Stran 2 od 8

Objavljeno: Ne Feb 12, 2012 1:00 am
Napisal/-a kosir1234
alfafil napisal/-a:-poraba mešan ciklus 5,2,seveda,čaki da jo dobijo avtomagazin-ovci v roke,najmanj na 9 bodo prišli
-ampak s 5,2 res pretiravajo,tako kot pri navadni MA,5,8 :doubt:
daj prosim odstrani se v temo poraba vaših alf, drugega itak ne znaš pisat.


kako pa je s tema dvema sklopkama, življenska doba in to? Glede na to da so suhe sklopke, se najbrž še prej obrabijo kot tiste "mokre"

Objavljeno: Ne Feb 12, 2012 10:10 am
Napisal/-a krucymucy
kosir1234 napisal/-a: kako pa je s tema dvema sklopkama, življenska doba in to? Glede na to da so suhe sklopke, se najbrž še prej obrabijo kot tiste "mokre"
Zakaj tako mislis? Ob normalni uporabi, brez drag raceov, navadna sklopka zdrzi vsaj 200k, tule bi moralo biti isto, ali pa še več.
Obraba nima pa nobene veze al je mokra al je suha. Edino na olje je bolj občutljiva.

Objavljeno: Ne Feb 12, 2012 11:14 am
Napisal/-a ARfan
kosir1234 napisal/-a:
alfafil napisal/-a:-poraba mešan ciklus 5,2,seveda,čaki da jo dobijo avtomagazin-ovci v roke,najmanj na 9 bodo prišli
-ampak s 5,2 res pretiravajo,tako kot pri navadni MA,5,8 :doubt:
daj prosim odstrani se v temo poraba vaših alf, drugega itak ne znaš pisat.


kako pa je s tema dvema sklopkama, življenska doba in to? Glede na to da so suhe sklopke, se najbrž še prej obrabijo kot tiste "mokre"
Ali pa ti njegov post preprosto ignoriraš, če ti ne paše?Se mi zdi, da si predvsem ti najbolj alergičen nanj.

Kar se tiče TCTja.... verjetno bi se zelo ujel s TBijem.Bi pa morali biti stroški in potencialne okvare suhe sklopke manjši kakor v primeru menjalnika z mokro sklopko....bomo videli.

Objavljeno: Ne Feb 12, 2012 12:28 pm
Napisal/-a kosir1234
Iz srednje šole in faksa sem si še zapomnil da naj bi mokre držale dlje :)
A wet clutch is immersed in a cooling lubricating fluid which also keeps the surfaces clean and gives smoother performance and longer life. Wet clutches, however, tend to lose some energy to the liquid.
Jah nič, cajt bo pokazu svoje kako bo tole delalo :)

Objavljeno: Ne Feb 12, 2012 5:14 pm
Napisal/-a alfafil
-če bi malo pogledal celotno temo ,v glavnem teče debata o porabi,čeprav je govora o TCT,ampak samo jaz ne smem nič o tem pripomnit
-ne vem kje jaz samo hvalim julko,če kritiziram pretirane podatke tovarne,žal na forumu je malo lastnikov julk,če bi imel 159,verjetno enim ne bi bil tako opazen :doubt:
-misli sem,da sem na alfa forumu,grem še enkrat pogledat v garažo.če imam "kačo na nosu"
-kaj se tiče TCT menjalnika,bi raje počakal kakšno leto,da vidim iz izkušenj drugih,kako se obnese

Tema je počiščena vsega off topica o porabi, naprej pa naj teče samo o TCT Giulietti.

Objavljeno: Po Feb 27, 2012 9:10 pm
Napisal/-a cartier23
Ima sedaj že kdo kake bolj konkretne izkušnje s TCT menjalnikom? Mislte da se to splača že kupt al je treba še kako leto počakat da odpravjo vse začetniške težave.

Sam namreč razmišljam o menjavi svoje Giuliette za 1.4 TCT verzijo.

Objavljeno: Po Feb 27, 2012 11:34 pm
Napisal/-a alfafil
cartier23 napisal/-a:Ima sedaj že kdo kake bolj konkretne izkušnje s TCT menjalnikom? Mislte da se to splača že kupt al je treba še kako leto počakat da odpravjo vse začetniške težave.

Sam namreč razmišljam o menjavi svoje Giuliette za 1.4 TCT verzijo.
-počakaj kakšno leto,že zaradi tega,ker boš preveč izgubil na vrednosti avta :doubt:
-takšna kombinacija ti bo zagotovo všeč,ampak zakaj si sploh kupoval dizla,če ti benz diši? :lol:

Objavljeno: To Feb 28, 2012 7:48 am
Napisal/-a pirlo
alfafil napisal/-a: -takšna kombinacija ti bo zagotovo všeč,ampak zakaj si sploh kupoval dizla,če ti benz diši? :lol:
Predpostavljam, da zaradi cene in ne zaradi bencina ali dizla. 2000e razlike med 170KM bencinarjem in dizlom je precej, 200e med 105KM dizlom in tem bencinarjem pa je minimalna razlika.
Jaz bi tudi mel TCT, samo čakam da naredijo za nek motor, ki ne rabi 170KM :P Idealno bi bilo 1.x 120KM MultiAir s TCT :roll:

Objavljeno: To Feb 28, 2012 8:03 am
Napisal/-a cartier23
Jaz pogrešam avtomatika, ne bencin :D

Pač 170 diesel TCT je pa absolutno predrag, zato me zanima samo v bencinski izvedbi.

Bom malo preveril za koliko vzamejo mojega notri v ceno.

Objavljeno: To Feb 28, 2012 10:41 pm
Napisal/-a alfafil
pirlo napisal/-a:
alfafil napisal/-a: -takšna kombinacija ti bo zagotovo všeč,ampak zakaj si sploh kupoval dizla,če ti benz diši? :lol:
Predpostavljam, da zaradi cene in ne zaradi bencina ali dizla. 2000e razlike med 170KM bencinarjem in dizlom je precej, 200e med 105KM dizlom in tem bencinarjem pa je minimalna razlika.
Jaz bi tudi mel TCT, samo čakam da naredijo za nek motor, ki ne rabi 170KM :P Idealno bi bilo 1.x 120KM MultiAir s TCT :roll:
-170 bencin vs 170 dizel je 3000 razlike #-o
-105 mi je bilo premalo :wink:

Objavljeno: Sr Feb 29, 2012 7:46 am
Napisal/-a pirlo
alfafil napisal/-a:
pirlo napisal/-a:
alfafil napisal/-a: -takšna kombinacija ti bo zagotovo všeč,ampak zakaj si sploh kupoval dizla,če ti benz diši? :lol:
Predpostavljam, da zaradi cene in ne zaradi bencina ali dizla. 2000e razlike med 170KM bencinarjem in dizlom je precej, 200e med 105KM dizlom in tem bencinarjem pa je minimalna razlika.
Jaz bi tudi mel TCT, samo čakam da naredijo za nek motor, ki ne rabi 170KM :P Idealno bi bilo 1.x 120KM MultiAir s TCT :roll:
-170 bencin vs 170 dizel je 3000 razlike #-o
-105 mi je bilo premalo :wink:
OK, pustimo detajle. Še večje razlika pol. Smisel povedanega to ne spremeni.

Objavljeno: Če Mar 01, 2012 8:06 pm
Napisal/-a cartier23
Danes sem imel testno vožnjo z MA TCT. Lepa zadeva je ta menjalnik, sploh prestavljanje na volanu. Je pa rahlo prepočasen, sam to bodo verjetno še izboljšali.

Objavljeno: Pe Mar 02, 2012 9:30 am
Napisal/-a Creed
cartier23 napisal/-a:Danes sem imel testno vožnjo z MA TCT. Lepa zadeva je ta menjalnik, sploh prestavljanje na volanu. Je pa rahlo prepočasen, sam to bodo verjetno še izboljšali.
Si imel DNA v D režimu?

LP

Objavljeno: Pe Mar 02, 2012 11:15 am
Napisal/-a cartier23
Da, pozna se ko vrže v nižje prestavo recimo iz 6 v 4 ko prititisneš gas. To traja med 1,5 sekunde in 2 preden potegne.

Objavljeno: Pe Mar 02, 2012 12:11 pm
Napisal/-a SHadowX
cartier23 napisal/-a:Da, pozna se ko vrže v nižje prestavo recimo iz 6 v 4 ko prititisneš gas. To traja med 1,5 sekunde in 2 preden potegne.
Kar je povsem logično, ker mora uporabiti isto sklopko. Poanta TCT, DSG in podobnih je, da so menjave za eno prestavo bistveno hitrejše, predvsem pa prestavljanje med obema polovicama menjalnika, torej med lihimi in sodimi prestavami. Če torej prestavlja iz 4 v 1 je enako hitro kot iz 4 v 3, če pa prestavljaš iz 4 v 2 pa je bistveno počasnejše.