Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Giulie so uradna delegacijska vozila za italijansko vlado in z njo povezanimi obiski iz tujine:
Slika
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Na zadnje ko je bila Merklova na obisku v Italiji je baje zahtevala, da se ne bo vozila z Alfo giulio ali kakšen drugi avto fca. Izrecno pa je baje zahteva bila na giulio. Zanimivo.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

https://youtu.be/mtZqdCU1ung?t=723" onclick="window.open(this.href);return false;

Korektna ocena stanja...
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

V kakšnem smislu?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Saj ni poveda nič novega. Pri alfi so rekli, da so glede na budžet ki so ga imeli raje denar vložili v zasnovo/motorje/..., kot pa dodatno opremo/asistenčne sisteme. Torej ja, ne morejo si privoščit razvoja toliko sistemov kot jih imajo MB, BMW in Audi. Zato jih ni niti v Maseratijih.
Ampak Maserati od tega najbrž bolj trpi; ker so taki sistemi precej bolj pomembni v teh dveh razredih v katerih slednji nastopa (Ghibli, Quattroportte); saj se ravno v teh segmentih ponavadi MB, BMW in Audi odločijo da prvič predstavijo neko novo tehnologijo/asistenčni sistem. Treba se je zavedat, da te znamke prodajo skoraj milijon avtov ma leto in zato imajo precej več denarja za razvoj....
Da pa so nemci v zadnjem desetletju precej ziboljšali svoj dizajn pa tudi ni neka sveža opazaka...

Torej spet nekaj o čem smo že govorili in pogrevanje stare teme...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Bolj v smislu, da bo uslužbenec MB-ja dejansko javno povedal, da bi ne kupil Mercedesa ... :lol:
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Kapo dol Lešniku samo, da bi se folk odločil za C klaso samo in izrecno zaradi teh kvazi sistemov potem ga naj kar imajo. Mene ne zanima da avto na pol sam vozi naj se pri Mercedesu že enkrat odločijo ali bo avto sam vozil ali voznik. Avto ni pameten telefon, za moje pojem so švabi pozabili osnovno, da eni radi vozimo avte. Alfa giulia je dosti lepša kot vsi mercedesi skupaj če normalno vidiš, če jo pa primerjam s C klaso je tudi boljša za voziti, je lažja in bolj varna. Seveda mora hvaliti Mercedesa če dela pri Mercedesu. Kar se pa tiče oblikovanja Nemci nikoli in nikdar ne bodo imeli to kar imajo Italijani oblikovalsko žilico v genih in ne samo to tudi druga znajo delati samo poglejte si kak avto je naredil Ferrari v F1 za sezono 2017 in to Italijani skoraj brez tujcev. Alfa nikoli ne bo imela 45 modelov saj se dejansko modeli štejejo skupaj z maseratijem in oba skupaj jih bosta imela 15.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

C klasa je sigurno zelo dodelan in dober avto, in vsekakor tudi lep.
Normalno pa da Lešnik o novem predstavniku/konkurentu v segmentu, ki je dobil zelo dobre reviewe pri medijih, takoj omenil glavno pomanjklivost Giulie v primerjavi z C klaso.
Podobno kot bi zaposlen pri Alfi rekel, da C klasa nudi slabšo vozno dinamiko in angažiranost v vožnji kot njihov model.

Pač vsak izpostavlja pri svojem produktu lastnosti, ki jih smatra za boljše kot pri konkurenci, pri konkurenci pa izpostavlja lastnosti, kjer le ta zaostaja za njihovim izdelkom.

Mislim pa da je Komotar namesto mnenja o asistenčnih pripomočkih želel od Lešnika slišat strokovno/poglobljeno mnenje o dizajnu Giulie (tudi sam sem čakal na kaj takega) - česa pa niti malo ni dobil, saj se je Lešnik temu vidno izogibal. Verjetno ima tako direktivo tudi od vodstva Mercedesa.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Se moram vtaknit samo v komentar o letošnjem F1 bolidu od Ferrarija :D James Allison (britanec - vodja aerodinamike) je pomojem več kot zaslužen za trenutni uspeh italjanov, ga pa na žalost ni več v ekipi zaradi smrti žene, vendar letošnji avto ima njegove filozofijo vsepovsod :wink:

Od nemcev se ne sme pričakovati ekstremnega dizajna, ker tega enostavno ne smejo narediti - njihova ciljna skupina pač ne kupuje takih avtomobilov. Od italjanov pa se to enostavno pričakuje, sploh alfe. Alfa mora biti najlepša, najagresivnejša v svojem razredu, drugače enako kot nemci ni v svoji ciljni skupini. Giulia je nekako kompromis - je ravno na meji da je še najlepša, vendar nekaj konzervative, da lahko razširijo ta krog kupcev.

Od Lešnika nisem pričakoval drugačnega odgovora in mu prav nič ne zamerim. Dela za mercedes in ne more na glas govorit, da se mu bolj dopade. Glede na to, da je bivši lastnik 156ke zelo zelo težko verjamem, da se mu giulia ne dopade :D Komentar na 40 modelov v njihovi paleti pa mislim, da je ciljal na manjko karavana in širše palete (kupeji, večja limuzina). Pač kot se že dolgo ponavljamo v vseh temah. Jaz sicer verjamem, da bo s faceliftom giulie, v kolikor se bo uredu prodajala, prišla tudi karavanska različica. Ne glede na vse kar jodlajo italjani.
Slika
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

a to, da ima mercedes 40 modelov je prednost?
individualizem, pa to. ze samo zato bi raje imel alfo.
Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Verjetno ima tako direktivo tudi od vodstva Mercedesa.
Zagotovo ni tako neumen, da bo šel hvalit konkurenco v javnosti.

Je pa tukaj zagotovo dovolj zgovorno vidno kaj je oblikovano in kaj je pač izdelano ...

Slika
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

zakaj je potem hvalil renault, range rover, jaguar..
Slika
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

alfa_samec napisal/-a:Je pa tukaj zagotovo dovolj zgovorno vidno kaj je oblikovano in kaj je pač izdelano ...
Razlika je zelo očita.
...kaj je oblikovano,... je oblikovano za oči!
...in kaj je pač izdelano,... je pa izdelano zato, da deluje!!!

Poanta:
Nekateri kupijo avto za uporabo!
Nekateri pa za gledanje!

Kdo ima prav, pa ve vsak pri sebi.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Nisi razumel poante. Oblikovano vs. izdelano se je oboje nanašalo na dizajn.
pirlo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 275
Pridružen: Pe Nov 12, 2010 10:13 am

Hranata napisal/-a:Se moram vtaknit samo v komentar o letošnjem F1 bolidu od Ferrarija :D James Allison (britanec - vodja aerodinamike) je pomojem več kot zaslužen za trenutni uspeh italjanov, ga pa na žalost ni več v ekipi zaradi smrti žene, vendar letošnji avto ima njegove filozofijo vsepovsod :wink:
Po vseh informacijah, ki krožijo to ni res. Allison je največ doprinesel pri modelu 2016, potem pa mu je že na začetku lanske sezone umrla žena in od takrat ga več ni bilo kaj dosti v F1. Zaradi tega so tudi izgubili stik z Mercedesom, čeprav so bili na prvih dirkah precej blizu in jih je prehitel še Red Bull na koncu. Lani pred poletnim premorom so pol ugotovili, da to ne bo šlo tako dalje in prekinili pogodbo ter sestavili novo ekipo za 2017 katero sedaj vodi Binotto. Vprašanje koliko spoh ve Allison o letošnjem modelu Ferrarija; dvomim da kaj veliko, drugače ga ne bi samo tako spustili k Mercedesu.
Odgovori
  • Informacija