Nisem ničesar opeval, samo svoje mnenje sem povedal na alfasanovo tezo Vidiš jaz pa ne zastopim zakaj je treba kar v eno po do 5x na stran krizirat vsepovprek. Pa ker si že po vrsti šel na moje naštete prednosti, ti jih bo še argumentiral. Primerjam novega superba in novo giulio, ne pa celotno zgodovino obeh znamk...Josephe napisal/-a:Temu sledi vprašanje, kaj skupnega ima to z alfami prejšnje generacije?Hranata napisal/-a:Igor, jst pa hitro najdem par razlogov zakaj bi raje imel giulio kot pa superba - zunanjost, notranjost, motorji, vozne lastnosti in zadnji pogon.
Pogon ni isti. Motor samo dizl ( sedaj vsi čakajo bencinarja ), vozne lasnosti ( ajde ), zunanjost ( prej praktično samo karavani, sedaj tega ne bo več ), notrajnost je "glavni" point krogci in več števcev ( ki jih sedaj ni več ) ?....
Z alfami na številke ( ja še to so spremenili poleg značke ) ima škoda superb več skupnega kot julija.
LP
- zunanjost - superbi niso ravno višek oblikovanja. Giulia jo gladko poseka v tem oddelku.
- notranjost - vsekakor prednost giulie v izgledu notranjosti. Praktičnost pa nikoli ni bila vrlina alf in zato tega ni bilo pod argumenti
- motor - zmogljivosti so pač na strani italjanov tokrat.
- vozne lastnosti - po testih sodeč je tukaj giulia pač brez konkurence v svojem razredu. Kaj takega za superba ni mogoče reči.
- zadnji pogon - to je zame bolj bonus. Alfa je bila včasih znana po njem in so ga nažalost izločili pred leti. Sedaj je to spet lahko razlog.
Nisem pa govoril o slabostih, ki jih giulia vsekakor ima. V ostalo pa se nebom spuščal.