Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

kje in kako se to dogovori? na spletu nič ne najdem

edit: našel naročilo na testno vožnjo...čeprav nikjer ne piše da jo imajo v MB :D
Uporabniški avatar
LiLo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: So Okt 02, 2010 8:52 am
Vozilo: Giulietta QV TCT LE #141

Najboljše da pokličeš kr v salon v Mariboru. Oni ti bodo dali vse informacije. Imajo jo pa sigurno. Sem jo videl v petek.
http://psc.avto-triglav.si/PSCMaribor/Prodaja.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

sem se dogovoril, samo Q je možno samo kot sopotnik :(
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

No, saj je pricakovano, 510 konjev pac ne mores dat vsakemu ki ma 5min casa. Se novinarji so vozil v spremstvu
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

to je razumljivo...sploh za SLO...v avstriji je kolega brez težav dobil na test M6 gran coupe competition :D

upam da majo avtomatika, pa da pridem na vrsto da me peljejo 8)
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: So Okt 22, 2016 1:18 pm

Jaz sem v LJ videl tisto z ročnim in glede na to da sta samo 2 imajo avtomatika potem najbrž v Mariboru, razn če si jih pač konstantno menjajo. Ve kdo če je kaj takega tudi v LJ kdaj ?
denis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 382
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 6:07 pm
Vozilo: 159
Kraj: Radenci

Petrovčič pa je imel v petek in soboto, samo nevem če so bile tudi vožnje.
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

LiLo napisal/-a:Za vse, ki jih mogoče zanima. V Mariboru na Avto Triglavu imajo danes in jutri (ponedeljek, 14.11. in torek, 15.11.2016) od 9. zjutraj do 8. zvečer predstavitev Giulie. To med drugim pomeni da je mogoče dobit testno vožnjo tako 150 konjske dizl Giulie (ki naj bi bila pred serijski model) in 510 konjske bencinarke. :mrgreen: Jaz imam že rezervirano vožnjo. 8) S QV seveda.
Meni so rekli, da QV ne bodo dali lastnoročno za peljat, ampak da te bojo oni peljali.
Imaš kake druge informacije?
Zadnjič spremenil godlike, dne To Nov 15, 2016 4:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

s Q te samo oni peljejo :D je pa avto brutaln 8) sem mel še glih srečo predn je enga potencialniga kupca peljala v CE, da me je za ogrevanje peljal en krog :-({|=

drugače pa pozitivno presenečen nad 150 konjskim dizlom(razen v D načinu zvok, ampak mogoče res samo prerelease)

prodajalec (Denis) pa tudi se posveti stranki, si vzame čas in tudi razloži lepo kaj vprašaš :) zdaj je doma na mizi katalog, pa ponudba, samo € še na žalost manjkajo :(

Po svoji želji si lahko sestaviš avto in dobiš ponudbo, čakalna doba pa od 2-3 mesece (bolj 3)

samo še bolj sem siguren, da bo enkrat na dvorišču :D
Kai
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne Apr 10, 2016 8:25 pm

Ta prodajalec Denis je ena velika in tudi edina svetla točka tega Avtotriglava v Mariboru. Letos pred poletjem sem se z njim dogovarjal za nakup njihove službene Giuliete 1.6jtdm s QV opremo. Sicer nekako nismo prišli skupaj s ceno za znesek, ki bi se štel v račun in bi predstavljal moje rabljeno vozilo. Samo je na žalost (ironija cele zadeve) pokvarilo to, da sem na poti v salon imel prometno nesrečo, ko mi je ena baba vzela prednost 1,5km pred salonom.
Kot prodajalec je za moj okus res bomba, ker se potrudi maksimalno. Ravno zadosti preprost, duhovit, ampak po drugi strani nevsiljiv in direkten. Škoda,da ni celo podjetje usmerjeno po teh tirnicah, ker Stanko je kot neka branjevka, servisna služba pa je sposobna kot kenijski vesoljski program.
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

Gregoson dans pa je bla vožnja s QV Giulio na sprednjem zicu ane? =) hehe
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

am, spredaj je bilo vse fakin hitro videti [-o< :firedevil:

kako pa je zgledalo zadaj? :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Danes sem tudi sam skočil do MB-ja na testno vožnjo. Za razliko od zadnjič, ko sem bil v salonu v AT Ljubljana, kjer me niti pozdravil ni človek ko sem vstopil not, kaj šele vprašal karkoli drugega, je tokrat odnos bil dober.

Zmenili smo se, da najprej v roke dobim 150 konjskega dizla z ročnim menjalnikom za pol ure, ki sem ga lahko vozil sam (torej brez spremstva prodajalca) - celotna vožnja je potekala v D načinu. Žal mi v teh pol ure ni uspelo najti lepe ovinkaste lokalne ceste, da bi dodobra preizkusil vozno dinamiko, a v tistih nekaj hitro odpeljanih ovinkih oz. pospeševanjih iz ovinkov lahko rečem, da ko pride do točke, ko avto začne zgubljat oprijem, začne bežno drset ven (bolj v zadki kot nosu seveda), a elektronika avto hitro postavi nazaj na svoje mesto. Avto je drugače ravno prav udoben in športen za moj okus oz. kot se za tako športno naravano limuzino spodobi - torej ne nagiba se preveč ob sočasnem lepem požiranju grbin (z aktivnim vzmetenjem je verjetno to še za stopnjo boljše). Volan je presenetljivo mehak, njegova direktnost pa nekaj najboljšega kar se je nekdo odločil dat v avto.
Pozicija za volanom kot velikost volana oboje z oceno 10/10. Sedeži imajo precej dober bočni oprijem glede na to kako zgledajo. S sklopko sem se sicer malo težko spoprijateljil, medtem ko je menjalnik dokaj natančen (lahko bi bil bolj) in prijetno trd. Drugače pa nimam kaj več drugega za rečt kot so rekli testi. Več kot očitno je da je interier za rang više od kakšnega Talismana in Passata, ne daje pa tolko luksuznega občutka kot MB C klasa, ki je v tem pogledu pred tekmeci. V teh pol ure kakšnih dodatnih pripomb nisem imel, dizel pa pač kot dizel, navor butne, menjaš gor in to je to. Za uporabnika ki bi avto koristil kot jih ljudje načeloma koristijo, torej normalno vožnjo v službo in na počitnice je povsem soliden, pričakoval sem pa da bo teh 150 konjev šlo slabše.

Nato sem se vrnil v salon da probamo še Quadrifoglio - majo belo z ročnim menjalnikom. Takoj začutiš da je trši in kompaknejši kot običajna verzija, sploh karbonski sedeži, ki so fenomenalno oblikovani (sam bi sicer zbral klasične), a je avto nepričakovano udoben čez grbine, in to na 19 col gumah in brez da bi amortizerje nastavil na soft. Prodajalec je avto sicer vozil prvič,, in je bil recimo temu "prijetno prestrašen" med vožnjo (in sam sem vedel o avtu precej več).
Nazaj k avtu - le ta ne da občutka 510 konjev (ko sem pred leti vozil Ferrarija F430 s 490 konji, se mi je zdel hitrejši), ko pa pogledaš na števec je pa jasno kolko konjev skriva v sebi.
Zvok motorja od spredaj praktično ne obstaja (sploh če si vajen atmosferskega bussota V6), tako da glavnina zvoka v kabini prihaja od zadaj, kar da do neke mere občutek, kot da je motor za tabo. Če se na mestu požene motor v obrate se lepo začuti kako navor premakne cel avto. Med vožnjo se zdi da šele Q pokaže resničen potencial Giorgio šasije.
Zaključim lahko predvsem s tem, da je Q avto, ki ti omogoča povsem sprejemljivo vožnjo po vsakodnevnih opravkih in potovanjih, a ko si zaželiš ga lahko po dirkališču ženeš skorajda kot superšportnika - da so v en avto oboje združili tako dobro, da ne dobiš občutka da so sprejemali kompromise, je sigurno velik dosežek, mogoče celo glavni dosežek tega avta.

Potem smo se vrnili v salon, kjer sem izpolnil list - kateri avto sem vozil, kaj vzim trenutno, kdaj imam namen zamenjat, in podobno... Sledila je neke vrste popwerpoint predstavitev avta na računalniku, kjer sem spet vedel precej več o Giulii kot prodajalec, izmenjali smo še par besed, in to je to. Prodajelec je imel kot sem že napisal odnos kot se spodobi, vsekakor pa bi o o avtu moral vedeti več.

Če na hitro primerjam s 166ko - le ta ima predvsem večje in udobnejše sedeže, precej manj utesnjen občutek v kabini, s podobno, e ne celo manj prostora za noge zadaj. Busso V6 ostaja kralj zvoka, o tem sploh ni debate, a je zvok Q iz samega izpuha mogoče bolj izrazit, vendar tu ima večjo vlogo tip izpuha.

Upam, da je komu uspelo prilezti do konca :P
Zadnjič spremenil lizard, dne To Nov 15, 2016 3:17 am, skupaj popravljeno 5 krat.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

Gregson007 napisal/-a:am, spredaj je bilo vse fakin hitro videti [-o< :firedevil:

kako pa je zgledalo zadaj? :mrgreen:
razgled odličen in moker ;) =)
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

..in udobno ... :wink:
edino pri 257 je šla pa obvoznica že rahlo v kajlo :goodnevil:
Slika
Odgovori
  • Informacija