 l.2007
7. ?
Uporabniški avatar
Wilson
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: Če Mar 17, 2011 7:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj
Kontakt:

Kakšne bodo spremembe na MiTo-tu 2016 fl. Nobenih slik še.
Brez duše bi bili le stroji

1. 156 sw 1.9 jtd 140 l.2004
2. 147 1.6 ts 105 l.2001
3. 159 sw 2.4 jtd 200 l.2006
4. 145 1.7 boxer l.1997
5. 156 1.8 ts l.2000
6. 159 sw 1.9 120 l.2007
7. ?
Uporabniški avatar
KobolM
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr Apr 30, 2008 12:52 pm
Kraj: Primorska

Ja, prenovo že nekaj časa čakamo. res upam da bo tudi kvaliteta izdelave bistveno boljša.

tdugače pa nekih konkretnih (uradnih) podatkov se ni.

Sem pa zasledil te zamaskirane slike...

http://www.allaguida.it/foto/alfa-romeo ... 17185.html" onclick="window.open(this.href);return false;

....in članek o novem Mitu

Citiram: Gre za grob prevod iz Italjanščine

- -Ne pričakujte revolucije pri Alfa Romeo Mito 2016: Prenova bo prinesla le rahlo osvežitev, da bi model ostal svež do upokojitve v letu ali dveh. Oblikovalska pomladitev naj bi Mita bolj povezala k svoji družini, novi Giulii in prenovljeni Giulietti. Najopaznejša razlika bo nov sprednji odbijač, kjer se bodo pojavile večje odprtine za dovod zraka, ki bodo sledile slogu nove limuzine.
Prenovljenega Mita bomo videli na prihajajočem Pariškem avtomobilskem salonu 2016.

Poleg sprememb spredaj se pričakuje tudi nekaj zadaj (odbijač,luči). Prihaja tudi nova barvna paleta in preoblikovana aluminijasta platišča. V notranjosti bodo spremembe minimalne; osvežena armaturna plošča, novi materiali in nov mulimediijski vmesnik.
Prenovljeni motorji bodo spolnjevali norme Euro 6. Goriva ostajajo bencin, utekočinjeni naftni plin in dizel. Vsi motorji bodo pridobili nekaj več konjskih moči. Vstopni bencinar bo še vedno TwinAir, dizelski bodo 1,3 in 1,6 JTDM. Vrh pa bodo predstavljali 1.4 MultiAir s 140 KM oz 170KM. Prihaja tudi oznaka "Veloce" namesto "Quadrifoglio Verde" kot trenutni model. Cene bodo v sedanjih okvirih (cena se začne pri 15.200 evrih). Mito bo tudi dobil nov Alfa Romeo logotip.
-----------------------------------------------------------
McLaren F1 team
-----------------------------------------------------------
Odgovori
  • Informacija