Giulietta 1.4 TB: 105 ks vs. 120 ks

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Gre za novi motor 1.4 tb in sicer 105 KS. Sedaj pa vprašanje.

Pri tehničnih podatkih imata oba motorja (čeprav je razlika med njimi 15 KS) identičen navor, pospeške in porabo.

Ali gre za novinarsko raco ali pa je eden naredil le copy-paste pri Avto Triglavu.

Če gre za identičen motor, se da 105 KS verzijo "odklenit" na 120 KS?
cartier23
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: Če Mar 24, 2011 5:02 pm

To je verjetno res samo malo ohrmoljen 120 konjiski motor, namenjen predvsem skandinavskim državam zaradi visokega davka na “preveč” konjev :D
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

http://www.alfaromeo.si/Novice/Aktualne ... NewsId=564

30.03.2012
Novost v paleti vozil Alfa Romeo Giulietta

Motorni paleti Alfe Romeo Giulietta se je pridružila nova motorna različica 1.4 TB 16v s 77 kW (105 KM). Živahni turbo bencinski motor je opremljen s sistemom Start&Stop™ in ima odlične zmogljivosti: 77 kW (105 KM) pri 5.000 vrt./min in navor 206 Nm pri 1.750 vrt./min.

Novi motor je na voljo z nivoji opreme Progression, Distinctive ter Distinctive Sport 1-2-3, pri čemer oprema Progression predstavlja vstopno, najcenejšo različico Giuliette in s tem še povečuje cenovno konkurenčnost modela Giulietta.

Giulietta 1.4 TB 16v 105 Progression je trenutno na voljo že od 16.250 EUR (prihranek 2.400 EUR) in ima bogat seznam serijske opreme: ABS, ASR, BAS - Brake Assistance System, VDC + Hill Holder + Electronic Q2, klimatska naprava, sistem Start&Stop™, 6 varnostnih blazin, tempomat Cruise Control, električni pomik prednjih stekel, električno nastavljivi in ogrevani zunanji vzvratni ogledali v barvi karoserije, meglenki, potovalni računalnik, deljiva zadnja klop (60/40), avtoradio s predvajalnikom zgoščenk in zapisov v formatu MP3, naslon za roko zadaj, sistem proti poškodbam tilnika "anti-whiplash", asferično ogledalo, …

Sicer pa so Giuliette trenutno na voljo po izjemno ugodnih cenah, saj velja 2.400 EUR popusta za vse različice.
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Ko sem pa jaz kupoval je bila 1.4 tb draga kot žafran.

159-tke, ki sem jih gledal pred letom imajo sedaj po 3.000 Eur nižjo ceno :oops:
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Že od lansiranja na trgu se Giulietto 1.4 TB 16v 120 Progression dobi za 16.990,00 €.
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Trgovec mi je ponujal tisto, kar je vzel na zalogo. Bilo je pa vse preko 20.000 Eur. O popustih pa ni želel ničesar slišat.

V bistvu so me "silili" v nakup konfiguracije, ki je nisem želel imeti. Da o testni vožnji ne bi govoril; peljal sem se lahko le par km (čeprav sem želel avto čez vikend, da bi videl kako se obnaša).

Potem pa kupi, če lahko. Meni osebno dati preko 20.000 Eur za avto, katerega mi niti 1 dan niso mogli pri AH zaupati, ni logično. Pa sem bil 7 let stalna stranka in edino tam servisiral avto. Na novo konfiguracijo avtomobila pa mi niso dali niti evra popusta :(

Tako sem šel k VAG-u; tam so me sprejeli z odprtimi rokami.
Zadnjič spremenil spartan, dne To Apr 03, 2012 8:55 am, skupaj popravljeno 3 krat.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Zamenjal bi trgovca, nekateri pooblaščenci iz štajerskega konca so veliki nateguni in nesposobni serviserji.

Pomoje si kar prav naredil in šel na VW, ker pri dotičnem trgovcu niti rednega servisa na Giulietti ne znajo opraviti. Škoda časa in živcev za takšne nesposobneže.

Golf VI z TSI motorjem ni napačen in še servisna mreža je veliko boljša kot pri Alfi.
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-že,ampak golf je dražji,če primerjamo enako opremo in motorizacijo
-moja je bila manj kot 20 000,konkurenca,če enim sploh lahko tako rečemo,ni sploh bila konkurenčna,zato sem se zlahka odločil spet za alfo
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-gledam malo uradno stran,nemogoče je,da je pospešek enak kot 120tb,poraba pa enaka,celo večja od MA,se pravi,v praksi nekje enaka #-o
-kje je sploh smisel te različice,v mitu je 1,4 MA 105KM brez turba,10,7 do 100 in nižjo porabo (no,lažja je že,ampak...),tukaj pa enaka moč,turbo in ni MA :?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ima max navor v nižjih obratih kolikor je razbrati (boljše za vožnjo po mestu in porabo).
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tako je, razlika je v temle:

1.4 MA: 130Nm @ 4000rpm
1.4 TB 105: 206Nm @ 1750rpm
cartier23
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: Če Mar 24, 2011 5:02 pm

Cene konjev:

Na Finskem stane osnovni 120 konjski 24.000 eur, osnovni MA 170 konjski 29.000 eur, QV pa štarta pri 43.000 eur.

Vir: http://www.alfaromeo.fi/mallisto/giulietta/kokoa/
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

TribesMan napisal/-a:Tako je, razlika je v temle:

1.4 MA: 130Nm @ 4000rpm
1.4 TB 105: 206Nm @ 1750rpm
-saj,to je jasno,bolj me moti,zakaj takšna ponudba,enak motor,enako konjev,eden MA ,drugi turbo,namesto,da bi dali enega 105KM MA turbo,če že dušijo 1,4 tb 120 motor :doubt:
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Pa kdo razume italijane :lol:
Odgovori
  • Informacija