Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Replika o 150 konjih je letela na izraz športnost. Poleg tega je bilo 200 KM subjektivno postavljena meja, 110-120 KM je mišljeno tudi iz ekonomskega vidika pri nakupu novega avtomobila in ugodnejsa registracija. Namrec giulia bi bila lahko tako konkurencnejsa tistim, ki jih pa privlaci vse kaj drugega kot športnost.
Novo do kosti oskubljeno giulio s kaksnimi preverjenimi 85 kw bi lahko na trg plasirali za kaksnih 22000 eur. S tem bi konkurirali avtu leta tudi po ceni.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Še dve strani nazaj si tako provociral po objavi videa Veloce in demonstraciji kaj zmore Q4 (očitno ti ni blo všeč da je Q4 v tistem videu deloval nad pričakovanji):
alfasan napisal/-a:A ni giulia narejena za dirkanje po suhem ali malce vlažnem in podira topshit čase na Nurburgringu in ne na Finskem rallyju.
Za v sneg sta subaru pa dacia duster.
Danes pa spet tako:
alfasan napisal/-a:Če je 150 konjev neka športnost potem pa res ne vem.
150 konjev ima danes že skoraj vsaka kia (pride).
Torej kaj zdaj... je Giula "neka športnost" in avto za dirkanje ali ni? (nam ostalim je seveda kristalno jasno, da razen Q verzije, ostale Giulie niso ravno avti za dirkanje, pa tudi Q je namenjena zgolj občasnim obiskom dirkališča)

Kot ti je Alfa samec povedal že pred časom:
alfa_samec napisal/-a:@alfasan: voziš pa hud mentalni veleslalom, da lahko spraviš skozi to svoje prepričanje :lol: Še Ilka ti zavida.
Vsebino svojih postov oz. odzivov vedno obrneš okoli tako, da je negativno nastrojena proti Giulii, ne glede na vsebino same novice (naj je pozotivna ali negativna).
Posledično tako dostikrat prideš s svojim provociranjem navzkriž s samim seboj. Pa ujet si bil pri tem početju že tudi tolkokrat da več sploh ne štejemo (v dosti drugih temah med drugim).
Zato pa te najbrž več nihče ne jemlje resno pol procenta v tej temi. :mrgreen:

P.S. Prva stvar, ki ti je pri Giulii všeč je to, da se jo da fajn čipat očitno (pa še tu ni šlo brez cinizma) - in še to samo zato, da boš cenej prišel skozi z več konji. Da bi pa kdaj pohvalil kako drugo lastnost tega avta, brez ciničnih in provokativnih dodatkov, pa bi te verjetno ubilo na mestu. Vidim, da imaš danes spet svoj dan (intelektualno lenega) trollanja po forumu.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Lizard ti si tak biser.
Ob ugodni ceni bi morda še kdo razmislil.
Na giulio pa se je negativno odzval predvsem trg, ki jo ni nagradil s prodajnimi rezultati katere si napisal po forumu.
Torej sem bil bolj kot negativno kritičen le realen.
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Nad pričakovanji po 10cm snega?
Ne se hecat, to vsak sekret z 4 kolesnim pogonom zmore. Impresivni so kakši posnetki subaruja ali audija, ne pa tole.
Mi je pa zanimivo, da ali esp tako slabo deluje ali pa voznik v množici ostalih luč ne opazi, da mu manjka varovalka.

Alfasan, ti pa se ne zajebavat, saj so jih prodali že 32.

LP
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

alfasan napisal/-a:Lizard ti si tak biser.
Ob ugodni ceni bi morda še kdo razmislil.
Na giulio pa se je negativno odzval predvsem trg, ki jo ni nagradil s prodajnimi rezultati katere si napisal po forumu.
Torej sem bil bolj kot negativno kritičen le realen.

Vidim, da se še kar trudiš me užalit na osebni ravni (ponavadi posledica tega da nisi več zmožen podat proti-argumenta) - pa so tvoji poskusi še vedno jalovi. Vsekakor cenim tvojo vztrajnost. ;)

V letu 2016 so na mesec prodajali v Evropi Giuliij približno za polovico manj kot limuzinskih A4k, 3jk in C klas. In to ni ravno sveža novica. Precej bolj bistveno je pa kot smo rekli že nekajkrat, prodaja v naslednjih letih, kajti v zadnjih letih svoje proizvodnje so prav vse Alfe (159, Mito, Giulietta) naletele na velik upad prodaje. In o črnih napovedih oz. težavnosti Alfine vrnitve v cenovni rang nemške trojice sem pisal že precejkrat (samo tisto vedno ignoriraš).

V tej temi ne vem če si enkrat bil negativno kritičen, kaj šele realen - bil so zgoj provokatorski in ciničen, tvoji posti pa brez teže in vsebine. Kritika in realen pristop zahtevata mentalno delo, tvoj cinizem in provokatorsvo pa sta mentalno dokaj lahkotna oz. kot sem zapisal prej - intelektualno lena.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

realno je tako, da sčasoma, ko se navadiš tudi 200ks postane "nepremičnina" :) . Seveda pa je po drugi strani za policaje ter karambol že 100ks čez glavo... za moje pojme mora Giulia imeti vsaj 180ks v "civilni" različici oz. raje nekje v rangu Veloce izvedbe.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Jaz se ne bi preveč sekiral na komentarje Alfasana, kar se tiče prodaje se prodaja boljše kot njene predhodnice in so za fca glede na preteklost vzpodbudne za naprej. 2.2 jtd 180 KM je za splošno uporabo dovolj pri giuliji lahko športnost izkoristiš predvsem zaradi odlične vozne dinamike. Za tiste, ki bi pa radi res športen avto je pa qv.
ZRow
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne Apr 05, 2015 9:00 pm
Kraj: Novo mesto

Če ste se nehali kregat, je tu še en zanimiv ameriški video o Giulii. LINK
Ve kdo, kako je s tistimi smerniki (glej video)? Pa probajte odmislit tiste obupne plastične tepihe v avtu. :lol:
ZRow
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne Apr 05, 2015 9:00 pm
Kraj: Novo mesto

Tu je še kolumna, ki gre zraven z videom. KLIK
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Jst samo upam da ne bo pod temo Tehnika - Giulia toliko dogajanja kot je aktivna tema 159 :).
sajer
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 183
Pridružen: Ne Jun 06, 2010 7:24 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Grosuplje

Kaj lahko pricakujes od 10 let starih avtov,in par sto tisoč kilometrov za sabo?Nikol dolgčas. :D
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Pri meni je dolgčas :wink: zato pa še nism kupil Alfe :cry: ker bi blo dolgčasa konec :lol:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ve kdo, kako je s tistimi smerniki (glej video)?
Enako kot pri BMW in ostalih - treba je zavijat z volanom, da se izklopi zaradi funkcije trojnega utripa: https://www.youtube.com/watch?v=GAMCkJvECy8" onclick="window.open(this.href);return false;

Tepihe pa je dal notri lastnik te QV, niso serijski :lol:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pri BMWju se funkcija utripanja izklopi če ročico potisneš v kontra smer. Ne rabiš premikat volana.
Pri Giulii pa se namesto izklopa v tem primeru aktivira utripalka na drugi strani...
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

V Novem mestu se vozi okoli že nekej časa ena bela in v Mirni peči je danes bila ena modra parkirana. :D
Odgovori
  • Informacija