Da napišem tudi jaz nekaj besed o tem preplašenem mišku z imenom MiTo,
Strinjam se z večino, ki so mnenja, da se je MiTo čisto premalo oglaševal v naši deželici. To, da ja bila tu in tam kaka reklama
in bore malo testnih člankov je enostavno krivo, da ga ljudje ne poznajo.
Se mi je zgodilo, da so ljudje celo prišli do mene in me spraševali " a je to novi model Alfe ??" in to skoraj po šestih letih proizvodnje...
ko je v bistvu skoraj že čas, da se obstoječi model zamenja za novega...Škoda saj verjamem, da bi požel kar nekaj uspeha.
Cena avtomobila je bila mogoče res postavljena previsoko, vsaj za različice z močnejšimi motorji.
Vendar so bile kasnejše različice z 79 in 90 konjskimi motorji in z osnovno opremo (ki je mimogrede za vsakodnevno uporabo avta čisto zadovoljiva) dosegljive in popolnoma primerljive s konkurenco.
Res je, da je mogoče avto nepraktičen za mamice z otroki. Vendar obstajajo še druge ciljne skupine, ki niso tako zahtevne kar se tiče uporabnosti...
Popolnoma druga zgodba je v Italiji, sicer razumljivo glede na to, da je to njihova znamka, pa vendar... lahko bi nam bili za vzgled...
Ga ni časopisa, revije, foruma, spletne strani in drugih medijev, kjer nebi zasledil reklame, bodisi za MiTo, Giulietto ali pa 4C,...
prav tako je na cestah z lahkoto opaziti, da se alfe pojavljajo izredno pogosto, bodisi z mladimi vozniki ali pa tistimi, ki so že v tretjem življenjskem obdobju
Ko sem vozil še 147 sem nekje v nekem nakupovalnem centru blizu Benetk zagledal MiTo, ki se je pripeljal v garažo. Bil je lep, čist, z lepimi platišči ... skratka tak, da sem kar malo obstal in strmel vanj... In glej ga zlomka iz njega je stopila babica, krepko čez 70, urejena, nasmejana
in videti je bila prav zadovoljna... Bil sem presenečen, saj sem pričakoval nekoga mlajšega...
Takrat sem si rekel... veš kaj... če lahko babice vozijo nove alfe začni delati na tem, da jo boš tudi ti...
Zadal sem si cilj, da bo MiTo z bencinskim motorjem, po možnosti močnejšim od 147, da bo imel vsaj tako opremo, kot jo je imela 147 ali pa boljša...
In res... prišel je čas in priložnost, ko sem mojo 147 zamnjal za MiTo
MiTo 1.4 TB, 155km, competizione rdeče barve, sport 2 paket, BOSE, tempomatom, hill holderjem, blu&me in črnim usnjem v notranjosti, lep ko slika, na prvi pogled sem se zaljubil v njega
Bil sem malo skeptičen kar se tiče porabe, saj je bil 1.6 T.S. 120km ob dinamični vožnji izredno požrešen,
tako sem za rezervo jemal vse komentarje in objavljene teste, ki so takrat objavljali meni skoraj neverjetne rezultate...
Pa vendar me je prijetno presenetil, saj je vožnja v D funkciji izredno zabavna, dinamična in občutno drugačna kot v N,
poraba pa kljub temu konkretno nižja kot pri 147
Ne smem ga preveč hvaliti, pa vendar mi je do danes odlično služil, saj se približujem 130.000 prevoženim kilometrom.
Ob rednih servisih sem pa do sedaj moral menjati:
- vse 4 ležaje (sem na forumu opazil, da je imelo nekaj uporbnikov prav tako te težave);
- prednje vzmeti (ne vem kako in ne vem zakaj je z lepega desna med mirno vožnjo in na lepi cesti počila);
Pri 90.000 km sem opravil veliki servis, ki me je stal 380 EUR ( v primerjavi z 147 pravo olajšanje, saj sem zanjo veliki servis plačal konkretno čez 700 eur)
SLABOSTI avtomobila:
- prostornost na zadnji klopi (resnično se sploh višjerasli ljudje lahko počutijo prav klastrofobično in kot v neki podmornici z malimi okni);
- prav tako so zadnji sedeži neprimerljivo trši in neudobni v primerjavi s prednjimi;
- občutek ozkosti avta, saj se moraš s sovoznikom skoraj stepsti, da si pridobiš prostor na sredinskem naslonu
(lahko bi bil ta za kak centimeter res širši);
- izredno moteče je pokanje amortizerjev v vratih med odpiranjem in zapiranjem (tipična slabost skoraj vseh njihovih avtomobilov)
- slaba zvočna izoliranost kabine, ki pride do izraza pri višjih hitrostih, saj se šumenje vetra enostavno preveč sliši v kabini (če se voziš sam stvar še ni tako moteča, saj lahko malo ublažiš s kako dobro musko
če si pa v dvoje in se želiš pogovarjati, pa... hm..
ni druge kot da malo popustiš gas in zmanjšaš hitrost
- kar glasno podvozje na slabših cestah;
- po petih letih je odpovedal zunanji gumb za odpiranje prtljažnika, kar zna biti malo moteče, če želiš odpreti prtljažnik ko je avto prižgan enostavno ne gre... moraša avto ugasniti in potem z gumbom na ključu odpreti prtljažnik. (na začetku me je izredno motilo, vendar zaradi časovne stiske nisem tega popravil, čez čas pa sem se navadil in mislim, da tega niti ne bom dal popravljati razen, če mi bodo to naredili za kako simbolično ceno
);
- preveč poceni plastika na vratnih panelih, res da je praktična kar se čiščenja tiče, po drugi strani je pa res preveč cenena;
- prav tako so ročaji za zapiranje vrat izredno ohlapno narejeni in pritrjeni. MiTo ima v primerjavi z drugimi avtomobili nadpovprečno težka vrata in zaradi tega ti ohlapni in ceneni plastični ročaji pridejo še bolj do izraza;
- nizek prednji del avtomobila (že ob manjši nepazljivosti lahko kaj hitro z odbijačem podrsaš robnik, kak malo višji kamen, kup snega ali kaj podobnega, posledice so lahko hitro usodne za plastiko...);
- vsi ORIGINAL tepihi, ki sem jih videl in imel so narejeni tako, da zaobidejo tisti del pod stopalko za plin, kar je pozimi še posebej neugodno, ko s čevlji v avto nanosiš take in drugačne smeti, ki se naberejo na oblogi pod stopalko... moraš res biti vztrajen, da lepo očistiš oblogo...
- kar se tiče čiščenja je prav tako moteč razmak med plastiko sedežev in plastiko pragov, ki je ravno toliko narazen, da se vmes nabirajo smeti in ravno toliko skupaj, da ne moreš blizu niti z najožjim nastavkom na sesalcu;
PREDNOSTI avtomobila:
- kljub temu, da je oblikovno drugačen, je avto izredno simpatičen in dlje kot ga gledaš lepši ti je...
- prostornost v sprednjem delu kabine;
- udobni sedeži a pomanjkanje oprijemljivost niti ne moti toliko;
- odlična stabilnost na cesti;
- odlična vodljivost in občutek kontrole nad vozilom (res je, da k temu pripomorejo tudi dobre gume);
- pri DNA je razlika med N in D resnično očitna in vožnja v D predstavlja pravi užitek na vijugasti cesti, super pospeški ... trši volan ...
enostavno in hitro se ti prikrade nasmešek na lice
- odlični pospeški (vsaj pri tem 155km) in marsikoga na cestninskih postajah presenetiš s pospeškom in ga pustiš daleč za sabo (kaki važiči v večjih avtih kaj takega ne pričakujejo od tako malega avta
);
- ob vseh mogočih pozicijah volana in sedeža imam vsaj jaz občutek, da so vsi gumbi tam kot morajo biti in vsi so dostopni, nikoli ne rabiš stezati roke in iskati pravi gumb, vse je na dosegu v enakem položaju telesa;
- lepa in posrečena imitacija karbona na armaturni plošči z na dotik prijaznim in mehkim materialom;
- mali detajli, ki te ne pustijo ravnodušnega (ko z daljinskim odkleneš avto, se na malem displeju pripelje mito, ob tem pa kazalci za vrtljaje in hitrost kot srce dvakrta pomežiknejo v rdeči barvi, prav tako je ko avto zakleneš, se na displeju mito odpelje in kazalci dvakrat utripnejo - posrečeno s pridihom drugačnega;
- prav tako so všečni kazalci za vrtljaje in hitrost, ki se ob tem ko zavrtiš ključ do prve stopnje zavrtijo do konca in vrnejo nazaj na začetni položj;
- nima okvirjev za šipe na vratih (avtu daje pridih športnosti, hkrati je pa zelo praktično in enostavno v avto nalagati kake daljše predmete - jaz sem z lahkoto v avto spravil dve dvo meterski sadiki limone, brez da bi jih polomil
);
- z močnejšimi motorji in kakim športnim paketom opreme je prav spodoben avto, ki zlahka pomete s konkurenco;
- kljub ne tako skromnim meram je avto okreten in se v mestu odlično znajde;
- v osnovi se spogleduje z bratom grande puntom, vendar je kljub temu
z vsemi detajli še vedno daje občutek, da je to popolnoma drugačen in samosvoj avto;
- enostavno zleze pod kožo in po nekaj letih vožnje z njim še vedno zna zadovoljiti in privabiti nasmeh na obraz lastnika
Tako ... mislim, da sem bil dovolj izčrpen
če pa ima kdo še kako vprašanje pa kar, z veseljem bom odgovoril