Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

portos1986 napisal/-a:Ste opazili, da se je vsaka Giulia, ki je bila na avto.net in se je cena približala 25/26 000€ zelo hitro prodala :)
.... in ravno toliko bi morala biti golo boso Giulia. 30 k pa že s solidno opremo. 35 k dobra oprema (ala super in 150 KM)
180 KM je 2 k dražja.
Bencin osnovni motor 1 -2 k cenejši od 150 KM diesel....
Ja, pa bi bilo prodanih 100 + v Slo.

Sicer bodo to kmalu pogruntali (še ene dve leti), ko pa avto ne bo več hrustljav kot žemljice zjutraj....

Menim, da lahko 30% družin kupi tak avto nov. In take družine kupijo nov avto na 7 let. Ena od stotih bi zagotovo kupila tak avto.

Nekaj predpostavk!

400.000 družin, 1/100 bi bila Giulia, 1/7 let, 3/10 zmožnost

(400.000/100/7/10)x3= 171 nakupov. Pa to zaokrožimo dol na 100. Kje pa smo sedaj?
Razlogi za to so?
- ni zadostne baze (imamo le 50.000 družin?)
- neustrezen renome tako avtov, kot poprodajne asistence?
- ni dovolj zmožnih družin?
-
-

Razlika 5 k € je pri nakupu velika, pa vseeno menim, da drži sledeče

RVC (1) x 12 (al kolk je prodanih fizicčnim osebam) = a
RVC (varianta 1 - 5 k) x 100 = b

Trditev 1
a<b
Trditev 2
Poprodajni promet bi bil x ~10
Trditev 3
FLAR ni s tem popolnoma nič oškodovan - s tem da se zavaruje proti izvozu in s tem ogrožanja na perspektivnih trgih (sicer ne vem kateri trgi to so?)

Jaja, razmišljanje nekoga, ki ima debel krompir!
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Druźine ponavadi kupijo karavana če źe ne enoprostorca, tako da tud če bi bil 20.000€ nov ga večina nebi vzela.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

sasoz napisal/-a:Druźine ponavadi kupijo karavana če źe ne enoprostorca, tako da tud če bi bil 20.000€ nov ga večina nebi vzela.

To kar misliš ti, so mlade družine. Jaz izhajal iz predpostavke, da je osnova za nakup vozila največkrat družinski proračun (tu so tudi koruzničarji). So brez otrok, so z otroci (to obdobje traja recimo 20 let) in so potem še družine s otroki ki so na poti k svojim družinam ali že tam).....
In ja za časa vozičkov in plenic so karavani zagotovo v prednosti (recimo 5 let), ostalo pa je stvar neracionalne presoje. Sam sem kupil zadnjega karavana (še tega sem zato, ker bolje zgleda od limuzine)...
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Mlade druzine ali koruzniki, velike, enostarševske, homoseksualne itd. Ne kupujejo limuzin v rangu giulie, niti v tem cenovnem rangu. Namreč te družine si ustvarjajo življenski prostor, ki je esencialnega pomena avto pa mora biti bolj kot ne racionalni kompromis. Zato taksne druzine vozijo picasoje, senice, octavie itd., če imajo denar, drugače pa stare cliote, alfe, dacie, focuse, astre itd.
Ne pozabi, da je povprecna vrednost avta v Slo nekje 4000€ morda kaksen € več.
20.000-25.000 no fucking way. Če si ti lahko to privoščiš in pri tem ne rabiš hoditi v lidl spadaš med 5% bogatih pri nas.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Alfa Romeo 156
1997 15.140
1998 94.924
1999 96.740
2000 97.056
2001 90.390
2002 62.529
2003 58.492
2004 51.456
2005 30.906
2006 3.727
2007 812

Alfa Romeo 159
2005 6.525
2006 57.329
2007 65.802
2008 42.309
2009 25.708
2010 15.034
2011 10.433
2012 4.143
2013 297
2014 13

Alfa Romeo Giulia
2016 10.475
2017 prodaja do konca junija 14.159 (projekcija ~28.000)

Draga ali ne, prodaja je slaba...

... neki, neki, karavan, neki... blah...
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: So Okt 22, 2016 1:18 pm

Sem šel za hec računat ker vsi vemo da teh številk 159 vs Giulia ne smemo kar direktno gledati, trg teh avtomobilov se j v zadnjih letih občutno skrčil. Sem vzel številke Audija A4 iz leta 2006 in 2016. Audi je bil takrat sicer že kar star ampak nima veze, prodaja je bila lani 68% tiste, ko jo je imel 2006. Pri Giuliji sem vzel letošnje leto pri 159 pa 1 celo leto na trgu, 2006. Prodaja je 50% zaokroženo. torej ja ni super prodaja ni pa spet taka katastrofa.

Je pa tako, glede pogovarjanja o tistih za 25k €. Oče bo menjal avto enkrat v relativno bližnji prihodnosti, gledava vse, Talisman, Passat, Insignia, A4, BMW 3, Mercedes C, Giulia. Giulia ga za to ceno kot je ne zanima, ne le pri nas, tudi tiste, ki so 180 KM dizel v DE. Ali bi raje vzel rabljenega A4, Mercedesa C ali pa novega Passata. Če bi bila tista modra pri Triglavu 26k € bi jo morda vzel. Nekako mu je tako, za Alfo bi dal približno toliko kot za Passata recimo ampak če pa je cena ista kot A4 in Mercedes ga pa ne prepričaš v Alfo.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Če mu je problem več odštet za Giulio kot za Passata, potem problem tiči v omejenosti v glavi (trdno zacementirana družbena hierarhija glede znamk), ali pa ni seznanjem z osnovnimi tehnikalijami enega in drugega avta. Če nekomu ni jasno, da med avtoma pri vožnji praktično ni realne primerjave, kot tudi ne v ceni posameznih komponent (platforma ki je neprimerno kompleksnejša in dražja tako za razvit kot proizvest, menajlniki, materiali (npr. Giulia ima več kot pol karoserijskih delov iz aluminija, da podvozja, katero je v celoti razen zadnjega mostu pravtako iz aluminija niti ne omenjamo); verjetno tak človek niti ne zmore izkoristit prednosti trenutno najboljše platforme in tudi najbolšega set-up-a podvozja v tem segmentu. Za take so Passati in Talismani, ker takim vozna dinamika pač ni prioriteta, in verjetno niti ne vejo kaj to je.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Tole z Audi-jem je hudo za lase privlečeno.... sedaj imaš poleg A4 še A5, Q3, Q5, pa delno A3 limo.....
Če nočeš videti, tudi ne boš.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

lizard napisal/-a:Če mu je problem več odštet za Giulio kot za Passata, potem problem tiči v omejenosti v glavi,...
Če s tabo ni nekaj narobe???
Kako lahko napišeš, da je človek omejen, ker razmišlja s svojo glavo, kako bo zapravil svoj težko prigaran denar?
Mal se zbrihtaj!
Matej46
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr Nov 10, 2010 3:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Srednje Bitnje

ROBERTH napisal/-a:
portos1986 napisal/-a:Ste opazili, da se je vsaka Giulia, ki je bila na avto.net in se je cena približala 25/26 000€ zelo hitro prodala :)
.... in ravno toliko bi morala biti golo boso Giulia. 30 k pa že s solidno opremo. 35 k dobra oprema (ala super in 150 KM)
180 KM je 2 k dražja.
Bencin osnovni motor 1 -2 k cenejši od 150 KM diesel....
Ja, pa bi bilo prodanih 100 + v Slo.

Sicer bodo to kmalu pogruntali (še ene dve leti), ko pa avto ne bo več hrustljav kot žemljice zjutraj....

Menim, da lahko 30% družin kupi tak avto nov. In take družine kupijo nov avto na 7 let. Ena od stotih bi zagotovo kupila tak avto.

Nekaj predpostavk!

400.000 družin, 1/100 bi bila Giulia, 1/7 let, 3/10 zmožnost

(400.000/100/7/10)x3= 171 nakupov. Pa to zaokrožimo dol na 100. Kje pa smo sedaj?
Razlogi za to so?
- ni zadostne baze (imamo le 50.000 družin?)
- neustrezen renome tako avtov, kot poprodajne asistence?
- ni dovolj zmožnih družin?
-
-

Razlika 5 k € je pri nakupu velika, pa vseeno menim, da drži sledeče

RVC (1) x 12 (al kolk je prodanih fizicčnim osebam) = a
RVC (varianta 1 - 5 k) x 100 = b

Trditev 1
a<b
Trditev 2
Poprodajni promet bi bil x ~10
Trditev 3
FLAR ni s tem popolnoma nič oškodovan - s tem da se zavaruje proti izvozu in s tem ogrožanja na perspektivnih trgih (sicer ne vem kateri trgi to so?)

Jaja, razmišljanje nekoga, ki ima debel krompir!
Nekaj povem, avto je noter in zunaj narejen vrhunsko! Cena je pac taka kot je, tisti kdor hoce kupit tak avto ga bo kupil! Ne vem pa zakaj vsi morate imeti karavane ce imas druzino?? vcasih ni noben ime karavana pa so isto prezivel tistih par let !

lp
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Zato ker smo radi komot evo zakaj!

To bluzenje o tem kako je avto narejen napravm passatu je pa bedarija. Koga to zanima?

Nobenga...
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Alfasan Lizard je pač hotet povedati, da ljudje, ki kupujejo passata nimajo pojma o avtih, sploh, če ga primerjaš z giulijo. Pa ne mi zdaj o prodaji, psihi itd ....Kar je Lizard napisal o giuliji drži kot pribito. :)
Matej46
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr Nov 10, 2010 3:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Srednje Bitnje

aja diesel je preteklost, zopet je bencin in elektrika.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Kar se pa tiče karavanov sem mel 159 karavan in sem pred leti hotel peljati nek regal in glej ga zlomka sploh not ni šel. Tisti regal sem odpeljal z golfom 4 navadnim. Tolk o teh karavanih. Koga zanima kako je avto narejen mene 100% ja tiste s passati pa morda res ne.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Pišete tako, kot da samo alfa zna delat avte ostali pa delajo še kočije. Passat kočija z enim, dvema ali celo tremi pari konjev.
Jaoooo!
Večina, ki kupi passata se še kako dobro spozna na avte. Drugače ga ne bi kupila.
Gulia je sicer odličen avto ni pa superioren.
Zakaj karavan?
Včasih so tudi ženske ob potoku ribale perilo. Zakaj tega več ne počnejo?
Odgovori
  • Informacija