Nekateri pravijo da (novejših) motorjev ni potrebno več utekati. Nekateri se še zmeraj držijo pravila - postopoma zviševati obrate s številom prevoženih kilometrov.
Spomim se ko je fotr leta 1970 kupil Opel Kadet 1.2 S in so mu rekli,da je mašina že tako izpopolnjena,da je ni več treba posebej utekati in da lahko normalno vozi.Od takrat je minilo 40 let in seveda so materiali in tehnologija toliko napredovali,da današnjih motorjev ni potrebno utekati.Kolikor vem motorji že v tovarni pred vgradnjo delujejo določeno število ur,predno jih vgradijo.Seveda ne mislm,da je treba takoj tiščat do limiterja,ampak časi,ko nekaj tisoč km nisi smel prekoračiti 80 km/h so mimo.Z današnjimi novimi avtomobili se lahko takoj peljemo normalno.
Neprestano tiščanje do konca pa tudi utečen motor ne bo dolgo prenašal.
TribesMan napisal/-a:Prvih 1000km je rečunalnik v režimu zmanjšane moči...
Podobno je bilo pri Punto Evo 1,3JTD. Kar nalepem je avo šel precej bolje (če se ne motim je bila meja 2000km). Očitno ima elektronsko utekanje motorja
V kolikor avto segreješ pred teranjem ne vidim omejitve, da ga nebi zahodil.
Osebno ga sicer nebi gnal do rdečega prvih par sto km.
Vsaka mašina je verjetno zalaufana in testirana že na mizi in potem tudi v avtu, tako da itak ni več "junfr".
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Jaz sem še vedno mnenja, da ga je na začetku potrebno postopoma spraviti na višje obrate. Če komu to ne ustreza in bi ga rad takoj pritisnil, naj to tudi naredi, saj je njegov avto in lahko počne kar si zmisli.
Za vsako stvar bo vedno na razpolago več različnih teorij in prav tako tudi privržencev, ki bodo različne podpirali.
Nekateri so za grobo/dirkalno utekavanje, druga za postopno dvigovanje obratov. Sam sem pristaš postopnega dvigovanja obratov in zaradi tega še nikoli ni bilo problemov, ne pri motociklu, kot tudi ne pri avtomobilu. O porabi olja ni bilo ne duha ne sluha, pravtako so bile performance odlične.
bass napisal/-a:V kolikor avto segreješ pred teranjem ne vidim omejitve, da ga nebi zahodil.
Osebno ga sicer nebi gnal do rdečega prvih par sto km.
Vsaka mašina je verjetno zalaufana in testirana že na mizi in potem tudi v avtu, tako da itak ni več "junfr".
Nč bat večina so že vsi "utečeni" v luki Koper, ali pri nakladanju/razkladanju na kamione
Sam bi "en tank" peljal malo nežneje potem pa gas. Za pravo utekavanje bi morali itak vsi doma zliti olje ven in dati neko cheap mineralno notri da se motor "obrabi" in po 1000km zlit ven ter potem furat na pravem olju.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Za raztovarjanje v lukah ipd. ima večina novejših avtomobilov "transport mode", da avto ne gre več kot 30km/h, tako da tudi v Luki Koper najverjetneje ni več tako zanimivo delat kot včasih...
Se pa strinjam, 1000km, menjava olja (opilki pa to), pa potem gasa, to je verjetno najboljša varianta. A proizvajalci priporočajo kaj takega, ali je pač "nulti servis" pa potem na 10k km?
Zadnjič spremenil bass, dne Pe Dec 17, 2010 1:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...