Moderator: Tehnika moderatorji
Nižje cene sedaj bi pomenile predajo, in sporočale javnosti, da ne mislijo resno in da ne jemljejo svojega produkta kot resno alternativo BMWju 3. S tem se popolnoma podere celotna ideja Alfine vrnitve v premium segment in lahko začnejo spet delat nadgrajene Fiate s temu primerno ceno. Kdorkoli pozna karkoli o Alfi tudi ve, da je ta pot bila povsem napačna s stališča zgodovine in filozofije znamke. In da je trenutna pot mnogo bolj pristna Alfini dediščini. Giulia je točno taka Alfa kot smo kritiki vodenja znamke pod Fiatom, zagovarjali desetletja.lizard napisal/-a:Če upoštevaš, da je distribucija prodajne mreže pri Alfi opazno manjša, kot tudi sami saloni očitno manj prestižni, renome znamke občutno slabši, prepoznavnost in prisotnost znamke v tem segmentu skorajda neobstojna, reklamiranje redkejše, kvaliteta servisov v očeh javnosti vprašljiva, ob vsem tem pa so cene enake/podobne kot pri BMWju 3, da Alfine 30 letne odsotnost v premium segmentu niti ne omenjam - je prodaja povsem znotraj pričakovanj.
Če prav razumem, se za skoraj 10 jurjev manj denarja dobi enak avto. Ok plus nekaj € za upgrade softwera. Verjetno je potrebo dokupit še kakšno opremo, ki jo 280 KM za razliko od 200 KM ima, pa pridemo realno mogoče na kakšnih 5 jurjev razlike.TribesMan napisal/-a:Jaz ti recimo lahko povem, da če imaš namen kupiti 200HP Giulio, se splača pohitet, saj so ti motorji trenutno, zaradi omejitev proizvodnjih kapacitet identični kot 280HP, razlika je le v softwareu na računalniku.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov