@TribesMan: Lahko ti enako odgovorim kot sem napisal zgoraj. Akcije prihajajo in odhajajo, enkrat je cenjši oz. več dobiš pri Audiju A4, drugič pri MB C klasi, tretjič pri Jaguarju XE,... na koncu se pač vsak potencialni kupec sam odloči kaj ga prepriča v nakup določenega avtomobila. Cena konec koncev niti slučajno ni eden in edini faktor pri nakupu avta.
Nekdo bo vedno ne glede na vse kupil BMWja, ker ima take (zabetonirane) preference, nekdo drug pa vedno Audija, primerjava cen enega in drugega gor ali dol. Nekdo tretji pa bo skakal iz enega na drugega zgolj iz firbca, skratka trg je dinamična in kaotična entiteta, kjer veliko število faktorjev vpliva na uspešnost prodaje. Nekdo ki si trenutno želi 318d ima sedaj odlično priložnost... nekdo ki pa je odločen za novo A4ko pa seveda manj.
Po drugi strani pa - zakaj ljudje kupujejo iPhone če pa povsem enakovereden Samsungov model stane manj (predvsem v akcijah)? ker pač hočejo meti iPhone-a, in pika, ostalo jih sploh ne zanima. Tisti, ki pa si ga želijo, ampak nimajo dovolj denarja bodo pa na vse pretege iskali ponudbo z nižjo ceno ker pač hočejo iPhone-a, ne glede na to kakšne akcije bo ponujal Samsung. In teh primerov je še malo morje.
Akcije v končni fazi obstajajo za to, da stimulirajo kupce v nakup, saj ponavadi obstajajo omejen čas in dajo kupcu vedet da se sedaj to po čem hrepeni splača kupit, če ne bo zamudil priložnost. Seveda prepriajo tudi potrošnike ki so odločeni za kakšen drug produkt - in smo spet pri dinamiki in kaotičnosti trga, in psihologiji marketinga ter prodaje.
Nakupi niso vedno povsem racionalen proces, vprašanje če kdaj sploh so.