Zdaj ste pa eni že smešni pa saj dobite giulio 2.2 jtd 150 km ročni menjalnik osnovna oprema za cca 25000€. Pa kaj bi radi da bi stala giulia 15000€ ???? Prodaja je takšna kot je kar mene moti je avto Triglav v LJ ti živijo v svojem svetu. Sedaj imam giulio 2 meseca in lahko samo rečem to je to, sem pa opazil da je ona rdeča tudi prodana. Bil na morju in tudi opazil da je folk nor na te SUV videl kar nekaj stelvio. Pa še moje skromno mnenje giulia mora biti avtomatik in nad 150 KM. Pa ne tolk jamrat, ker kar je alfa imela pred 10 leti pa tole sedaj je kot dan pa noč. Lp
Mal pobrskaj pa jih boš našel svojo sem že dal gor ono rdečo je tudi dal nekdo gor, za ono navadno belo in rdečo pa vem da bi jih dobil za cca 25000€. Lp
Caci ne bullshitaj.
Do sedaj sem videl 1 stelvio pa sem veliko na cesti. Na poti na morje sem pa videl le 1 samo alfo poleg moje seveda.
In samo po 2 mesecih ni ravno na mestu rečt, da je to to, ker si še vedno pod vplivom čustev in kredita.
Rabljene so za 25.000, to bi morala biti izhodiščna cena nove.
Nekdo je prej pisal da smo Slovenci usekanci na nemške avtomobile. To izhaja iz izkušenj, uporabnosti in zanesljivosti in ker Slovenci radi kupujemo avte preko svojih finančnih zmožnosti je fino če kredit plačujemo samo za avto in ne zraven še za servis.
Zakaj je Bosna polna forstvagnov. Preprosto zato, ker ob 200-300€ plače ni dovolj denarja še za servisiranje. Torej mora le to biti poceni in enostavno.
Dobro si to napisal.
Pa pozabil dodati, da se vplivi TAS-a in delanja v Nemčiji še danes poznajo, saj je Balkanski avto Golf II, ki je postal že pravi kult.
Drugače pa je pri Alfi tudi problem ker nimajo več ne tovornega programa, ne nastopanja v nobeni od športnih kategorij ter so preveč agresivno nastopili z omenjenima modeloma.
Morali bi narediti ponudbo tako kod smo večkrat napisali in postopoma dograjevati,
Modras napisal/-a:Dobro si to napisal.
Pa pozabil dodati, da se vplivi TAS-a in delanja v Nemčiji še danes poznajo, saj je Balkanski avto Golf II, ki je postal že pravi kult. Drugače pa je pri Alfi tudi problem ker nimajo več ne tovornega programa, ne nastopanja v nobeni od športnih kategorij ter so preveč agresivno nastopili z omenjenima modeloma.
Morali bi narediti ponudbo tako kod smo večkrat napisali in postopoma dograjevati,
Giulietta že 2 sezoni dirka v TCR European touring car series. MiTo, 4C in Giulietta pa so že nekaj let varnostni in spremljevalni avti za dirke WTCC in Superbike Moto. 4C dirka v neki svoji kategoriji, nekaj podobnega kot imajo Porsche, Ferrari in ostali svoje dirke.
Giulia QV je pa sponzorski avto Ferrari ekipe za voznike F1.
Da Alfa ne dirka in ni prisotna v motošportu nikjer torej preprosto ne drži.
No, ampak začel se pa je dogajat. Potem so tu še govorice o povratku Alfe v F1 ....
Tako, kot je težak preboj alfe med elito civilnih vozil, enako velja tudi v dirkaškem svetu ...
Že miljonkrat rečeno: to niso zadeve, ki se uredijo čez noč! Patience, young padawans
Safety car ni dirkanje??!!!
Testni avti, ki se jih ponuja tudi niso novi. Ne predstavljam si, da bi v nekdanji über Siesti ponujali device.
Nur daruber eintopic reden, das ist unmoglich.
Je pa ideja, da bi mogoče začeli delati športne čolne (majhne gliserčke), dirkalne čolne, marsikateri busso ali pa funfzilinder se namreč najde v kakšnem plovilu. Bila bi dobra reklama, ko bi giulia QV na prikolici vlekla alfin čoln ali obratno, alfin gliserček vlekel splav na katerem bi se ponosno peljala giulia.
Točno tako!
Gre za vsiljeno poziranje.
To je za vas dogajanje?
Sami vaški kvazi športi in govorice o povratku, ki so čez noč oziroma že v naslednjih minutah pozabljene.
Nesto, da bi izdelovali tako kod si napisal in znali prisluhniti našim željam, bi bilo super, a kaj ko so gluhi in slepi in butajo z glavo ob zid.
Če ne drugega bi lahko bili od IVECO-ta športni dodatki, če drugega niso sposobni.
kakšen fetiš imaš ti na te tovornjake? Fiat ima v svojem koncernu IVECO za tole, alfa pa je športna premium znamka in nima kaj tam iskat. Kaj na BMW forumu tud tuljo da bi radi kupil en tak poltovornjak v istem salonu?
Hudič je ker ne delaš in čepiš stalno doma, ampak zakaj potem pri Vivarotu in Traficu ponujajo športne verzije?
Čemu ima danes vsaka znamka v ponudbi tudi pickup in karavan?
Raketa, ki jo je sestavil sosed je ta, da je poleg Akrapoviča v legendarnega Rivala dal tudi sedeže od Alfa 156 in verjemite da je še večji užitek delati z njim.
Drugače pa bi kod sem že večkrat povedal lahko malo popestrili ponudbo.
Je pa zanimivo, da sta Mito in 159 zmagala v kar nekaj kategorijah LGBT vozil.