Gre za priporočilo prodajalca in je v bistvu njegov nasvet. Ker je nasvet in je vsak lastnik svojega avtomobila, ga ni potrebno upoštevati.Jure888 napisal/-a:Kje so ti pa to rekli??spartan napisal/-a:Danes opravil temo tudi na to pri pooblaščenem in priporoča; ker so turbo mašine navite, enih 3.000 km nežno po gasu.
Se pravi, prvih 2.000 km do 2.500 vrtljajev/min., sledečih 1.000 km lahko do 3.000 vrtljajev/min. (več ni treba, saj ima avtomobil dovolj navora).
Če avto vidi AC do 3.000 km - avto mora biti povsem ogret na delovno temparaturo, polagoma zviševati hitrost. Preko limita ne priporočajo.
Za vožnjo po teh kilometrih podobno kot za turbo dizelaše; avto je potrebno obvezno ogreti na delovno temparaturo preden vidi višje vrtljaje. Pazljivo s turbino (ne ugasniti avtomobila takoj po "hitrejši oz. dinamičnejši" vožnji. Vsekakor pride fajn prikazovalnik temparature motornega olja ob tem podatku.
Edino kar nisem vprašal je, če je ob zagonu smiselno mrzlega pustiti v prostem teku enih 5 min. ali se kar peljati. Ker so sedaj nizke temparature, menim da je vprašanje na mestu. Kaj pravite glede tega?
Na AT so meni rekli naj se prvih 1000 km pelje do 4000 obratov, kar nanese nekje okoli 140 - 150 km/h (v 6 prestavi) po avtocesti.. Tudi dinamic mode naj nebi bil problem, le da veljajo enaka pravila do 4000 obratov.. Za neka nagla pospeševanja takoj ko avto kupiš mi pa še na pamet ne pride.. Mislim da malce pretiravate s tem utekanjem.
Glede delovne temperature pa tako. Kot opažam se na delovno temperaturo ta motor spravi izredno hitro. Razlika med tem in prejšnjim 120 KM Jtdm je zares očitna. Jaz osebno preden dam DNA v dinamic mode počakam tiste 1 - 2 min da se ogreje in mi nikoli ne pride na pamet da bi hladnega gnal v visoke obrate tudi zdaj ko je avto že utečen.
Naša guilettka 1.4 multiair ima zdaj okoli 6000 km prevoženih in nikoli nobenih problemov tako da s prve roke lahko povem da je bedarija avto vozit do 2500 ali do 3000 obratov ker ni nobene razlike kasneje.. Kvečemu bi rekel da se avto lahko malce poleni ampak nevem zagotovo če to drži..
Dal mi ga pa je ta vseeno....v smislu če hočem avto imeti dalj časa. Če računaš da "šparaš" avto 2.000 km, in misliš v času lastništva z njim prevoziti 200.000 km, gre 1 % za utekanje. Iz tega naslova se vidijo tudi kasnejši problemi s porabo olja in bencina ter obrabo vitalnih delov. Konec koncev je logično, da sestavljene komponente od pričetka ne delujejo skupaj "uglašeno", ampak rabi motor svoj določen čas, da se komponente "uležejo".
Kot argument nepravilneg utekanja pa lahko dam testne avtomobile; kar sem jih poskusil so odstopanja od enega do drugega in to odstopanje je zagotovo posledica nečesa...