Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Panorama, rdec ledr...nice...
pinny
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 120
Pridružen: To Apr 08, 2008 1:46 pm
Kraj: Šoštanj

Predvidevam, da manjših diskov niso mogl gor spravit :lol:
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Predvidevam da so zadnji? Sej majo vse spredaj velike (2 ali 4 batne?) celjusti?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

RWD avti imajo ponavadi kar velike zadnje zavore, ker je relativno veliko teže na zadnji osi...

BMWji/Mercedesi imajo zadnje bremze praktično enako velike kot sprednje (so pa tanjši...)
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

problem je, da je feltna velika :) (19" od QV ) .

več ali manj enaka zgodba pri BMW 330e na 19" :)
Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

TribesMan napisal/-a:RWD avti imajo ponavadi kar velike zadnje zavore, ker je relativno veliko teže na zadnji osi...

BMWji/Mercedesi imajo zadnje bremze praktično enako velike kot sprednje (so pa tanjši...)
Veliki diski so, ker je zadnji disk tudi boben za ročno zavoro. Tudi Volvo ima zadnje diske večje kot prednje zaradi ročne zavore. (vsaj pri mojem S70 je bilo tako)
Teža se pa tako ali tako pri zaviranju prenaša naprej.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Slika
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Model čist šokiran nad odzivnostjo volana :D . Kaj je volan tolk hiter in odziven tud pri navadni verziji al je sam pri QV?
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Tut pri navadni je hiter in odziven...odličen!
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

https://www.avtomobilizem.com/testi/alf ... 1-01-2017/" onclick="window.open(this.href);return false;

V tekstu je direkten volan označil kot moteč, potem pa ga uvrstil med pluse. Pa v levo zamaknjena pedala so buča, js tega nisem opazil.
"Povratna povednost volana", to je verjetno mislil na povratne informacije ki jih daje volanski obroč :?:
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Če si avtomobilski novinar še ne pomeni, da veš kaj je avto. V tem testu je lep primer tega.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9783
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Gospod Peter Humar bi zaradi "pretirano delujočega" in neizklopljivega ESP-ja raje videl Giulijo gnano na prednji kolesi in s tem porušil idealno 50:50 razmerje, vendar kasneje RWD vseeno najdemo med plusi =D> ](*,) #-o
In kot je že Bojanxe omenil, se tudi glede odzivnostjo volana in povratnih (povednih: hahaha :lol: =D> ) informacij ni mogel odločiti kako in kaj .... Mislim, kr'neki .... [-( :roll:
Gospod P.H. bo očitno mogel še kar nekaj žgancev pojest, preden odraste v kvalitetnega in zaupljivega testnega novinarja ....

Je pa lepo pohvalil vozne lastnosti 159-ke ... =D> 8)
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

cit. po. Petru Humarju: Prepričan sem namreč, da je podobno motorizirana Alfa 159 v vožnji skozi ovinke hitrejša kot Giulia.
WTF
Naj prosim kdo to potrdi, vsaj v teoriji, če je to sploh možno.
Namreč že 100 kg razlike v teži bi naredilo svoje. Primerjava bi bila kvečjemu možna z alfo 159 2.0 jtdm 170 KM in rahlo optimizirana na 180 KM ali pa vsaj toliko, da bi bil weight:power ratio enak kot pri giulii.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kaj pa če bi se ti obrnil na tegale gospoda in nanj naslovil vprašanja o tem kaj, zakaj in kako je pisal? Saj vidiš, da stalno odgovarja na vprašanja.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Na vprašanja odgovarja bolj klavrno. Človek dejansko trdi, da je Alfa 159, avto ki je tehnološko iz leta 2005, po njegovem torej najhitrejši avto tega razreda skozi ovinke v tem trenutku? In to zgolj zato, ker se njemu pač tako zdi.

Mene je sicer boj kot karkoli drugega zmotila nekonsistenčnost podeljevanja ocen v primerjavi z ostalimi avti tega razeda (A4 B9 iz prejšnjega tedna npr.), pa nisem dobil niti enega odgovora glede tega.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija