cartier23 napisal/-a:Neverjetni ste, človek nekaj vpraša v zvezi s DPF filtrom (ki ni tam zaradi želje proizvajalcev ampak Evropske zakonodaje! - tudi bencinarji ga bodo slej ko pred dobili v neki obliki) in se začne razprava kako so dizli zanič.
Zanimivo da so potem par tisoč EUR dražji od bencinarja z istimi konji, glede na to, kako slabi motorji so to, ki glih tok da ne razpadejo po 3.000 prevoženih kilometrih.
Pa še dve zeeelo slabi lastnoti majo - z njimi se voziš dvakrat ceneje kot z bencinarjem in veliko lažje ga prodaš po parih letih v primerjavi z bencinarji.
DPF je v avtu zato, da industrija kaj zasluži, in ja, dizli v sedanji konfiguraciji so za mene šrot brez primere. Raje se polijem z bencinom, vžgem in letim skozi fabriko dinamita, kot da bi kupil dizla...
Dizle bodo glihkar počasi prepovedali, fantje dragi, in da so dražji ravno ne drži (več). Ne vem, ampak nisem še videl da bi kak motor kar tako razpadel... poznaš kak primer? Napiši.
Kdaj se ti je sanjalo da se z dizlom voziš dvakrat ceneje kot z bencinarjem?
Kako ga boš pa "lažje prodal" boš pa videl ko boš prodajal. Stare smrdljive dizlske škatle s prevoženimi 400.000 km (in še bistveno več, na števcu pa 75.000 km za bebčke) se ne boš losal kar tako, razen za 300 € ali kaj.