1.6 120HP je precej smotan motor za remap.
Brez mehanske odstranitve fiksnih swirl ventilov v sesalnem kolektorju je pretok zraka zelo omejen v višjih obratih in si lahko srečen če dosežeš 135HP.
Za 2.0 175HP pa nimam pojma, ta motor je čisto nov, z EDC17 ECUjem, zelo verjetno zaklenjen podobno kot večina novejših ECUjev, in ga nisem še videl niti od daleč. Vsekakor če bi hotel kaj naredit na tem avtu je obvezno odpiranje ECUja, da lahko odstraniš anti-tuning zaščito.
Ampak zelo verjetno gre preko 200HP brez težav, že stari 170HP gre preko 200.
Ma ta 120KS mi je malo prešvoh, 150KS ni neke ful dramatične razlike pa tud cenovna razlika do 175 konjev ni tak ogromna, 175KS me pa moti da ni ročni menjalnik.
Bomo vidli kaj bo prinesel FL glede motorjev. Verjetno nič.
Kolikor sem prebral ne-dolgo nazaj ne bo več tega FL, ampak pride čez eno leto rear-wheel drive verzija bazirana na Giuliji. Vse to so seveda špekulacije.
Problem (skoraj) vseh 1.6 JTDm motorjev je to da imajo tiste smotane swirl loptue v sesalnem kolektorju, ki so fiksne, in omejujejo pretok zraka, posebej v višjih obratih. Če te lopute pustiš notri, kaj več kot 135HP lahko samo sanjaš.
Zanimivo je da jih nimajo vsi, če se ne motim Mito 120HP in Punto Evo 120HP jih nimata, ostali pa ja...
105HP imajo poleg tega še turbine na wastegate, niso VNT, tako da imajo manj potenciala, kot 120HP.
alfafil napisal/-a:Hvala.Nisem niti imel izbire.Ali kupim spet julko,čakam na Giulio,ki bo kar draga,meni pa pada vrednost avta.Renault me drugače sploh ne zanima,Kadjar naju je pritegnil kot celota (plačano-dobljeno).V srcu sem definitivno zvest Alfi.
Stari oprosti, samo delno si še
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta