Občutek v Giuliji je precej drugačen kot v 159. Pri 159 sem dobil vtis, da je v menjalniku med in ne olje, tako lena je bila ročica. Pri Guiliji moraš prestavljane in zlasti za rikverc uporabiti več moči, kot je to pri današnjih precej zdrizastih avtih običajno, v same prestave pa bolj klocne kot 159. Kakorkoli: navadil sem se po enem dnevu in sedaj se mi zdi v redu, sploh pri hitrejši vožnji.
grega983 napisal/-a:Menjalnik v 159 je za en q..c, pa vendar za moje pojme boljši kot v giulii
159 ima malce trd menjalnik ko je mraz, takrat prestavljas bolj pocasi. Ko se segreje je kot puter. Zdaj poleti pa je vedno ok. Prav tako je natančen. Je pa boljši kot ročni menjalnik v 150 konjski giulii, kjer je občutek kot v zetorju 6911.
Mah cene so čudne, ta rdeča je 33500 €, una modra z 150 KM in precej manj opreme pa 32500€. Kje je logika mi ni jasno. Ta modra bi morala biti 27500-28000 pa bi bilo. Drugače pa če ima kdo 30k za avto pa bi dizla z ročnim menjalnikom jih je v DE en kup, lahko barvo izbirate, tudi oprema izgleda dobra. Je reltivno blizu nas tako da pot ni tako draga, dmv je pa 140 €.
Zgrešeno je, ker ni v ponudbi 1.4 turbaka in 1.6 dizla iz Giulliet kot poceni vstopni model. Giulia je zelo lahka v tem razredu in bi mu ta dva motorja zelo pasala. Pustimo razliko da je Giulietta FWD Giulia pa RWD, ker se da vse predelat. Pri Mercedesu so v A in C razredu nekateri motorji isti.
Ja, lahko bi se malo ozrli k konkurenci in dopolnili tudi motorno ponudbo ter preučili različne profile njihovih uporabnikov
AlfaRomeo je nažalost zadnjih 15let precej zaspala na lovorikah