Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

alfa_samec napisal/-a:Kdaj pa so bili funti v Sloveniji? :lol:
Pa tudi za eure jih ni veliko kupilo.
Leta 2002 je stala 1.9 JTD limo 3.700.000 SIT - Progression, Distictive pa okoli 4.000.000 SIT.
Sta bili v igri, pa sem kupil jajca od liončka.
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

povprečna bruto plača je leta 2002 bila v eur: 916eur
danes je 1600 eur +

zdaj pa računajte koliko povprečnih plač je šlo leta 2002 za 156 in koliko jih gre danes za giulio, preden greste primerjat cene 15 let nazaj brez upoštevanja inflacije. Aja kapučin je bil takrat 60 SIT, danes je 1,2€ v isti gostilni!
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ja saj ...
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Cene veliko povedo.
Danes je življenje pač precej dražje in posledično temu narod kupuje tudi kvazi prestižne znamke.
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: So Okt 22, 2016 1:18 pm

ROBERTH napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:Kdaj pa so bili funti v Sloveniji? :lol:
Pa tudi za eure jih ni veliko kupilo.
Leta 2002 je stala 1.9 JTD limo 3.700.000 SIT - Progression, Distictive pa okoli 4.000.000 SIT.
Sta bili v igri, pa sem kupil jajca od liončka.
Nizke cene, bi kar vrjel potem, da je bila leta 1999 ko je oče kupoval Alfa 156 tam nekje cenevno primerljiva z Meganom. Imam pa številke za Megana II. Leta 2004 smo za testnega 1.6 16v Dynamique Lux plačali 3.550.000 SIT torej minimalno manj kot pa bi bila 156. najbolje opremljen Megane II 1.6 16v pa je bil po ceniku 4.200.000 SIT. 156 je bila torej takrat očitno res poceni, veliko sreče sedaj če želiš najti Megana za ceno Giulie. Je pa res, da je bila 156 takrat že kar stara.
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

upokojenci kupujejo luksuzne avte? ne vem kaksne stare starse imate vi, vem pa da moji s skupnimi penzijami ne naberejo za eno novo giulio.
Slika
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

rdečo od Petrovčiča je kupil starejši precej siv možakar :) kaj je vozil prej ne vem, pa me tudi ne zanima, glavno da je 1 več na cesti
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

sleby napisal/-a:upokojenci kupujejo luksuzne avte? ne vem kaksne stare starse imate vi, vem pa da moji s skupnimi penzijami ne naberejo za eno novo giulio.
Zakaj pa ne bi mogli kupovati?
Tudi za njih so določene ugodnosti.
Glede te v DSO pa mi je danes povedal, da jo je kupil na gotovino in da jo je vzel zaradi tega, ker si je končno privoščil novi avto, ki si ga je stalno želel in da v primerjavi s konkurenco za svojo ceno ponuja največ.
Zanimivo pa je, da je AlfaRomeo odkar je začela z 156ico postala že takrat precej ljudska in ne več tisti pravi bolid ; strinjam se z gospodom, ko je rekel, da je bila zadnja prava model 155 in 164, kar se pa manjših tiče pa 33/145
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Pa ravno giulia je "bolid" proti konkurenci.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Ja, samo hudič je ker je ta nova tako tiha in preveč umirjena in ima z omenjeno legendo le ime :-k
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Poanta cene 156 je v tem da je bila precej crneje od bmwja in audija, giulia je pa dans drazja pa mamj opreme dobis.
I evo ti prodajo...
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Modras napisal/-a:Ja, samo hudič je ker je ta nova tako tiha in preveč umirjena in ima z omenjeno legendo le ime :-k
men se ni zdela, pa to samo s pol gasa :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=fNH72lPbGlo
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Modras napisal/-a: Zanimivo pa je, da je AlfaRomeo odkar je začela z 156ico postala že takrat precej ljudska in ne več tisti pravi bolid ; strinjam se z gospodom, ko je rekel, da je bila zadnja prava model 155 in 164, kar se pa manjših tiče pa 33/145
Hja, AR 147 je hudičevo dober avto, ki tudi ni imel nekih felerjev (ok, manjkal nek cca 200 KM benz motor), 156 odličen avto, katerega bi morali modelno menjati okoli leta 2003, GT kombinacija oblike, uporabnosti in zelo spodobne tehnike.... ja, tudi tu manjka le nek cca 200 KM benz motor.
166 avto, ki s svojimi linijami še danes obrača glave, tehnično izdelek na nivoju, recimo avto, ki je vpeljal neke vrste idrive, seveda pa,tega niso znali prodati, kot toplo vodo

Torej, nabor avtov je bil po moji oceni najbojši leta 2003 (malo je le šepala 156 s pasivno varnostjo)... Navečja pomanjklivost je bila takrat to, da nekako znamke ne vmestijo na jasno mesto. Tako tudi ni usmerjenega marketinga in tudi zelo spodobni avti ne najdejo kupcev.
Sedaj so šli po drugi poti. Smo se tudi sprčkali, ker nekaterim ta ustreza, enim pa malo manj. Pokazal bo čas, dvomim pa, da bodo z Alfo imeli še eno priložnost. Torej, sedaj se gre za preživeti, ali pa izkopati poleg Lancie še eno luknjo. Tudi Fiat trenutno ni v neki dobri kondiciji. Tipo in par 10 let ali več starih modelov??

Iskreno upam, da jim uspe.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

AR 147 in 156 sta poskočna in odlična avta v svojem razredu za preganjat...

Imata pa polno neumnih napak kot so občutljivo podvozje kjer je skos nek luft sploh zgornje roke, stalne zabave s štekanjem ročne, bremze so bolj za k... če se gremo športnost, pa kak alternator, pa razna stikala, pa zaklepanje, pa rja, pa razpadajoča notranjost, pixli na INFO zaslonu, polosevine, deli menjalnikov. Glede motorjev T.S.ji s svojimi napakami, JTSji. žalostno je da je najbolje od vsega 1.9 JTDji in 2.4 brez Mjetov.

166 je bila ql leta 1998 ko je prišla ven. Tist INFO sistem s kaseto je še kar OK ampak spet za leto 1998. 2003 ko je recimo prišel BMWjev E60 je bila že kot babica. Pestile pa so jo skoraj identične napake kot manjše sestre, zdraven pa še klinč*ve luči, bustasto komplicirana ventilacija... Za preganjat ima težek nos in je pol manj zabavna. Original so tudi vzmetenje preveč lebavo in morali bi malo prilagoditi stvar posameznemu motorju. Tako pri enem kot pti drugem pa facelift ni prinesel nobenih popravkov ](*,)

Pri Giuliji močno upam da so vsaj mal pogledal k nemški konkurenci kako se lahko nekatere stvari enostavno zasnujejo in da vejo da ima uporabnik raje eno večjo napako kot pa da skos rihta nekaj in praska oblogo iz armature :)
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

omg sam te alfe so pa res ena jajca....jaz nevem a jih vi na odpadu kupujete, ko vam vse tako crkuje? Pri BMWju se pa cedi med in mleko...baje še olja ni treba menjat niti benza tankat...
Odgovori
  • Informacija