Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

@Altmann: Lepo je videt da pri določenih ceveh uporabljajo silikonske in ne samo gumijaste, malo manj lepo pa da ima matica na toplotni zaščiti turba že površinsko rjo (na Veloce modelu sicer nima). Verjetno si takrat vozil predserijski model dizla, zato je ta sedaj toliko boljši pri končni obdelavi.

Kako se motor obnaša v praksi pri zgornjem območju obratov? Kako se obnese Q4 na splošno in kako pri pretiravnaju na splozki cesti (v trenutnih razmerah)? Se da zadek spravit ven ali pogon to ne dovoljuje? Na YT videu se sicer na enem nizozemskem testu v dežju lepo vidi kako zadek pobegne ven če to hočeš...

P.S. Dandanes so na internetu itak vsi lahko "strokovnjaki" za imunologoijo (oh ta "škodljiva" cepiva), genetiko (oh ti "škodljivi" GSO-ji), podnebje (globalno segrevanje je itak "prevara"), evolucijo, astrofiziko, medicino in farmacijo,... in konec koncev na tem forumu za marketing ter prodajo (oh ta "predraga" Giulia). :)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Altmann

alesdrolec napisal/-a:Kakšna pa je razlika na volanih... tak ki je pri veloce ga ponavadi pri dizlih ni oz. n izbran kot dodatna oprema vsaj v večini primerov.
Verjetno si mislil na gumbe in stikala...

2.2 Diesel 16V 132kW (180 PS) AT8 AE
Slika

2.0 Turbo 16V 147kW (200PS) AT8
Slika

Veloce 2.0 Turbo 16V 206kW (280 PS) AT8 - Q4
Slika

Pri teh, katere sem vozil ni pretirane razlike.
Najbolj se opazi pri materialu, ki je pri Veloce na pogled podoben 2.0-200PS, a je vendarle na otip prijetnejsi in lepse sede v roko.
lizard napisal/-a: Kako se motor obnaša v praksi pri zgornjem območju obratov? Kako se obnese Q4 na splošno in kako pri pretiravnaju na splozki cesti (v trenutnih razmerah)? Se da zadek spravit ven ali pogon to ne dovoljuje? Na YT videu se sicer na enem nizozemskem testu v dežju lepo vidi kako zadek pobegne ven če to hočeš...)
Kaj sem vozil zadnjic nimam pojma, a bilo je resnicno utrujajoce.
Prvo sam hrup motorjev je pri "navadni" za nianso glasnejsi kot pri Veloce. To je verjetno posledica boljse zvocne izolacije. A dalec od nadleznega brencanje, tresenja in skakanja prejsnjic. Tega tu ni.
Motorja se do prve stopnje pedala za plin obnasata zelo uglajeno, prozna od spodnjih obratov in tudi prestavljanje avtomatike je tekoce in preracunano se mi je zdelo na obrat natancno. Seveda se pozna razlika v konjih pri Veloce, a tudi 200 konjska potegne konkretno.
Ko pritisnes pedal plina v drugo stopnjo, ja, potem pa.... potem je pa to ALFA ROMEO, kot jo poznamo starejsi Alfisti.Takrat tudi zvok postane brutalnejsi, glasnejsi, a nikakor moteci. Bi rekel, da vozniku prej privabi nasmeh na obraz. Vsaj meni se je smejalo :D
No, res je pa tudi, da ie imela 200 konjska za moj obcutek v zgornjih obratih zelo dolge prestave. Ji je ze skoraj zmanjkovalo navora, ko je avtomatika prklopila. To tam okoli 5tisoc obratov.

Danes nisem imel nikjer suhe ceste, tako sem malce z rezervo vozil in tudi Avtomatike nisem tako vajen vec.
Dvakrat ali trikrat sem ji spodnesel rit, enkrat pol ovinka sel posrek, vec pa nisem upal. Da sem jo postavil posrek, sem ji moral pomagati z volanom, ker elekronika za moj okus prevec dobro opravlja svojo funkcijo. A bistveno mi je bil obcutek, da avto sodeluje z mano, da obcutis z njim, kdaj ie dovolj in se takoj po "izpadu" vrne v nevtralni polozaj.
Na tem zadnjem ovinku sem cutil pomoc prvih koles, prej ali nisem bil pozoren ali pa se ni bilo kriticno za elektroniko.

Veloce je imela ob tem se nastavljivo podvozje, Soft in "normalno" (to je sportna), Soft opcija je za Autobahn odlicna in avto udoben, "normalni" nacin pa obcutno stabilnejsi in trsi avto.

Slika

Slika

Slika

V ozadju tudi moja ljubica, za katero lahko recem, da se kljub skoraj polnoletnosti in TS motorju, lahko ponosno postavi ob bok nove Belle.
Slika

p.s.

nakljucje, ali tudi ne :-k
Slika
Bistvo se skriva v odsevu zadnjih vrat :D
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Hvala za daljši opis. Glede višjih obratov me je zanimalo ker se Multiair motorji ne preveč radi vrtijo v visoke obrate saj jim tam začne primanjkovati moči in navora.

Volana bi sicer naj bila povsem eneka pri Veloce in Sport paketu, s katerim je bil opremljen tale 2.0 Turbo...

Moram pa reči, da mi je Veloce na trenutke oblikovno celo bolj všeč kot Quadrifoglio.

Zvok ameriške različice z 280 konji: https://www.youtube.com/watch?v=cme6JzMdg7M" onclick="window.open(this.href);return false;
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Si nabavil rdečo ?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
alesdrolec
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: Po Okt 20, 2008 6:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kamnik

Mislil sem na ta del nad tipkami kjer se vidi da je volan iz več delov. Je kaj debelejši oz. še boljši po občutku. Sam sem vozil 150hp dizla z volanom kot je na prvi sliki in se mi je zdel super tako debelina kot velikost in tudi material.

Pa mogoče še vprašanje o ozvočenju Veloce vidim da ima boljšega. Sam sem bil presenečen že pri osnovnem kako čist zvok je bil in predvsem kvaliteta visokih tonov.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Kakšna je pa kaj poraba tega 200 KM bencinarja. Lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Okoli 9-10litrov.
QV pa okoli 12...
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Ok hvala in lp
Altmann

@Caci , @alesdrolec ,
zal vama ne znam odgovoriti.

Poraba je pri meni pac kolikor potrebuje avto toliko mu dam :mrgreen: . Nisem gledal.
Glede radia in ozvocenja vem pa se manj. Vem toliko, da je nekaj "spilalo" po avtu :mrgreen:

Sama debelina volanov je pri vseh treh enaka. Edino pri Veloce sta bili tisti "fliki pri precki" iz drugega materiala.

:cheers:
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

ozvočenje je Harman Kardon, v same nastavitve sistema in pretirano nažiganje pa se nisem poglabljal zadnjič, ko sem si imel možnost ogledat Veloce, sem ji raje pregledal mednožje spodaj :mrgreen:
Slika
C4V4L13R
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: So Jan 11, 2014 10:55 am

http://avto.over.net/clanek/luka-julija ... la-kolena/" onclick="window.open(this.href);return false;
Andraz3d
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 35
Pridružen: Pe Sep 10, 2010 11:19 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj
Kontakt:

TribesMan napisal/-a:Okoli 9-10litrov.
QV pa okoli 12...
huh, za primerjavo

lancia thesis, 14 let stara
3200 kubov
zastarel motor, zastarel menjalnik
bistveno tezja od giulije

v povprecju zre 13-14, na avtocesti 9.

v bistvu poraba avtov ni spet tolk grozno napredovala.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Na alfaownerju je en objavil da je komot dosegel porabo s Quadrifoglio 9.9L/100 km, kar se mi za 500 konjski avto zdi zelo dobro, tudi če je ta vožnja bila po lokalnih cestah in/ali avtocesti. 2.0 Turbaki pa se če se hočejo tudi peljejo z 8 litri porabe, verjetno če se trudiš tudi manj. Največ pa je seveda odvisno od režima vožnje.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Spraševanje o porabi 500 konjskega vozila je precej otročje.
Parkiran, na avto vleki in na servisu ne žre nič.
Če ga tišiš k bog meglo, driftaš, kosiš mailine potem sem prepričan da poraba pride krepko nad 30, morda 40 litrov. Pa sem sigurno še premalo napisal. ČE formula pokuri približno 100 litrov na uro. oz. dobrih 50 na 100 km.
To ni klijo 1.5 dci 65 KM ki si ga lahko tiščal do rdečega cel dan, pa ni pokuril več kot pol tanka.
Sicer pa koga briga poraba pri avtu za 85.000 € in brez led matričnih žarometov.
Zanimiv članek,toda tale fant ob bok zadovoljstva gulie QV daje celo na prvo mesto najboljšega avtomobila nasvetu mazdo mx5, na tretjo mesto pa dacio duster
vir: http://avto.over.net/clanek/5-avtomobil ... navdusili/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
alesdrolec
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: Po Okt 20, 2008 6:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kamnik

Meni je pa to razumljivo. Mazda MX5 je velik avta za mal dnarja in pa fun car zaradi katerega ne boš bankrotiral. Potem razumem da je Giulia QF zraven ker je pač dirkalnik in avto. Potem pa Dacia Duster. Dacia je pri meni vedno tarča posmeha in šale. Ampak resnici na ljubo sam še nisem videl Dusterja ob robu. :D Resda je avto noter kot clio izpred dveh generacij ampak pogon je kakor vem Nissan-ov, motorji so stari preizkušeni Renaultovi in zadeva deluje. Se pravi 1. mesto Fun car. 2. mesto all in all ( s pravim budgetom ) in 3. mesto racionalni nakup tipičnega slovenca

glede porabe pa mislim da ima formula 3000 1L/1km ne vem pa kako je pri F1

to je moj pogled na zadevo

:D
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Odgovori
  • Informacija