Pozdravljeni,
danes sem opravil testno vožnjo z Giulio (150 KM) v Lj.
Enačba se glasi:
Pričakovanja (visoka) = Realnost
Opravil sem približno enako traso kot na Alfa srečanju maja lani (z dodatkom avtoceste in mestne vožnje).
- vozi se odlično: odzivnost volana je bolana (še rima se
), obroč volana mi je zelo všeč, tako oblika (izgled) kot oprijem, podvozje je bilo odlično
- glasnost motorja sploh ni tako moteča oz. ni tako glasen (res pa je, da tudi sedaj vozim dizla - je malce bolj glasnejši, vsaj zdi se mi), v kabini je tudi pri 130 km/h tišje (motor in veter)
- prtljažnik in odprtina je res malce majhno (pri 156 je vsaj vse skupaj malce globlje - ampak tu je zadnji pogon - zato verjetno ne more it tako globoko prtljažnik)
- sedeži: sedeži so bili v redu (verjetno bi mi bili Veloce boljši), edino mogoče malo več bočne opore ampak nič dramatičnega (kot nekateri jamrajo - moram malo dregnit v osje gnezdo
)
- prostor v kabini:
- kot vozniku (visokemu čevap pod dva metra) sem imel več kot dovolj prostora, sicer za mano ga ni bilo dosti (sedež ni bil dokonca nazaj, ampak v primeru, da nekdo sedi za mano bi se komot lahko še za par cm premaknil naprej)¸
- sopotnik in za njim sta tudi imela zadovoljivo dovolj prostora
- nad glavo je bilo še placa za kakšen čevap
- občutki notranjosti:
- gumbi za prezračevanje so so bili na otip zelo prijetni, tudi premikanje, ni bilo občutka,da ti ostanejo v roki
- gumbi na sredinskem mostu (glasnost, infotainment, dna) so bili tudi vredu na občutek in odziv
- motor in dna: glede na to, da zdaj vozim 1.9 jtd (145 KM -> Tribes) in mnenjem, da za slovenske ceste in voznike (večino) ni primerno več kot to, mi je bila vožnja v "d" načinu zelo všečna, pri "a" pa je bil motor mogoče malce zaspan ampak saj vam že "advanced efficiency" pove, da tu ne bo nekaj poskočnosti
No to so bili moji občutki. Kolegu pa se je avto tudi zdel všečen
**Nekaj sem še želel napisat ampak sem žal pozabil**
Definitivno, ČE bo kdaj v prihodnosti priložnost kupiti Giulio sem v prvi vrsti.
Lep pozdrav vsem
Matej