Miholl napisal/-a:Bencinar z neposrednim vbrizgom ni najbolj primeren za plin. Racionalno prav tako ni ker nikoli ne laufa samo na plin
tudi DI motorji se cist fletno predelujejo, najbrz pa rabis tekoci vbrizg. Kolikor vem, se je tudi nekaj 1.75 alf predelalo na tekoco fazo brez vecjih problemov.
Aless napisal/-a:za avtomatsko odklepanje/zaklepanje lahko doplačaš
Jap, zakaj je tak problema to dati notr serijsko je pa druga stvar če jo ima lahko Clio za 12k. Sicer pa ni konkurenca nič boljša kvečjemu še slabša, pri Mercedesu je gumb za zagon vezan na to, da vzameš avtomatski menjalnik, pa razumi ti ne idiote.
Nikjer ne pise da se ne dajo predelovat, ampak da to ni najbolj pametno (precej delikaten poseg v vbrizg in delovanje le tega) niti racionalno, ker mora avto se vseeno laufat tudi na bencin kar pa ni ravno namen ce ze das avto na plin
kolikor mi je znano, pri tekocem vbrizgu ne rabis zraven bencina mešat. To, da je pa rec drazja, je pa jasno. Dodaten strosek je tudi to, da gre pri DI motorjih takorekoc vedno za motorje s turbino.
Tudi, kolikor vem, pri tekocem vbrizgu uporabljajo injektorje od bencina, samo pumpo predelajo/zamenjajo.
sem gledal od ene znamke sistem in reference, je predelanih dobesedno na stotine DI motorjev, tako da pomojem je rec cist solidno zanesljiva, koliko se pa financno izplaca je pa drug problem. Najbrz v sloveniji govorimo po priblizno 70.000 km-jih.
Aless napisal/-a:za avtomatsko odklepanje/zaklepanje lahko doplačaš
Jap, zakaj je tak problema to dati notr serijsko je pa druga stvar če jo ima lahko Clio za 12k. Sicer pa ni konkurenca nič boljša kvečjemu še slabša, pri Mercedesu je gumb za zagon vezan na to, da vzameš avtomatski menjalnik, pa razumi ti ne idiote.
Pa ti ne razumes no..ce so to premium znamke
jaz če bi blo serijsko bi raje doplačal da tega ne bi blo...nekako mi ne sede...ampak to je pač moje mnenje
Dokler nimaš vstopa brez ključa se ti zdi da ga ne rabiš, ko ga imaš greš težko na nekaj brez njega. Sicer pa tudi če ga avto ima lahko zaklepaš na tipke in imaš spet "neumen" ključ
Problem pa je, ker v takšne avte lahko brez ključa in brez večjih težav vstopajo tudi tatovi. Tole je zdaj kar vroča tema pri BMW/Audi keyless sistemih, ki imajo dokazano zanič varovanje (kljub že enemu vpoklicu in popravljanju sistema).
Priporočilo je pa, da se kodna kartica zavije v alu folijo