Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Vse, no al pa vecino tega ponuja fabija. Mi se pa menmo o enem izmed vodilnih avtov visjega srrdnjega razreda ki z nekaj opreme kosta 50 jurjev +.

Kje je radarski tempomat z zaviranjem,head up display, samodejno parkiranje, 360 kamera, branje znakov, pa verjetn se en kup zadev ki sem jih spustil
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Miholl spet se ponavljaš - vemo, da tega ni, večkrat smo to že povedali. Torej spet te vprašam - čemu neke notranja potreba po ponavljanju enih in istih stvari katere smo prediskutirali skozi in počež? Ne bodi tak dosednjakovič z 1 dnevnim spominom...

Radarski tempomat sicer obstaja, dela do 180 km/h; in ustavi tudi do 0 km/h in sam štarta v kolikor zaustavitev ne traja več kot 2 sek.

In če konkurenčne avte iz tega segmenta opremiš z asistenčnimi sitemi ki jih v Giulii ni so potem za toliko tudi dražji - se pa cene med temi avto precej ujemajo pri opremi plačano/dobljeno.

Edit: odstranjen 'osebni' del.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Lizard, vzdržuj prosim nivo debate.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Miholl, tisti ki rabi pripomoček za bočno parkiranje in brez tega ne zna parkirati ne more narediti izpita za avto. Branje znakov zakaj že???? Head displey ma jebiš ti to kdo to rabi 18 letni fantki, ki iz Xboxsa prešaltajo na avto. Jaz pravim idealen avto za take ki rabijo vse to bo Applov avto. Italijani pa naj delajo tako kot delajo zato so drugačni in alfa pač ni za vsakega. Ima pa tiste asistenčne sisteme ki so pomembni aktivni tempomat ima, avto se do 60 KM/h pred oviro ustavi sam, mrtvi kot in nenadna menjava voznega pasu. To je za mene dovolj vse druga so fansi šmensi zadeve iz pametnih telefonov in virtualnih igric. Lp
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Repliciral sem slebyu daj bodi dosleden. In ne nabijaj o cenah takih pripomockov (ker jih najdes v dosti cenrjsih avtih)ker je to pac neumnost ko kupujes avto v rangu 50.000€.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

To da tebi niso vsec asistrncni sistemi ker si tako superioren je pac tvoja stvar. Jaz laicno menim da je nekdo financiral razvoj vseh teh sistemov ker se jim je to zdelo smiselno.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Tisti, ki pri avtu na prvo mesto postavlja asistenčne pripomočke seveda v ožji izbor ne bo vzel Giulie. Saj to je trenutno jasno vsem.
Konec koncev, obstajajo še dražji avti od Giulie z manj asistenčnimi sistemi. Niso le ti edino merilo kako dober je nek avto, kot nas marsikdo tu gor hoče prepričat.

Verjetno pišem že 100ič - super bi bilo da Giulia nudi še vse to za doplačilo; ampak pač ne - lepo so rekli, da nimajo neomejen budžet in so se mogli odločit kaj postavit prej - vozno dinamiko in šasijo ali tehnološke prpomočke.
Glede na alfino zgodovino, filozofijo in kaj ta značka predstavlja so se pomojem odločili prav.

Torej, miholl, kolkorat še misliš ponavljat o eni in isti stvari?

P.S. Audi A4 si lahko komot opremiš za 50k€ pa ne bo imel vseh asistenčnih sistemov. Pa te o tem ne vidim na Audi forumu soliti pamet vsem preko in počež.

edit: urejena potencialna žalitev
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Ja se delno strinjam samo vsi skupaj predvsem Nemci pozabljajo, da tudi novega s klaso se vedno upravlja človek in ne asistenčni sistemi, ki so samo pomagalo in kar me tu predvsem moti, da se Novinarji na testah pogovarjajo še samo to vsi pa pozabljajo na bistvo kako se avto pelje. In verjemi mi da je polovica teh sistemov brezveznih. Pa tudi mene včasih nese pri bočnem parkiranju :D
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Poglejte koliko asistenčnih sistemov ima npr Ferrari GTC lusso :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Giulia 2.0 Turbo...

200HP verzija obljublja 330Nm/200HP, na avtu izmerjeno 380Nm/230HP

280HP verzija obljublja 400Nm/280HP, na avtu izmerjeno 460Nm/310HP

Avto ima tudi elektronsko omejeno hitrost na 240km/h... obe verzije. Ocenjuje se da "280" z lahkoto doseže okoli 275km/h.

Prispevek urejen.
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Miholl ok, men je vseeno ce skoda ponuja vec asistencnih sistemov. Pac zanimalo me je kaj je na voljo in tej osnovni sistemi, ko so vrh glave za 95% ljudi je mozno dobit tudi v giulii. Ce ti je pa HUD in samodejno parkiranje tako pomembno pa pac pogledas drugam..
Slika
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Najvec debat in testiranj na temo teh asistenc je pri pre-colision sistemih, ker so eni delujoci drugi ne tretji neki na pol. Ostali se niti ne omenjajo toliko saj jih majo na voljo ze vecina avtomobilov tudi v nizjih razredih in niso lih nek zadnji krik tehnike.

Sleby mal pa je hecno da ma nek bedn pezo hud al pa nissan 360 kamero al pa vw up samodejno parkiranje (no sej nevem ce ga ma, verjetno ga ma), in pa vsi tvoji konkurenti poleg se 100 ostalih stvari ki so skorej samoumevne pri novem avtu danes.

Avto v tej klasi se nobeden ne vozi slabo. Prav nobeden. Zato tudi na slo testu ni bil to nek odlocilen kriterij in so ocenjevali se marsikaj drugega.
Sej giulia je cist konkurenca ce gledas samo limo. In ziher v marsicem pred drugimi.
Sam kaj ko je vse tako neumno omejeno od opreme,motorne palete inkaroserijske oblike.
Mojo super izdelek ki je prakticno eksoticen ker so vse tako omejili

Lizard ponavljal se bom tolikokrat kolikor bom hotel in cisto nic ne mores ukrenit v vezi s tem - toliko da ti odgovorim.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Mogoče je že čas da se vrnemo na kakšne bolj forumu primerne teme - zvok motorja.

Pred časom je Tubi Style naredil kompleten izpuh za Giulio Quadrifoglio (športni katalizatorji, downpipe-i, H-cev (namesto resonatorja), in z ventilom krmiljen zadnji lonec). Cena kompleta je okrog 10.000€.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=G4NrOyzDTDA" onclick="window.open(this.href);return false;
Slike in video samega izpuha pa so na FB strani od Tubi Style-a: https://www.facebook.com/tubistyle/" onclick="window.open(this.href);return false;

V visokih obratih je zvok precej podoben originalu, v spodnjih pa se mi zdi, da je precej manj podoben tri-valjnemu zvoku kot pri originalnem izpuhu. Zanimivo bi bilo slišat zvok z X-cevjo namesto H-cevi. Domenvam da bi bil nekoliko bolj vreščeč.


Za Veloce 2.0 model pa komplet cat-back izpuh zaenkrat dela samo Inoxcar; ostale firme pa ga kolko vem imajo trenutno še v razvoju: http://www.inoxcar.it/index.php?case=pa ... egory=1255" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena za zadnji lonec je dobrih 800€, za sredinski del pa mislim da cca. 400€.


Tak je pa zvok 2.0 280hp z odstranjenimi vsemi dušilci/lonci: https://www.youtube.com/watch?v=nTzIOs_a-Jg" onclick="window.open(this.href);return false;
Lastnik pravi da izpuh doni v 6. prestavi na avtocesti, kjer pa se večinoma vozi v 8. prestavi in ga ne moti, ter da za dnevno uporabo niti ni preglasen - zgleda, da turbina in katalizator že sama zadušita precej zvoka.

Pa še angleški Wizard na 2.0 200: https://www.youtube.com/watch?v=RnZihP5wRSI" onclick="window.open(this.href);return false;
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Sicer nekaterih stvari na slovenskem trgu ni moč dobiti, ampak to je zadeva za AT, ne za Alfo.
Kje je radarski tempomat z zaviranjem
Na voljo za doplačilo, cena 1250€ pri modeloma Super in Veloce v slovenskem avtu. Nemci imajo sistema samodejnega zaviranja in opozarjanja pred trkom serijsko pri vseh modelih (sistema FCW in AEB).
360 kamera
Za doplačilo na nemškem trgu Sistem mrtvega kota in senzorjem za zaznavo premikajočih se predmetov zadaj (ali doplačilo ali pa del paketa opreme). Naš uvoznik se je pač odločil, da Slovenci tega ne bodo imeli/potrebovali.

Imaš pa prav, nimajo HUD in nimajo samodejnega parkiranja - nenazadnje so tako tudi zastavili model in ga reklamirali kot avto, ki ga želi peljati voznik in ne računalnik.

Mimogrede, nemške Giulie imajo 4-letno garancijo na vse brez omejitve prevoženih km, slovenske pa imajo splošno 2-letno in potem dodatno do 5. leta oz. 120.000km.

To so pač stvari povezane s trgom, uvoznikom in tem kako kdo oceni, da bo boljše za določen trg. AT se je pač odločil, da določenih stvari ne bo ponudil svojim kupcem v Sloveniji, drugje pa so serijsko ali na voljo kot del paketa.

Obrni se na AT in jih vprašaj zakaj so se tako odločili kot so se. Nihče ti pa ne preprečuje, da ne kupiš Giulie pri sosedih in dobiš več za isto ceno. Pa še večjo izbiro motorjev in opreme imaš.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Drag med M3 Competition Pack, Cadillac ATS-V in Giulio QV.

https://youtu.be/3nn7oFoCG5I" onclick="window.open(this.href);return false;

Umeten zvok motorja iz zvočnikov pri M3 je katastrofa ... #-o
Odgovori
  • Informacija