Moderator: Tehnika moderatorji
Mercedes C180d W205 ima motor iz Cliota, BMW 318i ima isti motor kot je v Miniju na voljo, še celo motor kot je npr v 316d je pristal v Toyotah. Škoda da res ni bencinarja s tam 150-170 konji pa ročnim menjalnikom, v teh časih bi bil bolja izbira kot pa dizel za večino ljudialfa_samec napisal/-a:Katera od konkurenčnih znamk pa ima motor iz FWD modela v RWD modelu?
Ne gre to kar tako "vzamemo motor iz Giuliette in ga vržemo v Giulio" ...
Se popravljam oz. dopolnjujem:Sport Driver napisal/-a:Mercedes C180d W205 ima motor iz Cliota, BMW 318i ima isti motor kot je v Miniju na voljo, še celo motor kot je npr v 316d je pristal v Toyotah. Škoda da res ni bencinarja s tam 150-170 konji pa ročnim menjalnikom, v teh časih bi bil bolja izbira kot pa dizel za večino ljudialfa_samec napisal/-a:Katera od konkurenčnih znamk pa ima motor iz FWD modela v RWD modelu?
Ne gre to kar tako "vzamemo motor iz Giuliette in ga vržemo v Giulio" ...
BMW 2 Grand Tourer in Active Tourer, ki sta FWD si delita motorje z RWD brati. Enako je pri MB A/B/CLA. Tudi Lexus je imel dizle iz FWD Toyot. Pa matična AR v C4.Drugih ki pa ponujajo FWD in RWD pa praktično ni.alfa_samec napisal/-a:
Se popravljam oz. dopolnjujem:
Katera od konkurenčnih znamk pa ima svoj motor iz svojega FWD modela v svojem RWD modelu? Niserm ciljal na generike zmetane skup iz vseh vetrov ampak na lasten razvoj najprej za FWD šasijo in potem še za RWD šasijo
Ne bi se najbolj strinjal s takšnim razmišljanjem. Ja moč, pospeški, vozne lastnosti, vse to se lepo sliši in vsi mi vozimo močne, hitre, dinamične bencinarje- v sanjah. Realnost je seveda drugačna, peščica forumašev vozi bencinarje; močne, hitre bi lahko prešteli na prste ene roke. Vsi ostali pa po vaše podhranjene dizle. Ker bodimo iskreni, večina je v rangu od 130 do 150 konjev, nekaj malega 170,200,210.... In verjeli ali ne, tudi 130 konjski se najdejo v (pre)težki 159-ki. Pa se lastniki nič kaj ne pritožujejo, da bi bili ne vem kako podhranjeni. Kamor koli že cilja Giulia, je treba iskreno priznati, da ji ne gre najbolje. Lahko zdaj filozofiramo o tem spet 10 strani ampak prodajne številke so jasne: Giulia se prodaja slabo, precej slabše, kot so računali pri Alfi. Pa ne govorim za Slovenski trg, nikjer se ne prodaja pretirano dobro. Če pa pogledamo kaj se prodaja dobro v tem segmentu, bomo hitro ugotovili, da so to (po vašem) podhranjeni, anemični dizli. Dizlom niti slučajno ne kaže, da bi jih izpodrinili bencinarji in še vedno kraljujejo v vseh razredih. In ni razloga da ne bi. Ne vem, zakaj se samo tukaj "sramujemo" dizlov čeprav so v zadnjem desetletju v vsem "povozili" bencinarje. Nekdo omenja praktičnost, ne vem v čem bi bili bencinarji bolj praktični... No pa še besedo ali dve o slavnih egr ventilih in dpf filtrih. Marsikdo je imel težave z njimi, še več jih ni imelo nobenih težav pa so vseeno stvari odstranili ali zablendirali. Sam imam avto 5 let, star je 9 let in še vse deluje kot mora. Verjamem, da je bilo več težav v začetnih modelih, vse znamke so jih imele. V večini primerov je to preteklost.alfa_samec napisal/-a:Se popravljam oz. dopolnjujem:Sport Driver napisal/-a:Mercedes C180d W205 ima motor iz Cliota, BMW 318i ima isti motor kot je v Miniju na voljo, še celo motor kot je npr v 316d je pristal v Toyotah. Škoda da res ni bencinarja s tam 150-170 konji pa ročnim menjalnikom, v teh časih bi bil bolja izbira kot pa dizel za večino ljudialfa_samec napisal/-a:Katera od konkurenčnih znamk pa ima motor iz FWD modela v RWD modelu?
Ne gre to kar tako "vzamemo motor iz Giuliette in ga vržemo v Giulio" ...
Katera od konkurenčnih znamk pa ima svoj motor iz svojega FWD modela v svojem RWD modelu? Niserm ciljal na generike zmetane skup iz vseh vetrov ampak na lasten razvoj najprej za FWD šasijo in potem še za RWD šasijo
FTP tudi nima neomejenega proračuna za razvijanje motorjev in to za znamko, ki ni prinesla skupini absolutno nobenega dobička že desetletja.
Ja, lahko bi vrgli stotine milijonov v razvijanje motorjev iz Puntota in MiTa za vgradnjo v Giulio, pa so se pametno odločili, da ne. Po moje. Ker Giulia ne cilja na nizko litražo in anemične motorje pač pa moč, pospeške in vozne lastnosti. In to jim s 130 konji pač ne bi šlo skozi in hvala bogu, da so bili zadosti prisebni, da se tega niso šli.
Pa mi je čisto vseeno, če ima BMW v naslednji generaciji 0.9 litrski turbo mlinček v svoji Serie 3 M Optik za 25.999€.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti