Na top gear je alfa giulia qv bila boljša od BMW m3 na motor trend chenel tudi In to competition. Gledal sem tudi španske MOS teste med količki katerega je navadna alfa opravila z odliko. Nemški avti in ni važno kateri Mercedes BMW Audi so plesali kot da so na plesišču in to pri manjši hitrosti. Nemški avti proti giuliji zmagujejo samo v nemških testih. Ti Nemci so najbolj pokvarjen narod z manipuliranjem samo da njihov avto zmaga. Resnica je pa čisto drugje. Zato je moje dolgoletno mnenje da so Italijani mojstri avtomobilske industrije sploh ob prihodu sergia marchionija so njihovi izdelki vrhunski. Samo spregledati je treba ne kar neki na pamet in seveda ne vleči vsporednico s prodajo modela in kvaliteto vozila, ker 90% ljudi kupuje avte ker ga rabi in to ponavadi isto znamko kot ga ima sosed.
No ni vse samo v tem kako se pelje. Marsikatera razvajena rit si zazeli tudi marsikaksno opremo ce ze zapravi 100 jurjev za avto. Tuki taljani sepajo. Prav tako pri poprodaji. In seveda pri modelni paleti.
Pa sej, vsak svoje kljuse hvali, cadillaca so tudi hvalili na vse pretrge americani.
A prav vidim, da so primerjali QV z ročnim menjalnikom proti drugima dvema z avtomatskim menjalnikom in extra "competition" paketoma, zato sta tudi ~15k€ dražja?
Liebes AMS-Team. Wie erklären sich die 130KG Mehrgewicht, die die Giulia in Ihrem Test gegenüber den Werksangaben mit sich herumschleppt? An der Ausstattung kann es nicht liegen, da Sie ja offenbar die leichteren Sitze, Felgen, Getriebe und Bremsen im Testwagen hatten. Ergo hätte die Giulia eigentlich nur 1.524KG wiegen dürfen, und dann wohl auch noch bessere Fahrleistungen erzielt. Cordiali Saluti.
Kar je res, pa ne vem, ker nimam dostopa do članka. Očitno je bralec videl, da ima na testu QV skoraj 1700kg.