Remap / Chip Tuning turbo bencinarja - Giulietta

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Jure888
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 43
Pridružen: Sr Sep 01, 2010 2:10 am

http://www.racechip.de/racechip-chiptun" onclick="window.open(this.href);return false; ... 924-r.html

Pozna kdo mogoče to firmo?? Kakšne izkušnje?

Obljubljajo 26% boljši performance in nižjo porabo ob istem načinu vožnje. Sicer sem malce skeptičen ampak sliši se zelo dobro.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Ne vem kako ti je uspelo ravno tu odpreti to temo... :roll:
Ti tale ni všeč mogoče?:
viewtopic.php?p=330017#330017
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

On ne sprašuje za jtd-ja :mrgreen:

Drugače pa bejži stran od teh "plug in" powerboxov.

Remap je the way to go.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
italo grup
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 48
Pridružen: Sr Dec 30, 2009 1:10 pm

Alan napisal/-a:On ne sprašuje za jtd-ja :mrgreen:

Drugače pa bejži stran od teh "plug in" powerboxov.

Remap je the way to go.
Kaj pa vem...jst mam od Noviteca PowerBox...pa je čist ok.

LP
Jure888
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 43
Pridružen: Sr Sep 01, 2010 2:10 am

@MaStr

Zanima me predvsem če ima kdo izkušnje s chipanjem guiliette 1.4 multiair (170KM) in kako se obnese!

Ker je motor nov in ga imamo tudi mi, bi bil zelo vesel kakšnih preverjenih informacij morda koga, ki je to že sprobal, da pove malo izkušnje --> performance/poraba..
Jure888
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 43
Pridružen: Sr Sep 01, 2010 2:10 am

italo grup napisal/-a:
Alan napisal/-a:On ne sprašuje za jtd-ja :mrgreen:

Drugače pa bejži stran od teh "plug in" powerboxov.

Remap je the way to go.
Kaj pa vem...jst mam od Noviteca PowerBox...pa je čist ok.

LP
To imaš v giulietti 1.4 multiair?? Maš res nižjo porabo pri enakem načinu vožnje?

Na spletni strani od noviteca piše tole:

Alfa Giulietta 1,4T
Standard : 120/170HP
+ Powerjet 2 : 150/195HP

Se pravi čip doda 25 KM za mutiair.. Nikjer pa nič ne piše o navoru/najv. hitrosti/porabi..
italo grup
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 48
Pridružen: Sr Dec 30, 2009 1:10 pm

Jure888 napisal/-a:
italo grup napisal/-a:
Alan napisal/-a:On ne sprašuje za jtd-ja :mrgreen:

Drugače pa bejži stran od teh "plug in" powerboxov.

Remap je the way to go.
Kaj pa vem...jst mam od Noviteca PowerBox...pa je čist ok.

LP
To imaš v giulietti 1.4 multiair?? Maš res nižjo porabo pri enakem načinu vožnje?

Na spletni strani od noviteca piše tole:

Alfa Giulietta 1,4T
Standard : 120/170HP
+ Powerjet 2 : 150/195HP

Se pravi čip doda 25 KM za mutiair.. Nikjer pa nič ne piše o navoru/najv. hitrosti/porabi..
Ne, ne...jst mam to v Stilotu 1.9 JTD, odgovoril se pač na post, da so powerbox-i slabi, z čemer se jaz ne strinjal ravno, če imaš seveda prevejeno varianto kot je Novitec. Mislim, da bi bil zate tudi novitec tapravi.

NOVITEC POWERJET 2 is the name of the recipe that increases power output of the MiTo with 1.4-liter turbocharged gasoline engine by 31 hp / 23 kW. Peak torque grows by 30 Nm. The plug-and-play auxiliary control unit can be installed in less than five minutes. The tuned MiTo produces 186 hp / 137 kW and is even more agile: With a sprint time of 7.4 seconds from rest to 100 km/h the tuned 1.4 TB bests its production counterpart by about 0.7 seconds.

To sem našel...sicer je za MiTo v angleščini, vendar lahko razumljivo.
Mogoče ne drži 100% isto za Giulietto, vendar kar se navora tiče je zelo podobno. Konje pa maš iz 120 na 170 in pa iz 150 na 195.

LP
Zadnjič spremenil italo grup, dne Sr Dec 29, 2010 11:53 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

To kar pravi Alan! Če človek že ima izbiro, potem raje remap, ne pa box.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
italo grup
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 48
Pridružen: Sr Dec 30, 2009 1:10 pm

lizard napisal/-a:To kar pravi Alan! Če človek že ima izbiro, potem raje remap, ne pa box.
Ja, vsak ima svoje...mogoče ena od prednosti je ta, da ko prodajaš avto, lahko Box prodaš posebaj za dost soliden denar (v primeru noviteca, steinbauer...itd). Če maš pa re-map. pa za to ne dobiš ničesar, saj ponavadi vsak rajši kupi avto v original stanju in upa da ni "zgonjen", čeprav pri nekaterih to nebi bilo za skrbet.

Pa sorry za off-topic.

LP
Jure888
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 43
Pridružen: Sr Sep 01, 2010 2:10 am

italo grup napisal/-a:
Jure888 napisal/-a:
italo grup napisal/-a: Kaj pa vem...jst mam od Noviteca PowerBox...pa je čist ok.

LP
To imaš v giulietti 1.4 multiair?? Maš res nižjo porabo pri enakem načinu vožnje?

Na spletni strani od noviteca piše tole:

Alfa Giulietta 1,4T
Standard : 120/170HP
+ Powerjet 2 : 150/195HP

Se pravi čip doda 25 KM za mutiair.. Nikjer pa nič ne piše o navoru/najv. hitrosti/porabi..
Ne, ne...jst mam to v Stilotu 1.9 JTD, odgovoril se pač na post, da so powerbox-i slabi, z čemer se jaz ne strinjal ravno, če imaš seveda prevejeno varianto kot je Novitec. Mislim, da bi bil zate tudi novitec tapravi.

NOVITEC POWERJET 2 is the name of the recipe that increases power output of the MiTo with 1.4-liter turbocharged gasoline engine by 31 hp / 23 kW. Peak torque grows by 30 Nm. The plug-and-play auxiliary control unit can be installed in less than five minutes. The tuned MiTo produces 186 hp / 137 kW and is even more agile: With a sprint time of 7.4 seconds from rest to 100 km/h the tuned 1.4 TB bests its production counterpart by about 0.7 seconds.

To sem našel...sicer je za MiTo v angleščini, vendar lahko razumljivo.
Mogoče ne drži 100% isto za Giulietto, vendar kar se navora tiče je zelo podobno. Konje pa maš iz 120 na 170 in pa iz 150 na 195.

LP
To sem tudi jaz prebral ja.. Sicer pa je moč takšna: (čip Powerjet 2)

135 --> 160 KM
155 --> 186 KM
170 --> 195 KM

Podatki, ki so tukaj za mita so za čipanje kjer je pridobljeno največ KM (31) pri drugih dveh verzijah je pridobljeno le 25 KM, ampak nikjer ne najdem nobenih drugih podatkov..
Drugače se pa tudi meni čipanje bolj dopade kot remap točno zaradi preproste instalacije/odstranitve čipa.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Glede na to, da ni neke velike razlike v ceni med dobro opremljeno 1.4 Multi Air in QV in če je želja po večji konjaži , se zagotovo bolj splača vzeti QV, kakor pa 1.4 Multi Air in optimizirati elektroniko.

In če je še vedno premalo, se da QV tudi optimizirati, če pa še vedno ni dovolj je pa potem na razpolago EVO ali STI :mrgreen:

Lp
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Ah kak powerbox, bodimo resni. Edina prava stvar je remap, ker se elektronika bolj dodela in ravno to je bolj varno za sam motor, pa še večji izkoristek je, kar je tudi osnovni namen naložbe v to zadevo.
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Alan napisal/-a:On ne sprašuje za jtd-ja :mrgreen:
Če jo ima pa v podpisu navedeno :?
Priznam, linka sploh nisem šel preverjat...
Jure888 napisal/-a:Zanima me predvsem če ima kdo izkušnje s chipanjem guiliette 1.4 multiair (170KM) in kako se obnese!
Ker je motor nov in ga imamo tudi mi, bi bil zelo vesel kakšnih preverjenih informacij morda koga, ki je to že sprobal, da pove malo izkušnje --> performance/poraba..
Tako bi moral izgledati že 1. post :mrgreen: :mrgreen:



PS: Jure888, popravi podpis...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

_BiStRi_ napisal/-a:Ah kak powerbox, bodimo resni. Edina prava stvar je remap, ker se elektronika bolj dodela in ravno to je bolj varno za sam motor, pa še večji izkoristek je, kar je tudi osnovni namen naložbe v to zadevo.
No ja, vsaj pri dieslu sem videl, da se da tudi na ta način pridobiti veliko.

150KM MJTD na čez 190KM

Tudi sam sem bil precej velik skeptik, pa me je ravno ta "škatlica" ki pa ni ravno power box prepričala nasprotno.
italo grup
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 48
Pridružen: Sr Dec 30, 2009 1:10 pm

ROBERTH napisal/-a:
_BiStRi_ napisal/-a:Ah kak powerbox, bodimo resni. Edina prava stvar je remap, ker se elektronika bolj dodela in ravno to je bolj varno za sam motor, pa še večji izkoristek je, kar je tudi osnovni namen naložbe v to zadevo.
No ja, vsaj pri dieslu sem videl, da se da tudi na ta način pridobiti veliko.

150KM MJTD na čez 190KM

Tudi sam sem bil precej velik skeptik, pa me je ravno ta "škatlica" ki pa ni ravno power box prepričala nasprotno.
Kaj pa maš za eno?

LP
Odgovori
  • Informacija