Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Ko giulijo pelješ skozi ovinke se res vprašam kaj drugi delajo :D
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Nobenega ne zanima kako si kdo kaj lahko privošči.

Debata naj bo na nivoju, drugače bo treba spet poostriti kriterije.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Ali imata giulia 210 km in stelvio 210 enak avtomatski menjalnik in prestavna razmerja.
Zakaj ima stelvio pri enakem motorju boljsi pospesek 0-100 km/h.
210 km giulia ima 6.8 sek in stelvio 6.6 sek.
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: So Okt 22, 2016 1:18 pm

lizard napisal/-a:Če mu je problem več odštet za Giulio kot za Passata, potem problem tiči v omejenosti v glavi (trdno zacementirana družbena hierarhija glede znamk), ali pa ni seznanjem z osnovnimi tehnikalijami enega in drugega avta. Če nekomu ni jasno, da med avtoma pri vožnji praktično ni realne primerjave, kot tudi ne v ceni posameznih komponent (platforma ki je neprimerno kompleksnejša in dražja tako za razvit kot proizvest, menajlniki, materiali (npr. Giulia ima več kot pol karoserijskih delov iz aluminija, da podvozja, katero je v celoti razen zadnjega mostu pravtako iz aluminija niti ne omenjamo); verjetno tak človek niti ne zmore izkoristit prednosti trenutno najboljše platforme in tudi najbolšega set-up-a podvozja v tem segmentu. Za take so Passati in Talismani, ker takim vozna dinamika pač ni prioriteta, in verjetno niti ne vejo kaj to je.
Sure, veliko izvira iz predsodkov, predvsem o nezanesljivosti. Tudi res da mu dinamika pri 50 ni več najpomembnejša pa tudi ne more je izkoristiti, dnevno vožnjo predstavljata avtocesta in mesto. Ok aluminij gor dol, kul, ne pravim da je slab avto ( čeprav zakaj so ZF in Getrag menjalniki tako dražji zaradi razvoja za alfo mi ni jasno). Ampak nekako ni nekega dobrega argumenta, da bi mu bolj naprej porinil Alfo, želi avto, ki bo relativno uporaben, zanesljiv, ne bo preveč zastarel, če ga bo imel spet 10 let kot Laguno sedaj, in da bo izgubil čim manj denarja.
Caci napisal/-a:Alfasan Lizard je pač hotet povedati, da ljudje, ki kupujejo passata nimajo pojma o avtih, sploh, če ga primerjaš z giulijo. Pa ne mi zdaj o prodaji, psihi itd ....Kar je Lizard napisal o giuliji drži kot pribito. :)
Govoriš bedarije in posplošuješ, to je kot da bi napisal, da se vsi, ki vozijo Ferrarija ali Porscheja spoznajo na avtomobile in so ljubitelji avtomobilov.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Fantje men se ne da več. Jaz bom še naprej užival z Alfo giulio. Lp
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Nihče ne pravi, da morajo vsi lastniki Giulij biti do konca sposobni izkoristit potencial platforme.
Je pa celoten avto močno naravnan v smer uživanja v vožnji; trenutno najbolj v svojem razredu. Podvozje je res odlično nastavljeno, sploh v kombinaciji z aktivnim vzmetenjem. Na 19 colah je avto super udoben čez luknje (po mojem subjektivnem občutku bolj kot na 18 colah s klasičnim vzmetenjem), skozi zavoje pa je sploh v dynamic načinu, ki otrdi vzmetenje, kot prilepljen in zelo nevtralen/uravnotežen.
To omogoča, da voziš avto pri 80-90% njegovih zmogljivosti izjemno hitro, predvsem pa tekoče in brez napora, brez nekega zdrsovanja. Nasmeh na ustih je zagotovljen!
Na področju nastavljenosti podvozja sta si z BMWjem 3jko zelo podobna - treba je priznati, da ima BMW že leta ene najboljše nastavljenih podvozij nasploh... in dela trenutno tudi ene najboljših avtov na svetu. 3jka je celostno gledano vseeno bolj dodelan avto kot Giulia.
Največjo razliko proti BMWju pa Alfa naredi pri odzivnosti in direktnosti volana - ki je tudi takoj prvi indic, ki da vedeti da je to avto, jasno zasnovan z voznikom in njegovim upravljanjem v središču.
Druga (sicer manj opaznejša) razlika pa je oprijem sprednjega dela avta, ki je tako dober, da ga je skorajda nemogoče podkrmarit; saj zadek malodane vsakič skoči ven pred nosom če si prehiter z vstopom v ovinek.
Glede Giulie tako lahko rečem samo še to, da kdor hoče avto, ki te tekoče, uglajeno, tiho in udobno pripelje iz točke A v B (tudi s pomočjo aktivnega tempomata, ki svoje delo med drugim zelo dobro opravlja); in ko je čas uživat konkretno skozi ovinke po lokalni cesti, v enem, je Giulia 2.0 TB odličen nakup. Ta dvojnost karakterja, ki so jo zelo dobro zapakirali v en avto; je vsekakor vredna pohvale.

Treba se je zavedat, da je npr. tudi Audi A4 naravnost odličen avto; a ima drugačno filozofijo kot npr. Alfa in BMW. Audi je udoben, tih, izjemno dodelan na res prav vsakem podoročju, a pri hitrejši vožnji pri kateri si želiš užitka, ti tega hitro odzvame neodziven in nekomunikativen volan, opazno podkrmarjenje (težak nos zaradi vzdolžno postavljenega motorja pred prvo osjo), in relativno nekomunikativna šasija.
Tak avta pač ni namenjem ljudem ki jim je vozniška izkušnja visoko na seznamu želja in si Audija tak voznik nikoli niti ne bo omislil ali ga uvrstil v ožji izbor.
Lahko smo samo veseli, da je ponudba dandanes tako široka, da si malodane vsak lahko najde kar išče.

Kdor pa ne razume, zakaj npr. Passat ali Talisman cenovno ne moreta spadata v enak cenovni rang, temu pa itak ni pomoči, argumenti pa ga niti nikoli ne bodo prepričali.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Sem te prejšnji teden srečal v novi Giulii? Temno siva ali črna?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Čisto možno, temno siva je ja (vesuvio siva). Sicer ni moja, jo pa večkrat vozim.

Po zadnjih informacijah so v M. Soboti sedaj že tri - še ena črna (tista kolko vem je 2.2 150 dizel) in ena rdeča.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Maribor in Murska sobota sta od nekdaj znana po eksotičnih modelih in verzijah, tako da se temu ne čudim.
Počasi bomo na številki 20, gledano kod cela Dolina Šentflorjanska ...
Matej46
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr Nov 10, 2010 3:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Srednje Bitnje

Lizard to si pa napisal čisto tako kot jaz razmišljam in tudi vse to tudi drži!
2.0 T top avto, meni sicer preveč tih,ampak to bomo zrihtali. zanima me pa kako je glede tega Giulia Veloce, bencin mislim , ker vidim da veliko veš od alf?
Jaz sem imel 1 mesec na testu Giulietto Veloce bencin TFT avto je imel res športni zvok od motorja do auspuha.
Jaz bom menjal zadnji difuzer , dal bom ob veloce potem menjam še izpuh .
Sem nasšel na ebayu ampak hoče imet tip za spoiler in difuzer petsto €?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

lizard napisal/-a:Čisto možno, temno siva je ja (vesuvio siva). Sicer ni moja, jo pa večkrat vozim.

Po zadnjih informacijah so v M. Soboti sedaj že tri - še ena črna (tista kolko vem je 2.2 150 dizel) in ena rdeča.
Potem sem dobro videl :)
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Kako boš pa potem nabavil spojler in difuzor?
Ja, drži v MS so 3, eno pa sem danes zasledil v Logatcu in sicer belo
Matej46
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr Nov 10, 2010 3:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Srednje Bitnje

Modras napisal/-a:Kako boš pa potem nabavil spojler in difuzor?
Ja, drži v MS so 3, eno pa sem danes zasledil v Logatcu in sicer belo
he,ja dal bom tolk kot hoce in kupil :)
sem mislil ce kdo pozna kje se lahko kupi, razen na original servisu ?
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Zaenkrat boš težko kaj cenejšega dobil, ker je to še premlad model, da bi se z njim spoznali in kaj ceneje dobili :wink:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Matej46 napisal/-a:Lizard to si pa napisal čisto tako kot jaz razmišljam in tudi vse to tudi drži!
2.0 T top avto, meni sicer preveč tih,ampak to bomo zrihtali. zanima me pa kako je glede tega Giulia Veloce, bencin mislim , ker vidim da veliko veš od alf?
Jaz sem imel 1 mesec na testu Giulietto Veloce bencin TFT avto je imel res športni zvok od motorja do auspuha.
Jaz bom menjal zadnji difuzer , dal bom ob veloce potem menjam še izpuh .
Sem nasšel na ebayu ampak hoče imet tip za spoiler in difuzer petsto €?
Difuzor od Veloce ne paše na navaden odbijač, ampak samo na Veloce odbijač.
Glede primerjave Veloce izpuha in zvoka ti težko povem, ker je le ta bil montiran na avto takoj skupaj z dvojnim difuzorjem. Vsekakor pa zvok ni nič kaj posebej izrazit/opazen in je avto še vedno zelo tih. Za enega ki vem da ga je menjal naknadno pravi, da ima mogoče Veloce izpuh malenkost bolj izrazit zvok. Za menjavo difuzorja pa je potrebno sneti celoten zadnji odbijač.

Če hočeš več zvoka imaš na voljo Ragazzon in Inoxcar zaenkrat (od ostalih pa je baje v razvoju). A vedi, da imajo ti homologacijo samo za Veloce 2.0 model. Po drugi strani pa je pod zadnjim loncem še plastičen pokrov, tako da nihče tega ne opazi, tehničnega pa nimaš še 5 let. Sicer pa ti sodobni 4 valjni turbo motorji nikoli ne bodo imeli nekega vau zvoka.

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... 0_581.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=SScEcf78qAo" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.inoxcar.it/index.php?case=pa ... egory=1255" onclick="window.open(this.href);return false;

Potem pa imajo v ZDA na voljo še tole:
Madness: https://www.youtube.com/watch?v=6ZqqBsgyos4" onclick="window.open(this.href);return false;
Centerlinealfa (verjetno najglasnejši izmed vseh): https://www.centerlinealfa.com/catalog/ ... ust-giulia" onclick="window.open(this.href);return false;

Angleži pa Wizard (ki tudi nima homologacije), ki so znani sicer po bolj vreščečih zvokih:
https://www.youtube.com/watch?v=RnZihP5wRSI" onclick="window.open(this.href);return false;


Cene bodo pa vse blizu tisoč evrov za aftermarket izpuhe. Original je tako še najcenejši; če se prav spomnim je difuzor okoli 350€, zadnji del izpuha pa 450€ (mogoče kaj več). Baje je original izpuh tudi iz nerjavečega jekla, sicer ne tistega najboljšega, a vseeno. Če rabiš kataloške številke od difuzorja in original izpuha povej...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija