Sem novi lastnik Mita 1.4 MA 135 TCT, oprema Distinctive, letnik 2011, 78k km.
Dodatne opreme ima kar nekaj, dvoconska avtomatska klimatska naprava, TCT menjalnik, paddle shifterji, električno nastavljiva steklena streha.
Veliko opreme pa je že brez doplačila, čeprav je pri marsikateremu tekmecu dodatna, sprednje meglenke, zadnji park senzorji, zadnje LED luči, tempomat, pa verjetno še kaj.
Pač avto ima svoje prednosti in slabosti. Najbolje da jih kar naštejem, kot je tukaj storil martini30:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 75#p476510" onclick="window.open(this.href);return false;
PREDNOSTI:
-Motor, res je odličen (prej sem imel same atmosferce 1.0/1.2/1.6 z 19, 14 in 12s do 100 in sem jih imel po 8 let že vrh glave). Klanci zanj niso nobena ovira, prej je bil že komaj opazen naklon problem. Pred klanci sem moral vedno pretikat v drugo in jo zvozit do blokade, tukaj pa daš lepo v tretjo in potegneš (pomoje bi šlo še v peti bolje kot prej v tretji), 5000 vrtljajev je več kot dovolj, potem lahko po možnosti šaltaš še v četrto, kar mi prej ni prišlo na kraj pameti, še tretja ni dala nič od sebe pri okoli 4000.
Zaenkrat ne pogrešam večje moči, ni sicer da bi te ravno zalimalo v sedež, ampak tudi nimam te potrebe (sploh ker prinese neverjetno velike stroške za kratek užitek), hiter je za vsakdanji promet še preveč.
Potegne pa to za sabo večje stroške, predvsem pri porabi. S prejšnjimi tremi sem imel porabo 6-7l (se ne spomnim več točno, vsekakor 0,5l manj kot pri 1.2), nekaj malega čez 7l in 8,5-9l, seveda pri nobenemu ni bilo potrebe po šparanju, čeprav zadnji 1.6 je na koncu že kar veliko pil (par deci nad 9l), verjetno slaba lambda. Tega sem zapeljal danes po svoji lokalni cesti, način D (Dynamic), prestavna ročka premaknjena v levo (manual način) in prestavljanje na paddle shifterjih, in sem imel v obe smeri okol 11l, pa sem v obe smeri kar nekaj časa moral čakat ali za ostalimi ali ob cesti, da se sprazne promet, ker avto je pač veliko hitrejši od ostalih, res pa da sem imel enak problem že pri 1.2 in 1.6.
Tako da če bi bil sam na cesti, računam na nekje 13l brez šparanja. Potem bom pa videl ali bom lahko vsak dan tako vozil ali samo na nekaj dni. V vsakem primeru pa se lepo pelje tudi v načinu N in z narahlim gasom, 2000 obratov ima avto več kot dovolj, z atmosfercem si moral držat vsaj med 3 in 4k, da je bila vožnja kolikor toliko normalna, čeprav tako lepo kot se ta že pri 2000, se ni nikoli peljalo.
Če šaltam sam, vozim v naselju v peti, šesta se že mal preveč matra, pri enakomerni vožnji 100km/h izven naselja pa v šesti. Mislim da je pri avtomatiki enako, moram pa še preverit pri kateri hitrosti prestavi v 6.
Zvok je seveda športen, avto je zaradi tega privabil že kar nekaj pogledov.
-Menjalnik. Nisem še vozil avtomatika, ampak ta TCT se mi zdi odličen. Sprva mi ni bilo všeč da rabi dolgo časa da prestavi v nižjo, recimo pred prehitevanjem. Ampak sem potem ugotovil da imaš še manualni način, ali pa kickdown, kjer pred prehitevanjem pritisneš gas do podna in ti prestavi v tretjo. S pritiskom in držanjem gasa do podna rabi okol 2s v N in 1s v D načinu, da se zbudi.
Po treh dneh lahko rečem, da ne pogrešam več ročnega menjalnika, čeprav sem sprva mislil da to ne bo mogoče. Tukaj itak turbina zamenja užitek, ki ga je dalo prej ročno prestavljanje. Samo da tisti užitek prestavljanja ni bil niti slučajno primerljiv, pa še kak problem si lahko imel, recimo vmes med prehitevanjem včasih nisem dobro zadel tretje prestave, pa da ne štejem kolikokrat sem zadel v blokado med tem manevrom.
Parkiranja vzvratno sem se sprva bal, ker imam doma parkirišče na klancu, zadaj pa ograjo (lahko pustim 2m prostora, ampak vseeno). Na ravnem gre drugače brez problema, samo popuščaš zavoro, ko pa pride do klanca, se pa ustavi, in je potreben gas. Najprej sem se bal premikat nogo iz zavore na gas (z ročnim imaš pač na voljo še levo nogo, in ti je sklopka nek približek zavore, res pa da je tukaj podobno če spustiš gas), ampak zdaj že takoj ko pridem do naklona, dam nogo iz bremze na gas, potem pa če ga popolnoma spustiš bo počasi lezel nazaj, tako da imaš še čas prestavit nogo na zavoro in ni bojazni da bi zadel ograjo. Popolnoma do ograje pa res nebi upal.
-Notranjost. Všeč so mi sedeži, imajo ravno prav oprijema in so ravno prav mehki (Astra je imela pretrde). Izpostavil pa bi še zelo dobro narejeno upravljanje klime. Pri prejšnji Astri je bilo res neumno narejeno, za vklop in izklop klime si moral v meni in se še pomikat po meniju.
Tukaj so se pa zgledovali po VW-ju, pa kakor sedaj gledam slike Golfa 6, so gumbi pri Mitu celo malenkost bolje postavljeni.
-Pnevmatike so še precej poceni dimenzije 195/55/16, ampak je še vedno dražja kot prejšnja 205/55/16. Na 17 ne bom šel zaradi pretrdega vzmetenja, pa kolikor sem uspel vozit, so trenutne dovolj dobre za teh 135 konj, tudi po ovinkih ni opazit zvijanja.
So pa še prve, Michelin Energy Saver. Po cca. 50k km uporabe so precej boljše kot prejšnje Dunlop Sport Maxx RT po 5k km, tudi obraba je nekje enako na 5mm (nisem še uspel točno pomerit), čeprav imajo 10x več km za sabo.
Glede oprijema ni bilo niti na suhem, niti mokrem problemov, prej je bilo že na suhem slabše.
SLABOSTI:
-Notranji ročaji vrat pokajo in škripljejo, ko jih primeš v roke. Pač poceni plastika, sestavljena iz dveh delov. To me pri tem avtu najbolj moti.
-trda plastika armature in na vratih
-Podvozje je trdo kot hudič. Sem šel čez pokrov kanalizacije, ki ni najbolje poravnan s cesto, in me je ornk zabilo. Tudi s prejšnjim avtom je bilo tukaj najhuje, ampak tako me pa ni nikoli zabilo.
Je pa ravno na mestu kjer pride čez levo kolo, bom probal če se izide po desni strani, po levi je pa težje zaradi preglednosti naprej, ker si že čez polno črto.
Čez ležečega je treba zdaj seveda zmanjšat na 30-40, prej je šlo brez težav 50 čez, s Puntom II pa tudi 80, ker je imel res mehko vzmetenje.
-Spredaj je zelo nizek, nekje 13cm sem nameril, za 35mm znižan Punto je imel nekje 16cm. Seveda je že prejšnji lastnik večkrat podrsal spodnji del ob robnik.
Sam sem sicer probal in gre čez robnik, enkrat tudi pomotoma, ker v položaju P avto še malo zleze naprej, in moraš nujno zategnit ročno.
Kar moram sam vedno kupit, ko zamenjam avto in moram pri tem še, je pa:
-Gledring gumijasti tepihi, bom probal najti tipske, tako da se lepo prilegajo in da se zataknejo na zatiča, da se ne premikajo okoli
-maska za radio in USB avtoradio
-zimske gume
Glede ročajev moram tudi nekaj storit. Mislite da bi že samo usnje pomagalo?
http://www.ebay.com/itm/RED-STITCHING-F ... 33&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;