Jure888 napisal/-a:italo grup napisal/-a:Alan napisal/-a:On ne sprašuje za jtd-ja
Drugače pa bejži stran od teh "plug in" powerboxov.
Remap je the way to go.
Kaj pa vem...jst mam od Noviteca PowerBox...pa je čist ok.
LP
To imaš v giulietti 1.4 multiair?? Maš res nižjo porabo pri enakem načinu vožnje?
Na spletni strani od noviteca piše tole:
Alfa Giulietta 1,4T
Standard : 120/170HP
+ Powerjet 2 : 150/195HP
Se pravi čip doda 25 KM za mutiair.. Nikjer pa nič ne piše o navoru/najv. hitrosti/porabi..
Ne, ne...jst mam to v Stilotu 1.9 JTD, odgovoril se pač na post, da so powerbox-i slabi, z čemer se jaz ne strinjal ravno, če imaš seveda prevejeno varianto kot je Novitec. Mislim, da bi bil zate tudi novitec tapravi.
NOVITEC POWERJET 2 is the name of the recipe that increases power output of the MiTo with 1.4-liter turbocharged gasoline engine by 31 hp / 23 kW. Peak torque grows by 30 Nm. The plug-and-play auxiliary control unit can be installed in less than five minutes. The tuned MiTo produces 186 hp / 137 kW and is even more agile: With a sprint time of 7.4 seconds from rest to 100 km/h the tuned 1.4 TB bests its production counterpart by about 0.7 seconds.
To sem našel...sicer je za MiTo v angleščini, vendar lahko razumljivo.
Mogoče ne drži 100% isto za Giulietto, vendar kar se navora tiče je zelo podobno. Konje pa maš iz 120 na 170 in pa iz 150 na 195.
LP