Zadnje novice

Giulietta 1.4TB 170 hp TCT (PLIN)

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

Re: Giulietta 1.4TB 170 hp TCT (PLIN)

OdgovorNapisal/-a Miholl » To Sep 06, 2016 5:25 pm

5 let nazaj sm kupil/ montiral G1 ki je bil najdrazji na trgu 1450€ za 4 valjno hondo z analognim mazanjem ventilov (opel ga mislm da ne rabi). Oni imajo dalec najdrazje servise, 50€ na 20.000km
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 sw
 
Prispevkov: 5161
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Giulietta 1.4TB 170 hp TCT (PLIN)

OdgovorNapisal/-a Miholl » To Sep 06, 2016 5:36 pm

Sem zbiral sistem za 800€ brez racuna od plinexa al pa g1 pa sm bil "pameten" pa sm vzel g1...
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 sw
 
Prispevkov: 5161
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Giulietta 1.4TB 170 hp TCT (PLIN)

OdgovorNapisal/-a gandalf » So Sep 17, 2016 5:32 am

Pozdravljeni. Naj dodam še svoje izkušnje z LPG.

Sam vozim »plinaše« zadnjih 10 let in moram rečt, da me nobeden več ne bo prepričal, da je dizel boljša varjanta. Trenutno pri bajti 2 predelana avta, oba z enakim plinskim sistemom Zavoli, laufata bp. Je pa res, da vožnja na plin zahteva nekaj prilagoditev samega načina vožnje in upoštevanje določenih pravil v izogib poškodbam motorja.

Italijanski motorji naj bi bili načeloma dokaj odporni na »glavno« težavo uporabe LPG_ja kot pogonskega goriva (VSR). Kot eni najbolj problematičnih pa veljajo (v evropskem merilu in trgu predelav na LPG) ecotec in twin_port motorji od Opla, zaradi zelo »slabih« (beri mehkih, neodpornih na visoke temperature) sedišč ventilov. Pravtako se dandanes da predelat vsak motor na plin, tudi z direktnim vbrizgom goriva. Je pa res,da za take motorje obstajajo po vecini namensko razviti sistemi za dolocen tip motorja. To pa prinese tudi ceno in zahteva znanje, ki ga naši vgrajevalci večinoma nimajo, iz strani kupca pa zahteva vgradnja takega sistema precej več denarja, kot smo ga pripravljeni večina od nas odštet (tudi 2kratnik klasicne predelave). Pri vsem skupaj pa se vložek povrne po nekaj daljšem času kot pa pri NA motorjih.

Po mojih izkušnjah, ni tolko pomembno, kako plinsko napravo si daš montirat v avtomobil (govorim o motorjih brez direktnega vbrizga),ampak koliko znanja ima vgrajevalec in koliko časa si bo vzel, da delo naredi kot se spodobi. Pa sistem za mazanje/hlajenje ventilov je (po mojem mnenju, ne glede na motor) obveza, če se misli z takim avtom delat konkretne km, kljub trditvam nekaterih proizvajalcev pliskih naprav, da dolocen tip motorja tega ne rabi. Dejstvo je, da se VSR pojavlja tudi pri delovanju na bencin, plin zaradi odsotnosti aditivov, ki so v gorivu in VSR preprečujejo, le_to samo pospeši in NE povzroča.

Vglavnem, da ne smetim teme. Moje izkušnje so ok. Je pa na tujih forumih zapisanega neprimerno več o LPG predelavah, ko na slovenskih.
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
gandalf
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 490
Pridružen: Če Mar 08, 2007 11:54 am

Re: Giulietta 1.4TB 170 hp TCT (PLIN)

OdgovorNapisal/-a alfafil » So Sep 17, 2016 11:18 pm

Mika me plin za naslednji avto (Alfo),ampak,najraje vidim,da je to tov. vgradnja.
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4502
Pridružen: Če Feb 05, 2004 3:16 pm
Kraj: maribor

Re: Giulietta 1.4TB 170 hp TCT (PLIN)

OdgovorNapisal/-a alfasan » Ne Sep 18, 2016 6:13 pm

alfafil napisal/-a:Mika me plin za naslednji avto (Alfo),ampak,najraje vidim,da je to tov. vgradnja.


To je mogoče le, če kupiš nov avto na plin oz. če imaš srečo, da naletiš na takšen avto. Večinoma so vsi plinaši aftermarket.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2119
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Giulietta 1.4TB 170 hp TCT (PLIN)

OdgovorNapisal/-a gandalf » Po Sep 19, 2016 6:47 am

Koliko je meni znano, tovarniskih predelav razen Fiata (LPG) in VW (CNG) ni. Na trgu so se nekaj casa pojavljali novi avtomobili Subaru, ki pa niso imeli tov.vgrajen sistem ampak je le_tega uvoznik vgradil v Italiji (generalni uvoznik) ob soglasju tovarne in zadrzanju garancije (ce se ne motim, so bili vgrajeni BRC sistemi). Enaka zgodba je z Daciami, ki so »tov.vgradnja«, ampak sisteme vgrajujejo pri nas na servisih pred prodajo avtomobila. Zopet enaka zgodba je pri Oplu, ki ima vgrajene sisteme LandiRenzo in Lovato ce se ne motim.....
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
gandalf
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 490
Pridružen: Če Mar 08, 2007 11:54 am

Re: Giulietta 1.4TB 170 hp TCT (PLIN)

OdgovorNapisal/-a LiLo » Po Sep 19, 2016 8:24 am

Giulietta LPG se dobi tovarniško. Vsaj v italiji: http://www.alfaromeo.it/giulietta/giulietta#Powertrain (poglej pod Potenza). Če pa se jo da dobit tut pri nas, pa nimam pojma.
LiLo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: Giulietta QV TCT LE #141
 
Prispevkov: 67
Pridružen: So Okt 02, 2010 8:52 am

Re: Giulietta 1.4TB 170 hp TCT (PLIN)

OdgovorNapisal/-a alex146 » Če Sep 22, 2016 12:45 am

Tudi Mito je na voljo s tovarniško vgrajeno instalacijo. Je eden pri hiši :wink:
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1533
Pridružen: Po Mar 06, 2006 3:22 pm
Kraj: Ljubljana

Prejšnja

Vrni se na Giulietta

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov