Stran 1 od 2

Giulietta: splošno mnenje

Objavljeno: Po Apr 29, 2013 4:15 pm
Napisal/-a Andraz3d
Lep pozdrav vsem

po prebiranju tega foruma si v resnici ne znam ustvariti mnenja o "kvaliteti" tega vozila. Gledam ga kot 2. avto, zdej ko sem Cromo prodal.

Torej, je avto problematicen? So porodne tezave mimo? Je vzdrzevanje ok? Sam razmisljam o 150 konjskem bencinarju, pa predelava na plin. Vem, da se da serijsko dobit 120 konjskega z default LPG, ampak se mi zdi to povsem premalo konjev za tak avto.

v glavnem, rad bi cim vec takih, gostilniskih mnenj :). Hvala!

Objavljeno: Po Apr 29, 2013 7:47 pm
Napisal/-a godlike
Misliš 170KM?

Ja 14 mesec jo mam. Nuca se samo leder okol menjalnika ker je sky. Pa to so menjali zdaj pa ga mažem pa ni problemov. Drugih omembe vrednih težav ni.

Aja tudi olja meni ne pije nič.

Objavljeno: Po Apr 29, 2013 8:47 pm
Napisal/-a LaŠko-TeaM
prekleti italjani pijani,da niso mogli dat še tist košček ledra okoli ročke za menjalnik,če je že tko precizen avto.Ne oni so rajš dali skaj,ker je falejši,majke mi pa za tale košček ledra pa tud nebi bankrotirali #-o #-o :wink:

Objavljeno: Po Apr 29, 2013 11:45 pm
Napisal/-a pirlo
Jaz v 17 mescih tudi nisem mel kakih problemov, razen blue&me, ki tu pa tam (enkrat na pol leta približno) zašteka, ampak se vrne nazaj brez kakih posegov :).

Edit: Aha, pa problem je pozimi z vibracijami zvočnika v voznikov vratih. Poleti ali pozimi, ko se avto segreje teh problemov ni :)

Objavljeno: To Apr 30, 2013 9:33 am
Napisal/-a Andraz3d
godlike napisal/-a:Misliš 170KM?

Ja 14 mesec jo mam. Nuca se samo leder okol menjalnika ker je sky. Pa to so menjali zdaj pa ga mažem pa ni problemov. Drugih omembe vrednih težav ni.

Aja tudi olja meni ne pije nič.
aa, 170km, sorry.

sej to je motor od Brava, correct?

Objavljeno: To Apr 30, 2013 9:49 am
Napisal/-a TribesMan
Bravo je imel 150 konjskega T-jeta. V Giulietti pa je na voljo samo novejša izvedenka istega motorja z MultiAir tehnologijo, ki ima 170HP.

Objavljeno: To Apr 30, 2013 10:40 am
Napisal/-a Andraz3d
zadnje case nisem tolk na tekocem, ampak, a je multiair 1.4 direct injection al ne?

Objavljeno: To Apr 30, 2013 11:15 am
Napisal/-a TribesMan
Ne

Objavljeno: To Apr 30, 2013 11:24 am
Napisal/-a Andraz3d
thanks, torej se najbrz da spravit na LPG. Ceprav, pri Bravotu je bilo s tem kar dosti problemov, kolikor se spomnim.

Zanimivo bi blo pa tist 1750 tbi motor na LPG spravljat. Kolikor vidim, ni neke off the shelf dobre resitve. Mesanje goriv se mi nekako ne zdi ok resitev oz. iznicuje potrebo po LPGju (vsaj s strani ekonomike)

Objavljeno: Sr Maj 01, 2013 6:13 pm
Napisal/-a 4momo
Zdravo

Jaz imam 170ks, že 25 mesecev.Do zdaj razen blue&me parkrat štrajkal. So nadgradili in je vse OK. Osebno pa bolj sumim moj telefon, ki mi večrat kaj nagaja :evil: , zdaj ko imam drugega še ni bilo problema z Blue&Me. Drugih "napak" ni bilo. Zdaj imel drugi servis z svečkam malo čez 200€, prvi pa 160€. Nekaj čez 27000km in 7,1l porabe =D>
Meni se zdi bolj smiselno imeti disela, če delaš veliko km kot pa predelava na LPG. 140 ali pa 170KS 8)
Nisem še slišal, da bi ga kdo pri nas imel predelanega na plin :?:

Objavljeno: Sr Maj 01, 2013 6:39 pm
Napisal/-a TribesMan
Predelava kateregakoli modernega motorja na plin je problem...

Če ne prej bo kej narobe z ventili, ker ne bodo več pravilno mazani.

Še večji problem pa so razne lučke, ker razmerje zrak gorivo ne štima.

Objavljeno: Sr Maj 01, 2013 8:45 pm
Napisal/-a Andraz3d
TribesMan napisal/-a:Predelava kateregakoli modernega motorja na plin je problem...

Če ne prej bo kej narobe z ventili, ker ne bodo več pravilno mazani.

Še večji problem pa so razne lučke, ker razmerje zrak gorivo ne štima.
mam zdejle ze 2. avto na LPG, je res, da ni nek high tech motor (iVtec, prej VAG 2002 letnik), pa problemov se nisem imel.

dizli so ze ok, sam moderni dizli so accident waiting to happen.

kolikor so mi zadeve jasne, se ob kvalitetnem sistemu in vgradnji vec al manj izognes potencialnim problemom.

Objavljeno: Sr Maj 01, 2013 9:13 pm
Napisal/-a TribesMan
Moderni turbo bencinari so glede tega čist na istem nivoju kot moderni dizli...
Sej če dobro pogledaš boš videl da imajo čist enake sklope... tudi EGR in podobne stvari so že nekaj časa v bencinarjih. Glede na to da direct injection bencinarji tudi proizvajajo trde delce, samo še čakam da se nekdo spomni da bodo ugrajevali DPF še na bencinarje.

Zadeve so kompleksne in ni se za igrat.

Verjamem da zadeve špilajo če so narejene tako kot je treba, problem je da se veliki večini ugrajevalcev plina ne sanja o osnovah delovanja motorja z notranjim izgorevanjem.

Še ni mesec nazaj ko so me z enega servisa za ugadnjo plinskih sistemov klicali (ker so nekje izvedeli da se ukvarjam s Fiati in Alfami), če bi znal izklopit lambda sondo na Grande Punto 1.4, ker sveti lučka po vgradnji plina.
Ko sem mu probal počasi razložiti da ni treba izklapljat lambde ampak nastavit pravi AFR, me je samo podučil da on že ve kaj dela in da je s Fiati vedno isti problem in je treba Lambdo izklopit... Sem reku OK in adijo.

Zdej si predstavljam da ker je bil to navaden motor še ni tak problem, če je material izpušnih ventilov dovolj kvaliteten bo že zdržalo kakih 100°C več. Samo da pa to narediš na avtu s turbino. Garantiram da ne narediš 5.000km.

Objavljeno: Sr Maj 01, 2013 10:36 pm
Napisal/-a Andraz3d
heh, ja, podobnih zgodb je polno naokoli, tudi sam sem jih slisal. Na sreco se je v zadnjih 6,7 letih knowhow v sloveniji precej poboljsal, tako smo, se mi zdi, lahko mal boljse volje. Ogromno je blo zgodbic okoli ecotech oplovih motorjih, pa tisti 2.3 mazdin turbo motor, pa subarujeve masine, kako je vse ribalo oz. delalo bolj kot ne 1/3 casa oz obmocja vrtljajev.

tale 1.4, kot kaze, ni direct injection, je pa prekleto navit turbinc, tko da pomojem bi solidni mojstri znali spedenat.

1750 tbi, ta bi bil pa lahko izziv za kaksne majstre... vsaj moral bi bit, in to tak, da bi ga v resnici resili :).

Objavljeno: Sr Maj 01, 2013 11:13 pm
Napisal/-a 4momo
Kot kaže 1.4MA NI tako navit kot kakšna "honda" pri 5500obr je konc muzike 8)
Tudi jaz sem razmišljal o nadgradnji (pa ne LPG) za malo več navora.

Pa ga za zdaj ni junaka, ki bi to na 1.4MA že naredil. Vsaj jaz ne vem :!: [-( Čeprav tuje strani obljubljajo tudi preko 200KS in 300Nm. #-o

Je pa res da ima 1.4 enak menjalnik :?: kot 1.7 ki ima 350Nm Torej sklopka in menjalnik nebi bila problem (ali pač??) Kaj je pa z motorjem lahko pa bodo drugi več vedeli :oops:
Verjetno bi se "našel" tudi kakšen problem pri vgradnji LPG na MA?
Kolikšen je pa običajno strošek vgradnje ? 1000€+ ?
Potem je boljši in ziher disel 140-170KS!