Motorja sta 100% mehansko enaka, o tem ni dvoma. Manj kot bereš poste od alfasana boljše bo.
Če se že odločaš za čip tuning, poglej Celtic tuning in Autolusso, oboji imajo mapo s cca. 320 konji trenutno.
Za enega Nizozemca vem, da je pri Squadri dal gor Veloce mapo, in ma v D načinu sedaj 280 konjev, v A in N pa je vse po starem. Načeloma pa se lastniki tega izogibajo ravno zaradi tega ker odpade garancija in ker ima s tovarniškimi programskimi nadgradnjami spet nazaj 200 konjev - tunerji pri ponovnem nalaganju enake mape sicer potem nudijo nižje cene.
Na servisu ti pa kaj takega sigurno ne bodo šli delat; ker kot prvo ne smejo, kot drugo s tem odpade garancija, in kot tretje tvegajo licenco pooblaščenca in verjetno tudi kazni. Alfa trenutno niti ne pusti da določene probleme pooblaščenci rešujejo sami, ampak zaheva da se najprej vse podatke pošlje k njim v Italijo in šele potem odobrijo in predlagajo kaj se naj naredi (sicer to velja predvsem za Quadrifoglio modele).
Kakšno opremo si pa kaj vzel? Kakšne imaš izkušnje s pišem vetra pri višjih hitrostih okoli vrat?