Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Modras/Filip zrihta to za čas posla. Tak forumski mojster, to je usput za njega. :lol:
Uporabniški avatar
MAXTER
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: To Feb 15, 2011 1:21 pm

Samo dejansko ne bi bila slaba ideja se mal razsirit ponudbe bencinskih motorjev..ker da se zacne pri 200KM in konca pri 280je mal tak. Glede na trenutne trende kjer so dizelski motorji vedno bolj pod stigmatizacijo bi kamot bi lahko vrinili se en bencinski motor za siromake ala 1.4 170KM ali kej podobnega.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Pa malo več klasike bi lahko dodali oziroma začinili omenjeno ponudbo
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ker 159 1.8MPI ali 1.9 JTS sta bili pojem športnosti in Cuore Sportiva ter prodajni uspešnici ... :lol: Luksuz limuzine srednje klase pač niso za siromake.

In ne konča se pri 280KM ampak pri 510KM :wink:
Uporabniški avatar
MAXTER
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: To Feb 15, 2011 1:21 pm

Zato pa sem omenil danasnjo stigmatizacijo dizlov...leto 2006 in 2016 ne mores enacit pri avtomobilski industriji..vmes se je zgodil dizelgate pri vw in se marsikaj drugega da ne omenjam vseh eu direktiv ki tiscijo dizle k vecjemu obdavcenju, ekologiji oz kar prepovedi voznje v vecjih mestih v prihodnosti...
Ce bi 2011 ko sem kupoval alfo imel na razpolago enga bencin turbaka z 150KM in dostojnimi sposobnostmi danes definitvno ne bi vozil dizla...
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Ko smo že pri dizlih, so te bili svoj čas modna muha in upam da se bodo tovarne oziroma znamke vrnile na pametna pota in dale res na praktičnost ter ne le trende in se prilagodile krizi
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: So Okt 22, 2016 1:18 pm

alfa_samec napisal/-a:Katera od konkurenčnih znamk pa ima motor iz FWD modela v RWD modelu?

Ne gre to kar tako "vzamemo motor iz Giuliette in ga vržemo v Giulio" ...
Mercedes C180d W205 ima motor iz Cliota, BMW 318i ima isti motor kot je v Miniju na voljo, še celo motor kot je npr v 316d je pristal v Toyotah. Škoda da res ni bencinarja s tam 150-170 konji pa ročnim menjalnikom, v teh časih bi bil bolja izbira kot pa dizel za večino ljudi ;)
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Se strinjam, pa dobro bi bilo, da bi ponudili klasični avtomatski menjalnik namesto teh -tronicov, ki jih ima že vsak še tako podhranjen voz
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: So Okt 22, 2016 1:18 pm

Avtomatika je pri Giulii in Stelviu kolikor vem klasika, 8 stopenjski ZF, TCT z dvojno sklopko je pri Giulieti in Mitu.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Sport Driver napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:Katera od konkurenčnih znamk pa ima motor iz FWD modela v RWD modelu?

Ne gre to kar tako "vzamemo motor iz Giuliette in ga vržemo v Giulio" ...
Mercedes C180d W205 ima motor iz Cliota, BMW 318i ima isti motor kot je v Miniju na voljo, še celo motor kot je npr v 316d je pristal v Toyotah. Škoda da res ni bencinarja s tam 150-170 konji pa ročnim menjalnikom, v teh časih bi bil bolja izbira kot pa dizel za večino ljudi ;)
Se popravljam oz. dopolnjujem:

Katera od konkurenčnih znamk pa ima svoj motor iz svojega FWD modela v svojem RWD modelu? Niserm ciljal na generike zmetane skup iz vseh vetrov ampak na lasten razvoj najprej za FWD šasijo in potem še za RWD šasijo :wink:

FTP tudi nima neomejenega proračuna za razvijanje motorjev in to za znamko, ki ni prinesla skupini absolutno nobenega dobička že desetletja.

Ja, lahko bi vrgli stotine milijonov v razvijanje motorjev iz Puntota in MiTa za vgradnjo v Giulio, pa so se pametno odločili, da ne. Po moje. Ker Giulia ne cilja na nizko litražo in anemične motorje pač pa moč, pospeške in vozne lastnosti. In to jim s 130 konji pač ne bi šlo skozi in hvala bogu, da so bili zadosti prisebni, da se tega niso šli.

Pa mi je čisto vseeno, če ima BMW v naslednji generaciji 0.9 litrski turbo mlinček v svoji Serie 3 M Optik za 25.999€.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Lepo napisano, drugače pa res žalost kaj gredo zadnja leta, da ti gre na bruhanje.
Čedalje manjše kubature in kup nepotrebne opreme ter turbin, omejen rok uporabe, ipd... Sramota!
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Saj tudi 2.0 turbu komot odvzamejo moč in ma potem samo 170 konjev - turbina v tem primeru skrbi za spodnji in srednji del obratov. Najcenejša in najhitrejša rešitev.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

alfa_samec napisal/-a:
Se popravljam oz. dopolnjujem:

Katera od konkurenčnih znamk pa ima svoj motor iz svojega FWD modela v svojem RWD modelu? Niserm ciljal na generike zmetane skup iz vseh vetrov ampak na lasten razvoj najprej za FWD šasijo in potem še za RWD šasijo :wink:
BMW 2 Grand Tourer in Active Tourer, ki sta FWD si delita motorje z RWD brati. Enako je pri MB A/B/CLA. Tudi Lexus je imel dizle iz FWD Toyot. Pa matična AR v C4.Drugih ki pa ponujajo FWD in RWD pa praktično ni.

Se pa strinjam da je verjetno brezveze ker se bi bilj malo poznalo pri prodaji :-)( Pa spet je dobro da je vsaj malo imiđa ne pa da ti vsak lahko blenda na AC :D
Zadnjič spremenil bvogri, dne Sr Jul 26, 2017 11:55 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

alfa_samec napisal/-a:
Sport Driver napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:Katera od konkurenčnih znamk pa ima motor iz FWD modela v RWD modelu?

Ne gre to kar tako "vzamemo motor iz Giuliette in ga vržemo v Giulio" ...
Mercedes C180d W205 ima motor iz Cliota, BMW 318i ima isti motor kot je v Miniju na voljo, še celo motor kot je npr v 316d je pristal v Toyotah. Škoda da res ni bencinarja s tam 150-170 konji pa ročnim menjalnikom, v teh časih bi bil bolja izbira kot pa dizel za večino ljudi ;)
Se popravljam oz. dopolnjujem:

Katera od konkurenčnih znamk pa ima svoj motor iz svojega FWD modela v svojem RWD modelu? Niserm ciljal na generike zmetane skup iz vseh vetrov ampak na lasten razvoj najprej za FWD šasijo in potem še za RWD šasijo :wink:

FTP tudi nima neomejenega proračuna za razvijanje motorjev in to za znamko, ki ni prinesla skupini absolutno nobenega dobička že desetletja.

Ja, lahko bi vrgli stotine milijonov v razvijanje motorjev iz Puntota in MiTa za vgradnjo v Giulio, pa so se pametno odločili, da ne. Po moje. Ker Giulia ne cilja na nizko litražo in anemične motorje pač pa moč, pospeške in vozne lastnosti. In to jim s 130 konji pač ne bi šlo skozi in hvala bogu, da so bili zadosti prisebni, da se tega niso šli.

Pa mi je čisto vseeno, če ima BMW v naslednji generaciji 0.9 litrski turbo mlinček v svoji Serie 3 M Optik za 25.999€.
Ne bi se najbolj strinjal s takšnim razmišljanjem. Ja moč, pospeški, vozne lastnosti, vse to se lepo sliši in vsi mi vozimo močne, hitre, dinamične bencinarje- v sanjah. Realnost je seveda drugačna, peščica forumašev vozi bencinarje; močne, hitre bi lahko prešteli na prste ene roke. Vsi ostali pa po vaše podhranjene dizle. Ker bodimo iskreni, večina je v rangu od 130 do 150 konjev, nekaj malega 170,200,210.... In verjeli ali ne, tudi 130 konjski se najdejo v (pre)težki 159-ki. Pa se lastniki nič kaj ne pritožujejo, da bi bili ne vem kako podhranjeni. Kamor koli že cilja Giulia, je treba iskreno priznati, da ji ne gre najbolje. Lahko zdaj filozofiramo o tem spet 10 strani ampak prodajne številke so jasne: Giulia se prodaja slabo, precej slabše, kot so računali pri Alfi. Pa ne govorim za Slovenski trg, nikjer se ne prodaja pretirano dobro. Če pa pogledamo kaj se prodaja dobro v tem segmentu, bomo hitro ugotovili, da so to (po vašem) podhranjeni, anemični dizli. Dizlom niti slučajno ne kaže, da bi jih izpodrinili bencinarji in še vedno kraljujejo v vseh razredih. In ni razloga da ne bi. Ne vem, zakaj se samo tukaj "sramujemo" dizlov čeprav so v zadnjem desetletju v vsem "povozili" bencinarje. Nekdo omenja praktičnost, ne vem v čem bi bili bencinarji bolj praktični... No pa še besedo ali dve o slavnih egr ventilih in dpf filtrih. Marsikdo je imel težave z njimi, še več jih ni imelo nobenih težav pa so vseeno stvari odstranili ali zablendirali. Sam imam avto 5 let, star je 9 let in še vse deluje kot mora. Verjamem, da je bilo več težav v začetnih modelih, vse znamke so jih imele. V večini primerov je to preteklost.
Torej moje mnenje je, da Giulia potrebuje šibkejši dizel in bencinar oziroma bi ga morala imeti že od samega začetka. Tako kot karavansko različico.
159 2.0 jtdm
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Giulija je na voljo ponekod tudi z 136hp dizlom. Torej kolk manj naj bi mel? Še ene 20hp ma fore da se približa 316d. Ampak a ma to smisel? Sej tut pri BMWju gre največ 318d in 320d v promet :wink:

Prodaja pa se ve zakaj je slaba ampak ja.
Sploh v SLO. Ko ti prodajalec v Triglavu razlaga kako je cenejša od serije 3 pa si pol ure nazaj dobil BMWjevo ponudbo se res vprašaš a so na zemlji z prodajo.
Odgovori
  • Informacija