Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Mogoče pa je samo realno napisal.
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Čist možno, ampak potem je skoraj edini izmed novinarjev takega mnenja. Pol so dve možnosti, ali on nima pojma ali vsi ostali nimajo pojma.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Mogoče ima pa le svoje mnenje. Kot novinar ima diskrecijsko pravico do takšnega mnenja, čeprav se vsi ne strinjamo z njim.
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Se strinjam ampak moraš tudi znat argumentirat svoje mnenje. Njegovi argumenti niso glih dobri.

Konenec koncev je to njegovo mnenje in ima pravico, da ga ima.
Vsi ostali testi iz Evrope in Amerike so drugačnega mnenja kot je on. Trenutna sveta trojka glede "športnih" voznih lastnosti je Giulia, Jaguar XE in BMW 3 po tujih testih sodeč. Jaguar je baje najboljši za vozit in najmanj praktičen. BMW ma več prostora od drugih, alfa je pa med jaguarjem in BMW, malo manj prostorna od BMW boljša od njega v voznih lastnostih in malenkost zaostaja za Jaguarjem po vozni dinamiki. Po večini testi tako pravijo.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Seveda je vsak upravičen do svojega mnenja, ampak ko ti različni testi/ekperimenti dajo enake razultate to ni več podrejeno tvojemu mnenju, ampak postane objektivna resnica.
Kako izpade, če bi nek astronom trdil, da se Sonce vrte okoli Zemlje? Precej nestrokovno in očitno slabo podkovan na svojem področju, s tem bi izgubil tudi vso svojo kredibilnost, in nekako tako izpade mnenje nekoga, kao avtomobilskega novinarja in poznavalca, ki tako čez prst poda oceno, da se tehnološko 12 let star avto pelje skozi ovinke bolje od trenutne reference v razredu, sploh ko to potrjujejo tudi dejanske meritve. Potem pač rečeš, jebat ga, občutki so me očitno zavedli, saj sem konec koncev samo čovek in naši obučtki so daleč od zanesljivih (npr. termometer pač kaže bolj točno in natančno temp vode, kot človek ki not pomoči prst). In to je to.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Mnenje je subjektivno, meritve so pa objektivne. Imam lahko mnenje o tem, da mi je rdeča lepa ali ne, o tem kako hiter je avto na določenem odseku ali od 0-100 km/h pa ne morem imeti mnenja ampak moram opraviti meritev.

Ko opravim meritev in naredim primerjavo z ostalimi meritvami (recimo kakšnega drugega avta), potem pa lahko podam svoje mnenje na podlagi teh meritev (avto A je hiter, avto B je počasnejši).

Brez meritev pa je podaja mnenja izključno in samo špekulacija.

So pa slikice zelo lepo narejene, vsaj to bi ga lahko pohvalili :wink:
nekdoze1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 59
Pridružen: Po Feb 23, 2015 11:50 am
Član Alfa Kluba: 1

Pozdravljeni,

najprej srečno, zdravo in veselo novo leto 2017 želim vsem. Da bo čim več novih AR doma (morda celo QV) in čim več kilometrov brez problemov :)

Še v prejšnjem letu sem se prijavil (2x) preko spletnega obrazca za testno vožnjo z Giulio v LJ na Avto Triglav in pisalo je, da me bodo kontaktirali. Žal tega kontakta ni bilo, tudi nobenega obvestila.

Lep pozdrav,
Matej
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Poklici jih ali pojdi osebno tja. So prijazni in ce bo avto fraj bos brez problema dobil testno voznjo.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Smešno, da eni celo verjamete v to, da bi bila alfa 159 hitrejša. Jaz sem imel Alfo 159 5 let vozil cca 1 uro giulio pa ta novinar, ki je to napisal je brcnil v temo namerno ali pa po mojem ne zna voziti ali ne čuti kot voznik kaj avto dejansko zmore. In tudi jaguar je po voznih lastnostih za giulio. Trenutno v segmentu C pa po abecedi navzgor ni bolj voznega avta kot je giulia. Srečno 2017 .
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Še ena pohvala za Giulio - ameriški Car and Driver je Giulio QV uvrstil na 1. mesto med športnimi sedani v ZDA.

Slika
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

na AT že imajo 2.0 bencinarko. Predvidevam, da je na voljo tudi za test :) .
nekdoze1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 59
Pridružen: Po Feb 23, 2015 11:50 am
Član Alfa Kluba: 1

Pozdravljeni,

danes sem opravil testno vožnjo z Giulio (150 KM) v Lj.

Enačba se glasi:

Pričakovanja (visoka) = Realnost

:)

Opravil sem približno enako traso kot na Alfa srečanju maja lani (z dodatkom avtoceste in mestne vožnje).

- vozi se odlično: odzivnost volana je bolana (še rima se :) ), obroč volana mi je zelo všeč, tako oblika (izgled) kot oprijem, podvozje je bilo odlično
- glasnost motorja sploh ni tako moteča oz. ni tako glasen (res pa je, da tudi sedaj vozim dizla - je malce bolj glasnejši, vsaj zdi se mi), v kabini je tudi pri 130 km/h tišje (motor in veter)
- prtljažnik in odprtina je res malce majhno (pri 156 je vsaj vse skupaj malce globlje - ampak tu je zadnji pogon - zato verjetno ne more it tako globoko prtljažnik)
- sedeži: sedeži so bili v redu (verjetno bi mi bili Veloce boljši), edino mogoče malo več bočne opore ampak nič dramatičnega (kot nekateri jamrajo - moram malo dregnit v osje gnezdo :P)
- prostor v kabini:
- kot vozniku (visokemu čevap pod dva metra) sem imel več kot dovolj prostora, sicer za mano ga ni bilo dosti (sedež ni bil dokonca nazaj, ampak v primeru, da nekdo sedi za mano bi se komot lahko še za par cm premaknil naprej)¸
- sopotnik in za njim sta tudi imela zadovoljivo dovolj prostora
- nad glavo je bilo še placa za kakšen čevap :)
- občutki notranjosti:
- gumbi za prezračevanje so so bili na otip zelo prijetni, tudi premikanje, ni bilo občutka,da ti ostanejo v roki
- gumbi na sredinskem mostu (glasnost, infotainment, dna) so bili tudi vredu na občutek in odziv
- motor in dna: glede na to, da zdaj vozim 1.9 jtd (145 KM -> Tribes) in mnenjem, da za slovenske ceste in voznike (večino) ni primerno več kot to, mi je bila vožnja v "d" načinu zelo všečna, pri "a" pa je bil motor mogoče malce zaspan ampak saj vam že "advanced efficiency" pove, da tu ne bo nekaj poskočnosti

No to so bili moji občutki. Kolegu pa se je avto tudi zdel všečen :)

**Nekaj sem še želel napisat ampak sem žal pozabil**

Definitivno, ČE bo kdaj v prihodnosti priložnost kupiti Giulio sem v prvi vrsti.

Lep pozdrav vsem
Matej
Uporabniški avatar
alesdrolec
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: Po Okt 20, 2008 6:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kamnik

Pa bom še jaz povedal svoje mnenje... imel sem priložnoat en dan testirati Giulio 2.2 jtd 150 Super.

Kot prava Alfa Romeo ni narejena za pelat se od tocke a do tocke b. Ni v notranjosti materialov iz... pojma nimam kaksni so materiali na armaturi itd. Pravzaprav vseeno mi je kako trda je armaturka... To je avto v katerega se z nasmehom vsedeš in odpelješ čimdlje in čimbolj naokrog. Vozniška izkušnja je tisto kar je poudarjeno v tem avtomobilu in siguren sem da če ne nova bo čez nekaj let rabljena v moji lasti. Ni prostorna, ni praktična, ni pregledna... ampak alfa to tako ali tako ni. To je avto za gledat in uživat v vožnji. Če po slikah ne zgleda posebna jo morate videt v živo. In tudi notranjost. Meni je kombinacija rjavega usnja z blagom zgledala grdo... ko sediš v njej pa je vse skladno. Tudi sedeži objamejo močno bolje kot izgledajo. Zdaj pa če bo drugim všeč ne vem. Zame je vse kar si lahko od avtomobila želim ali sploh predstavljam. Vsak pa ima svoje. DNA deluje super... v n programu za cruzanje in v d za dinamiko...razlika je ocitna. Tudi motor z "le" 150 konji je za 1450kg težak avto po mojem občutku povsem dovolj. Vsakih konjev se navadiš. Definitivno pa ni podhranjena. Če lahko izpostavim eno stvar ki me moti je to plastična bunka na prestavni ročki. Aluminij bi še lepše povezal voznika z avtomobilom. Res bi bil poleti vroč in pozimi mrzel ampak saj tud ko greš na zabavo veš da te bo drug dan bolela glava ampak je vredno a ni??

Glede položaja za volanom....kjer je imel težave novinar na prejšnji strani... jaz sem dal sedež so konca dol, volan do konca dol in skoraj do konca ven in položaja v celem dnevu nisem niti enkrat prestavil...čeprav sem ponavadi v avtomobilih nenamestljiv in nikakor ne najdem popolnega položaja pri Giulii nisem imel težav. Glede ESPja... pusti ti rahel zdrs zadka in res jo z veseljem pripeljes do tja... kaj več pa res ne. Ne bi se pa branil izklopljivega sistema sigurno ne pozimi. Long story short: Giulia je poezija za vozit. 300km ki sem jih prevozil z njo je bilo najboljših dosedaj. Pa še poraba. Večino časa je bila v načinu D, vmes sva tudi spremwnila nadmorsko iz 350 na 900 in nazaj pa še nekaj avtoceste. Cca. 7l ( preračunanih ). Ob vsakodnevni uporabi definitivno z lahkoto pod 6l. To je to.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Amen in pika na tole. Kje so ti jo pa dali za celi dan ????
Uporabniški avatar
alesdrolec
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: Po Okt 20, 2008 6:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kamnik

To je pa moja boljša polovica zrihtala za rojstni dan. Vsa čast. Drugač se pa vid po tablci. Odnos je 10/10. Sem kupil 2 nova avta zadnjih 5 let in pred tem obiskal različne avtohiše s tem da sem dejansko kupoval avto pa imajo malokje tak odnos do strank!
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Odgovori
  • Informacija