"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Po zadnjih novicah sodeč nove Giuliette še ni za pričakovati kar nekaj let, saj so vodilni možje FCA pač idioti in se bodo osredotočali na trge, kjer znamka sploh ni poznana.
Citirano, članek o prodaji Giulie v ZDA:
"Joe Phillippi, svetovalec avtomobilske industrije iz Short Hillsa, meni, da bo Alfi precej težko pridobiti tržni delež proti že uveljavljenim luksuznim velikanom. “Sergio ima vedno zastavljene neke svoje zamisli, ki se večinoma ne uresničijo in potem revež, katerega naloga je bila izpolnitev teh ciljev, dobi odpoved."
2.0 Turbo je mehansko enak pri obeh različicah (200 in 280), tako da se da komot naložit 280 konjsko mapo na 200 konjsko različico (tudi npr. tako da je 280 konjev na voljo samo v D načinu), brez nekih tveganj - razen tega da se pač zgubi garancija.
Treba se je tudi zavedat, da se mapa izbriše v primeru programske nadgranje s strani pooblaščenih servisov, in si potem nazaj na 200 konjih. Nekaj takih nadgradenj je že bilo in v prihodnosti še bodo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
200=280
Pa to že v mali šoli vejo, da ni enako, razen v Italiji.
To mi tako zgleda, kot da v trgovini A kekec pašteta stane 50c€ v sosednji trgovini B pa 1,5c€. In pravi alfist parkira svojo alfo pred trgovino B,...
Ko bi bile razlike vsaj v turbini, injektorjih, zavorah,...
To je pljuvanje v lastno skledo.