.... in ravno toliko bi morala biti golo boso Giulia. 30 k pa že s solidno opremo. 35 k dobra oprema (ala super in 150 KM)portos1986 napisal/-a:Ste opazili, da se je vsaka Giulia, ki je bila na avto.net in se je cena približala 25/26 000€ zelo hitro prodala
180 KM je 2 k dražja.
Bencin osnovni motor 1 -2 k cenejši od 150 KM diesel....
Ja, pa bi bilo prodanih 100 + v Slo.
Sicer bodo to kmalu pogruntali (še ene dve leti), ko pa avto ne bo več hrustljav kot žemljice zjutraj....
Menim, da lahko 30% družin kupi tak avto nov. In take družine kupijo nov avto na 7 let. Ena od stotih bi zagotovo kupila tak avto.
Nekaj predpostavk!
400.000 družin, 1/100 bi bila Giulia, 1/7 let, 3/10 zmožnost
(400.000/100/7/10)x3= 171 nakupov. Pa to zaokrožimo dol na 100. Kje pa smo sedaj?
Razlogi za to so?
- ni zadostne baze (imamo le 50.000 družin?)
- neustrezen renome tako avtov, kot poprodajne asistence?
- ni dovolj zmožnih družin?
-
-
Razlika 5 k € je pri nakupu velika, pa vseeno menim, da drži sledeče
RVC (1) x 12 (al kolk je prodanih fizicčnim osebam) = a
RVC (varianta 1 - 5 k) x 100 = b
Trditev 1
a<b
Trditev 2
Poprodajni promet bi bil x ~10
Trditev 3
FLAR ni s tem popolnoma nič oškodovan - s tem da se zavaruje proti izvozu in s tem ogrožanja na perspektivnih trgih (sicer ne vem kateri trgi to so?)
Jaja, razmišljanje nekoga, ki ima debel krompir!