Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

lizard napisal/-a:Nov reklamni video za Veloce 210hp dizel - še vedno ne razumem zakaj rinejo zvok Quadrifoglio k ostalim različicam, sploh ko reklamirajo dizla: https://www.youtube.com/watch?v=UDvF7DJ1bic" onclick="window.open(this.href);return false;
od kje si ti nasel da je tole dizel? tole je 280hp benz q4!
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Alan napisal/-a:
lizard napisal/-a:Nov reklamni video za Veloce 210hp dizel - še vedno ne razumem zakaj rinejo zvok Quadrifoglio k ostalim različicam, sploh ko reklamirajo dizla: https://www.youtube.com/watch?v=UDvF7DJ1bic" onclick="window.open(this.href);return false;
od kje si ti nasel da je tole dizel? tole je 280hp benz q4!
Stisni pavzo ob 0:06 in 0:23. To je reklama izključno za dizelski Veloce.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: So Okt 22, 2016 1:18 pm

OMG a bo konec sveta?!?! Reklami spot za Alfo Romeo na SLO televiziji in to celo v terminu ko nekaj ljudi gleda TV. Neverjetno :D
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ravnokar opazil reklamno belo tudi po Murski Soboti. Obrača glave =D>
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Danes sem na hitro zapeljal Giulio 2.2 150 z ročnim menjalnikom in osnovno opremo z nekaj dodatki.
Sicer je bilo deževno vreme, tako da so kakšna priganjanja žal odpadla, ampak vseeno...

Plusi:

Volan je zelo direkten in odziven. Nos gre z lahkoto v ovinek.
Podvozje je zelo lepo uravnoteženo, nagibanja ali kakega "plavanja" ni, deluje zelo kompaktno.
Kljub odlični legi in dinamiki se na 18" feltnah lepo pelje tudi po slabem terenu, nobenega razbijanja.
Motor kljub na prvi pogled švoh 150HP deluje zelo suvereno. Nikomur ne bo nerodno s tem avtom v vsakodnevnem prometu.
DNA. N in D sta uporabna in omogočata tako lagodno kot malo bolj dinamično vožnjo, občutna razlika v karakterju avta.
Pozicija za volanom je dobra, boljša kot kdajkoli v Alfah.
Katalog je lep. :D

Minusi:

Kvaliteta materialov v notranjosti.
Plastika je "meh", vse kar je pod nivojem ročajev na vratih je trdo in neugledno.
Usnje je "meh", ni to kvaliteta usnja ki ga poznamo pri starejših Alfah, definitivno nižje kvalitete.
Obdelava prtljažnika je WTF, ali se je zelo mudilo ali se jim preprosto ni dalo?
Osnovni sedeži so milo rečeno sekret. Nobene pametne opore, pač navadna klopca. Niti nastavljivega ledvenega dela ni, v tej klasi avta je to nesprejemljivo.
DNA. V modusu A je avto totalno anemičen, bi rekel da mu vzamejo 200Nm in 100HP ko prestaviš v A, imaš občutek da voziš cliota 1.2, tudi če nebi...

Overall. Pelje se kot se spodobi za Alfo, vse ostalo pa... rabi kak facelift...
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Se kar strinjam @TribesMan, sm je vozil en dan pred tabo.

Za moje pojme sicer prtlažnik sprejemljiv, mogoče ni ravno na nivoju, bi se lahko bolj potrudil...ampak bi se preživelo.

Zame edina uprabn mode v DNA je D - se vsaj nekam premakne, v ostalih pozicijah mi je prešvoh...180hp motor bi bil zame minimum.

Sedeži zgornji del še ok, sedalni premalo oprijema.

Menjalna ročica mi je bila katastrofa na dotik pa tud menjalnik nenatančen.

Pelje se odlično, zgleda super, notranjost je všečna...

Če povzamem moje vtise, avto čisto na mestu, treba bo vzet močnejši motor, pa doplačat malo več opreme ker tale osnovna...je bla pač osnovna.
Če je ravno, ni zabavno.
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 107
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm
Vozilo: CUPRA

Torej tribes, kolikor se da razbrati iz vrstic je avto vreden 25 jurjev in niti eur več, pa še to če imaš dober dan.
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

In kaj ima konkurenca za 25k€?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Koliko je vreden se bo odločil tisti, ki ga bo kupil...

Nekomu ki mu je vozna dinamika bolj pomembna kot kvaliteta plastike in prtljažnik, bo Giulia čisto OK izbira.

In ni vprašanje kaj konkurenca ima za 25k€... problem je bolj česa vse Giulia nima za 35-40k€.
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

skratka, če je to vse kar je minusev je zadeva super :). Kar se mene tiče je vozna dinamika daleč pred kvaliteto plastike, DNA je pa že sedaj večinoma v D oz. v A praktično ni nikoli.
Benz 2.0T ter ZF bo prava izbira :) .
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Meni bi bila 150hp Giulia ki sem jo vozil premalo...zame bi bil 2.0T 200hp bencinar za vsak dan ravno prav, vrjetno tudi 180hp diesel.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

C-klasa ima opazno boljši interier kot npr. BMW 3, pa nihče nima pri slednjem nekega resnega problema s primernostjo. Interier je resda edini opaznejši minus Giulie zaenkrat, ampak kot kaže so pri Stelviu že nakazali, da imajo namen izboljšat tudi to. Je pa občutek ko se vsedeš v Giulio, tudi osnovno precej bolj prestižen kot npr. v Passatu, in nič slabši kot npr. v Jaguarju XE.

Po drugi strani pa Giulia vseeno nudi pravi les, pravi aluminij, v usnje oblečeno armaturko in vrata, pa tudi karbonska vlakna v Q verziji. Na vseh predstavitvah tudi vsakič zatrujejo da je v avtu pravo usnje, in ne umetno, ki je postalo zelo popularno v zadnjih letih. Tako, da spet ni neke pretirane skrbi.

Če pa pomislimo, iz kakšnih materialov so sestavljeni ostali deli (karoserija, šasija,..), pa je trenutno pred ostalimi. Noben avto pač ne more biti v vsem najboljši.

Torej kakšna plastika tu in tam rabi biti boljša in bolj natančno obdelana/sestavljena ali pa zamenjana s pravim aluminijem, kar se da zrihtat relativno enostavno - upajmo da tudi bo.


Drugače pa so te dni bile prve RHD Giulie predstavljene v Alfinih salonih po Veliki Britaniji - končno!
https://www.youtube.com/watch?v=skf6Cu2Zmi8" onclick="window.open(this.href);return false;

In že so postavili nov rekord Silverstona brez da vidiš na cesto.. kar nekaj sicer :P
https://www.youtube.com/watch?v=BxAYP1C62ZE" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=97zsp46fRMU" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=PipycKpfWHU" onclick="window.open(this.href);return false;
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Tema je o Giulii, vse ostalo je in bo romalo na Odpad.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Edino pravilno!
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Ker je tema o giulii se bom osredotočil le na ta avto.
Oskubljena verzija me nikakor ni navdušila, namreč za ceno 29.990 eur ponuja premalo oz. manj kot je 29.990 eur realno danes vrednih. Prav tako je razmerje 200 eur na konja neugodno. DNA s 150 konji hm. Sliši se kot DeoxyriboNucleicAcid. "kot genetsko čudo, mogoče mutant" ali pa kot delovanje brez kisika. Testno vožnjo sem prijazno odklonil, namreč občutek za volanom ob dotikih nekaterih materialov, ki so me razočarali me niso prepričali, da bi jo peljal. Prav tako posamezni detajli izdelave bi lahko bili boljši.. Mogoče sem bil prestrog, ker je bila zraven parkirana QVjka. Čakam na veloce. Prepričan sem, da bo avto za 48.000 eur ponujal več, čeprav bo razmerje eur za konja še slabši.
Glede na reklamo ki sem jo videl v nedeljo zvečer na TV in tako prepričljivo in navdušujoče komentiranje giulie, še posebej voznih lastnosti pa sem vseeno prepričan, da si jo bo privoščilo veliko Slovencev in Slovenk še posebej pa veliko forumašev, ki resnično ne skrivajo zadovoljstva.
Odgovori
  • Informacija