Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Dodaj še komur veliko pomeni nemška znamka, tudi ne bo pogledal nikoli Italijana. To je pač realnost.

Mene osebno zmoti samo dvojno merilo kar se cene tiče: Audi je po njihovo razočaranje in dolgčas, ki mu ne oporekajo 60.000€ cene, Alfa je pa predraga pri 47.000€. Ne bi rekel, da stane tudi Audi toliko in je v primerjavi s tem Alfa predraga, ampak 13.000€ razlike in Alfa je predraga?

Pa tudi izbor modelov bi lahko bil bolj premišljen. En model ima zimske gume in potem grajajo zimske gume (oprijem in poraba) ... Pa 4x4 model in grajajo porabo. Pa Superca oprema Giulie (in to celo predserijske) namesto Veloce, ki bi bolj pasal po ceni v tole kombinacijo 50-60 tisoč limuzin (z izjemo Jaguarja, ki je res cenovno zelo konkurenčen).

Pa to me je še zmotilo - testirajo poslovne limuzine za poslovno uporabo in potem ocenjujejo otroške sedeže na zadnji klopi. Podjetja pač nimajo teh avtov za razvažanje dojenčkov ampak za poslovna potovanja ...
bacco979
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 78
Pridružen: Po Jun 03, 2013 7:34 am
Vozilo: 2014 Giulietta 2.0 16v

Tukaj je še nekaj pojasnil glede cen in ocenjevanja... https://avto.finance.si/8856016/PRIMA-t ... e-v-salonu
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Komentirat se itak nima kaj. Test je več kot očitno pomanjkliv oz. len. Bolj koherenten in dodelan test sicer nisem niti pričakoval; malo več truda in načrtovanja pa bi lahko vložili vanj.


Sam sem ravno ta teden za en cel dan imel doma Giulia in Mercedesa C klaso, oba dizla in oba avtomatika. Pri Mercedesu me je presenetil dvojni karakter notranjosti - eni deli izjemno kvalitetni in dodelani (npr. kljuke, stikala za pomik stekel, stikala za premik sedežev, centralni okrogli gumb za upravljanje z glavnim vmesnikom, gumb za "drive mode" in "jakost zvoka", stikala za upravljanje klime, sedeži, vratni paneli,...) medtem ko so pa drugi deli bili povsem nepričakovano ceneni - plastična imitacija lesa (samo ko potrkaš po njej se čudiš kako lahko nekaj tako cenenega dela v takem avtu (verjamem da je s pravim lesom druga zgoba), predal na sredini konzole pravtako majav in daje nekvaliteten občutek), tipke klavirsko črne barve - majave in cenene (na srečo jih ni dosti), osrednji zaslon izgleda kot poceni kitajska kopija iPad-a, predvsem zaradi plastičnega črno klavirskega okvirja, ki ne samo da zgleda kot poceni krhka plastika, ampak ima neravno površino, tako da je tudi končna obdelava le tega slaba.
Najbolj me čudi to, da tega nisem zasledil na nobenem testu do sedaj - vsi so samo hvalili kako so materiali in kvaliteti vrhunski.

Alfin interier ni nikjer tako dober kot Mercedsovi dobri deli interierja, pa tudi nikjer tako slab kot Mercedesovi slabi deli interierja. Prostornost in uporabnost sta bili zelo podobni. Ne vem s kje temu testu tako visoke ocene npr. Jaguarju XE, ki ima zadaj daleč najmanj prostora in daleč najmanjši prtljažnik izmed vseh.

Dizel v Alfi je bil za moje pojme vsekakor preglasen, sploh v primerjavi z mercedesom, ki je tudi opazno bolj mehek in udoben. Menjalnik v Alfi je bil boljši (mercedes je mel 7G avt.), sta pa oba zelo zelo dobra.

Vozne lastnosti - končno sem Giulio peljal po domačih cestah, ki jih docela poznam - avto ime neverjeten "ugriz"/oprijem sprednjih koles pri vstopu v ovinek - 180 konjev je sicer premalo da bi šasiji povzročilo kakršnekoli izziv pri pospeševanju iz ovinka, in se čuti ogromna rezerva oz predimenzioniranost za te konje. Potem je pa tu še volan - bolano dober! In niti ne tolko sama direktnost, ki je super, ampak hitrost s katero deluje, in predvsem hitrost s katero se celotna šasija odzove na premike je opazno pred konkurenco. In najboljše je to, da tako hiter volan ne rezultira v nervoznem obnašanju avtu, tudi če narediš preveč sunkovit premik volana sredi ovinka, avto ostane nevtralen. In sploh ta uravnoteženost celotnega avta in podvozja je nekaj kar konkurenca ne nudi tako dobro. ESP sicer pri zdrsu zadka res agresivno poseže vmes; ampak poravna avto z izjemno natančnostjo.

Mercedes se na tem podorčju seveda ne more niti malo primerjat. Te ne angažira v vožnjo, volan v Sport načinu postane čudno trd; in v bistvu pokvari očbutek,... ima pa pri višjih hitrostih manj piša vetra pri ogledalih kot Giulia.


V slošnem ima TribesMan prav v eni stvari - Giulia res nadvlada konkurenco samo v voznih lastnostih oz. vozni dinamiki kot celoti; ampak na ostalih področjih vsekakor ne zaostaja toliko kot v tem testu - kjer je razlika bizarno velika in v nasprotju z ostalimi tujimi testi.
Konec koncev, vsak lahko naredi lestvico ocenjevanja tako, da favorizira določene znamke. Ali pa ocene podeljuje pristransko.

Ne pravim, da si Alfa zasluži zmago - niti slučajno, pravim pa da je razmak na tem testu absurden in še vedno kaže na nestrokovnost oz. pristranskost slovenskih avto-medijev.

@Mastr: prve stopnje pri odpiranju vrat pri Giulii ni, saj je le ta kontinuiirana - to pomeni da se vrata ustavijo tam kjer jih sam ustaviš. Zato se pa zdi, da je prva (klasična) točka tako daleč. Mreže za zadnjimi sedeži pa so prisotne tudi pri Nemcih.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
MAXTER
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: To Feb 15, 2011 1:21 pm

Je kdo pogledal cene rednih servisov do 100.000km na tem testu? V primerjavi z ostalimi je BMW praktično zastonj za vzdrževat? :lol: To pa še poraba od "3.4-4.5l" l/100km..vrhunsko :D
Meni osebno je ta test kot bi primerjal hruška in jabolka...avtomobili so vsepovprek tako s ceno kot opremo itd.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

BMW ima za prvih 5 let ali 100.000km (kar pride prej) servise vštete v nabavno ceno avtomobila.
Uporabniški avatar
MAXTER
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: To Feb 15, 2011 1:21 pm

Torej so dobili na testu še 900+€ doplačila rednim servisom do 100kkm za kaj?
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Tako kot je tribes napisal. Mas pa potem se nadgradnje te ponudbe ki jih doplacas ( do 10 let ali 200.000km, samo redni servisi lahko pa tudi paket ki vkljucuje zavore in ostale obrabljajoce komponente).
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

@lizard se strinjam

So mi pa res zanimive te hvale Mercedezovih notranjosti. No meni ta njihova nova smer deluje čudna tako glede oblik, izbire materijalov in barvnih kombinacij. Prav nič germansko. Če bi v C klaso dal značko KIA in mi rekel da sedim v Optimi bi rekel evo jih korejčki kam so prišli :D
Uporabniški avatar
MAXTER
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: To Feb 15, 2011 1:21 pm

Ampak zgleda da je ljudem to vsec ker tulk novih mercedesov kot jih je zadnje case na cesti se nisem videl...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Mene vsekakor pri tem primerjalnem testu ne moti to, da je zmagal MB - pomojem povsem zasluženo. Moti me to, da so razlike na koncu absurdno velike - opazno večje kot v primerjalnih testih drugje po svetu - in dvomim, da imajo naši novinarji boljšo metodologijo testiranja in posledično bolj verodostojne rezultate - prej obratno.

Giulia je dobila tako malo skupnih točk iz čisto prepostega razloga. Vozne lastnosti, zmogljivosti in motor so združili v eno katergorijo, kateri ja bila enakovredna po točkah kategoriji asistenčni sistemi. Taki testi ponavadi vedno ločijo kategorijo motor in vozne lastnosti. V slovenskem testu so šli celo na poligon in cel dan testirali vozne lastnosti, ki pa so na koncu imele relativno majhen vpliv na končno oceno.

Sicer pa "malo drugačni rezultat primerjalnega testa kot slovenski":


Slika
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

TribesMan napisal/-a: Ali si samo pozabil sneti rožnata očala?
Tole zadnje čase drži predvsem zate. Ko se objavi kak test/novica, ki ni v prid Giulii postaš v tej temi kot po tekočem traku, ko pa se pojavi kaka novica/test, ki ji je v prid pa si tiho kot miš in te ni od nikjer. Nekoč si mi deloval precej bolj nepristransko...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Na niti enem testu, ki sem jih do sedaj pogledal po Evropi in ZDA Mercedes ni zmagal med temi konkurenti to samo pove, da pač je nekdo hotel da Mercedes zmaga. Alfa zaostaja samo pri za mene nepomembnih asistenčna sistemih in določenih sklopih kvalitete notranjosti. Druga so pa blizu. Se pa popolnoma strinjam z lizardom, ki dejansko ve kaj govori tudi iz praktičnih vidikov. Samo v Sloveniji je bila alfa med temi konkurenti zadnja. Še ena tema za slovenčke za šankom Deutschland vor allem pes pa avto morata biti nemška :D
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Jaz vidim polno pezojev, renojev, skod, volvotov na cesti...

Vcas je bil cel bum da ma avto diskaste bremze. Danes je to samoumevno.

Tako je tut z asistrncnimi sistemi in ostalimi kriteriji.

Jaz verjamem da je avto dober, verjamem pa tudi da je konkurenca dobra. Oz vem, se presedam vsak dan v tocno takih avtih. Sploh vmercedesih,bmwjih in audijih.

Zakaj niso dali velikega poudarka na vozno dinamiko je jasno - noben od teh avtov se ne pelje slabo ali povprecno. In noben ne lovi stotink z njimi
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Caci napisal/-a:Na niti enem testu, ki sem jih do sedaj pogledal po Evropi in ZDA Mercedes ni zmagal med temi konkurenti to samo pove, da pač je nekdo hotel da Mercedes zmaga.
Kupci so želeli, da zmaga mercedes. Zato se bolje prodaja kot alfa.
In samo kupci imajo pravico presojati, kaj je bolje za njih. Saj imajo oni denar.
Vse ostalo je kot pogovor anoreksičnih oseb o tem katera kranjska klobasa je boljša.
Uporabniški avatar
tha_man
Alfist
Alfist
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne Sep 04, 2005 6:22 pm
Vozilo: Alfa 146 1.6 TS, Grande Punto 1.4 T-Jet, MX-5 2.0 RC

lizard napisal/-a:Giulia je dobila tako malo skupnih točk iz čisto prepostega razloga. Vozne lastnosti, zmogljivosti in motor so združili v eno katergorijo, kateri ja bila enakovredna po točkah kategoriji asistenčni sistemi.
Točno to, zelo smešno ocenjevanje, če se mene vpraša. Ampak verjetno odraz tega, kar kupci hočejo, sploh v t.i. "premijskem" razredu, kjer velja predvsem značka in oprema.
Odgovori
  • Informacija