Ko voznik na cesti vozilo ustavi za več kot tri minute ali ga parkira, mora takoj ugasniti motor.
Moderator: Tehnika moderatorji
Ko voznik na cesti vozilo ustavi za več kot tri minute ali ga parkira, mora takoj ugasniti motor.
Yep, turbino je potrebno paziti kot punčico svojega očesaCrazy Alfista napisal/-a:ja tole ko na mestu laufa je misljeno zarad tega, da ne osnazujes okolja, ker pac ne delas kilometrov
glede turbine, vazno da pocakas da se vrti z obrati, ki so na stantgasu, potem ugasnes motor, ne pa da se nebi vrtela 100 000 rpm ali se vec, in potem bi ugasnil motor, in bi se turbina ustavljala brez olja, to pa pripelje do vemo kam
To da bi se turbina ustavljala dolgo časa ko ugasneš motor ni problem. Se ustavi relativno hitro.Crazy Alfista napisal/-a:ja tole ko na mestu laufa je misljeno zarad tega, da ne osnazujes okolja, ker pac ne delas kilometrov
glede turbine, vazno da pocakas da se vrti z obrati, ki so na stantgasu, potem ugasnes motor, ne pa da se nebi vrtela 100 000 rpm ali se vec, in potem bi ugasnil motor, in bi se turbina ustavljala brez olja, to pa pripelje do vemo kam
Sem slišal od enega, ki dela v Avstriji v firmi, ki razvija motorje, da to ni več problem, saj naj bi to porihtali ....TribesMan napisal/-a:
To da bi se turbina ustavljala dolgo časa ko ugasneš motor ni problem. Se ustavi relativno hitro.
Problem je ko prideš z razgreto turbino od tiščanja, in ugasneš motor. Takrat olje počasi teče čez ležaje, ker je napeljava za olje narejena tako da olje ko ugasneš avto odteka počasi, ampak ker je turbina zelo vroča (beri 200+°C) se olje zažge v ležajih (karbonizacija olja)... to je tisti problem, zakaj je treba počakat nekaj časa po tiščanju, da se turbina ohladi.
Ja, imas prav. Ti tanovi turbo bencinarji so fejst obcutljivi. Najvecji flop so bili 1.4 tsi-ji s 160 ks. Crkovalo kot za stavo po 30.000 km.TribesMan napisal/-a:To je vedno bil in vedno bo problem. Izpušni plini imajo preko 800°C v dizlih in tudi preko 1000°C v bencinarjih. Ohišje turbine se zaradi tega svinjsko segreje, pri bencinarjih celo žari od vročine. Ta vročina se potem prenaša na ohišje ležaja in sam ležaj.
Če turbine ne ohladiš preden ustaviš pretok olje čez ležaje, bo hudič...
Nekateri novi bencinarji imajo vodno hlajenje ležajev, vendar to ne odpravi težave popolnoma. To je bolj namenjeno temu da se ležaji med delovanjem ne pregrevajo.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov