Pri EuroNCAP so pred začetkom poletja namerno razbili 7 novih avtomobilov, z namenom preverjanja kako varni so.
Danes objavljajo poročilo.
Tokrat so pod drobnogled vzeli Alfo Stelvio, Hyundaija i30, Opel Insignio, Seat Ibizo, VW Arteona, Hondo Civic in Ford Mustang. Potem, ko je v začetku leta prejel le dve zvezdici, so zdaj prenovljenemu modelu tamkajšnji mojstri podelili še eno dodatno na račun serijsko vgrajenih varnostnih sistemov in izboljšanemu delovanju sprednjih dveh varnostnih blazin. Štiri zvezdice so namenili novi Hondi Civic zaradi nižje varnosti pri otrocih na zadnjih sedežih, vseh ostalih 5 modelov pa se je uvrstilo v klub s petimi zvezdicami.
Pri EuroNCAP so posebej izpostavili VW Arteona in Alfo Stelvio, ki sta domala v vseh kategorijah dosegala najvišje ocene, omembe vredna je tudi visoka ocena pri Seat Ibizi zaradi dejstva, da ima serijsko vgrajen sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavo pešcev, medtem ko je Hyundai i30 prepričal z visoko oceno predvsem pri varnosti otrok ter potnikov na sprednjih sedežih, do podobnih ugotovitev pa so inženirji prišli tudi pri Opel Insigniji.
No da še tukaj napišem mojo izkušnjo z današnjim testom 2,2 Turbo Q4 z 210 kavali.
Najprej pohvala Avto Triglavu za ultra hiter odziv...presenečen sem bil pozitivno zelo...v torek sem kliknil na prijavo za testno vožnjo včeraj(sreda) sem dobil klic in danes (četrtek) že preživel sanjsko urico na štirih kolesih
Prvi vtis mnogo boljši kot v Giulii..res da je bila tista osnovo opremljena tale pa full naloudana,
No že sedeži so bili ultra udobni za mojih 105 kil in skor 2 metra višine. električno nastavljiv v vse žive strani. Oprijel se me je pa ko školjka..se mi zdi kot da bi bil v pilotski kabini.
Volan, drža na cesti, vse se mi je zdelo podobno kot v Juliji ...odlično....tale testna je bila avtomatik tako sem se celo uro igral z unimi obvolanskimi komandami in moram rečt da sem se počutil k u formuli...šel sem sicer samo do Brnika in naredil tam par fotk..se zapeljal mal po travnatih bregovih..za štos sm se cel zbasal tudi v prtljažnik in sem bil udobno not nameščen placa je več ko preveč za moje potrebe....
Za kako obširnejšo testiranje je seveda ena urca premal...ampak moram priznat da mi je sedla v roke in tudi jaz sem dobr sedel vanjo...ko sem se po vožnji prestavil v mojo "bogo" julko QV sem se počutil k v konzervi sardin
Ja ja ko bom menjal avto bom definitvno gledal v to smer in si omislil seveda bencinsko izvedbo samo v kaki lepši barvi..
evo to je to
še malo slikovnega materijala če mi ga bo uspelo objavit tukaj..drugače sem na FB že objavil par fotk
Porka fix, sem pri njih že tri nove alfulje kupil, in ni hudič, da ne bom deležen take pozornosti. Ne zanima me kanta za starce, ampak kaj bolj pristnega iz Alfine konjušnice.
Stelvio je produkt za zavaljene možakarje, ki imajo le še kolena trda. Kaj novodobni homo sapiens to potrebuje? Priznam pa, da je to eden najmanj grdih velikih kant na trgu. Za afliste 70+ bo menda Serđo izpljunil novega spiderja. Serđo, daj že, saj je biznis že na +.
Ne zamerite, ob hrolšu človek napiše tudi kaj, kar ni treba.
PS: ko ne bom dorasel SF-ju 848, bom pa res šel na 4 kotače zgoraj brez.
Tole je pa čudno...pri temle prispevku mi da opcijo brisanja pri urejanju..pri zgornjem kjer je link do Clarksonovega review-a pa ne. V glavnem prosim za izbris dotičnega prispevka.
Dokler uporabnikov post ni prepisan, je izbris še mogoč, kasneje pa ne več ...
Tvoj komentar naj pa (če se strinjaš) kar ostane, ker sem z razlogom pripikal link Clarksonovega komentarja v slovenščini in se mi zdi prav, da je v tej temi to omenjeno.