alesdrolec napisal/-a:Kakšna pa je razlika na volanih... tak ki je pri veloce ga ponavadi pri dizlih ni oz. n izbran kot dodatna oprema vsaj v večini primerov.
Verjetno si mislil na gumbe in stikala...
2.2 Diesel 16V 132kW (180 PS) AT8 AE
2.0 Turbo 16V 147kW (200PS) AT8
Veloce 2.0 Turbo 16V 206kW (280 PS) AT8 - Q4
Pri teh, katere sem vozil ni pretirane razlike.
Najbolj se opazi pri materialu, ki je pri Veloce na pogled podoben 2.0-200PS, a je vendarle na otip prijetnejsi in lepse sede v roko.
lizard napisal/-a:
Kako se motor obnaša v praksi pri zgornjem območju obratov? Kako se obnese Q4 na splošno in kako pri pretiravnaju na splozki cesti (v trenutnih razmerah)? Se da zadek spravit ven ali pogon to ne dovoljuje? Na YT videu se sicer na enem nizozemskem testu v dežju lepo vidi kako zadek pobegne ven če to hočeš...)
Kaj sem vozil zadnjic nimam pojma, a bilo je resnicno utrujajoce.
Prvo sam hrup motorjev je pri "navadni" za nianso glasnejsi kot pri Veloce. To je verjetno posledica boljse zvocne izolacije. A dalec od nadleznega brencanje, tresenja in skakanja prejsnjic. Tega tu ni.
Motorja se do prve stopnje pedala za plin obnasata zelo uglajeno, prozna od spodnjih obratov in tudi prestavljanje avtomatike je tekoce in preracunano se mi je zdelo na obrat natancno. Seveda se pozna razlika v konjih pri Veloce, a tudi 200 konjska potegne konkretno.
Ko pritisnes pedal plina v drugo stopnjo, ja, potem pa.... potem je pa to ALFA ROMEO, kot jo poznamo starejsi Alfisti.Takrat tudi zvok postane brutalnejsi, glasnejsi, a nikakor moteci. Bi rekel, da vozniku prej privabi nasmeh na obraz. Vsaj meni se je smejalo
No, res je pa tudi, da ie imela 200 konjska za moj obcutek v zgornjih obratih zelo dolge prestave. Ji je ze skoraj zmanjkovalo navora, ko je avtomatika prklopila. To tam okoli 5tisoc obratov.
Danes nisem imel nikjer suhe ceste, tako sem malce z rezervo vozil in tudi Avtomatike nisem tako vajen vec.
Dvakrat ali trikrat sem ji spodnesel rit, enkrat pol ovinka sel posrek, vec pa nisem upal. Da sem jo postavil posrek, sem ji moral pomagati z volanom, ker elekronika za moj okus prevec dobro opravlja svojo funkcijo. A bistveno mi je bil obcutek, da avto sodeluje z mano, da obcutis z njim, kdaj ie dovolj in se takoj po "izpadu" vrne v nevtralni polozaj.
Na tem zadnjem ovinku sem cutil pomoc prvih koles, prej ali nisem bil pozoren ali pa se ni bilo kriticno za elektroniko.
Veloce je imela ob tem se nastavljivo podvozje, Soft in "normalno" (to je sportna), Soft opcija je za Autobahn odlicna in avto udoben, "normalni" nacin pa obcutno stabilnejsi in trsi avto.
V ozadju tudi moja ljubica, za katero lahko recem, da se kljub skoraj polnoletnosti in TS motorju, lahko ponosno postavi ob bok nove Belle.
p.s.
nakljucje, ali tudi ne
Bistvo se skriva v odsevu zadnjih vrat