Stelvio: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Kolega Aichi je stestiral: Alfa Romeo STELVIO, 2.2 JTDm 210 Q4 SUPER

Nova ozemlja

Razen enega poskusa terenskega vozila Matta takoj po vojni so bile Alfe zavezane lepemu asfaltu. A nič več ni in ne bo kot je bilo.

Slika

Giulia je zaorala ledino neke nove dobe pri milanski znamki, drugi primerek od mnogih, ki sledijo, pa je prvi Alfin SUV, Stelvio, imenovan po slavnem prelazu nad Bormiem. Italijani so o SUV sanjali že 2003, ko se je predstavil koncept Kamal, 4,7 metra dolgi SUV pa na povišani platformi Giorgio, ki si jo deli z Giulio, od nje vozi za 22 centimetrov višje.

Prenesti Giulijin obraz v novo, neosvojeno okolje, je bila drzna poteza, saj sta z Giulio, gledana od spredaj v obraz, če odmislimo masivno nadaljevanje pri Stelviu, praktično enaka. Od tu naprej se po dolgem motornem pokrovu vse skupaj zapelje in zaokroži do zadka, precej podobno kot že pri 14 let starem konceptu. Tudi na zadku so elementi, predvsem luči, ki hitro spomnijo na Giulio, nenazadnje pri Alfi povedo, da je Stelvio neke vrste zamenjava za karavana Giulie, ki ga na bo. Z močnejšim dizlom na zadku med zaščitno plastiko dobimo tudi dve konkretni izpušni cevi, o sami estetiki tega pa bodo mnenja deljena.

Slika

V zadku pod električno odpirajočimi se prtljažnimi vrati najdemo 525 litrov relativno pravilno škatlasto oblikovanega prostora, ki ga prekriva rolo. Sama notranjost razen višjega sedenja in steklene strehe spet spomni na Giulio, v najvišjem paketu opreme pa je vse odeto v usnje, armaturka in vrata pa imajo dodatke iz lesa in kroma. Sedenje, preglednost, ergonomija, vse je na visokem nivoju, nekateri znajo pojamrati nad (pre)enostavnostjo menijev infotainmenta, spet izdelava, spoji in trdi robovi plastike (zaščita pod volanom, rob prestavne ročice) namignejo, da gre vendarle za Italijana. Pravzaprav edina resna pripomba leti na obvolanske ročice menjalnika – lopatke bi skorajda težko bile večje, so pa postavljene tako, da vsi, ki nimamo prstov pianista Wladimirja Spielmana, do smernikov in brisalcev dostopamo »okoli« ročic menjalnika, skratka, te so, preprosto rečeno, napoti.

Potnikom streže dvopodročna klimatska naprava, tu so vsi asistenčni sistemi, skratka, pri Alfi so se potrudili tehnično povsem ujeti (in prehiteti) nemško falango.

Slika

Pod motornim pokrovom je testni Stelvio imel 2,2-litrski dizel s 154 kW (209 KM). Štirivaljnik se zna zelo pelje tudi s 7,5 litra porabe, skupaj z osemstopenjsko avtomatiko pa poskrbi za dobro dinamiko, čeprav na dizelski način, brez pretiranega zvoka. Višje postavljeno težišče se rahlo pozna pri hitrih kretnjah volana, štirikolesni pogon, ki po potrebi dodaja 50 % moči na sprednja kolesa, pa je eden boljših. Brez kakršnihkoli kompromisov je podvozje služilo precej zahtevnim manevrom na pesku, tako da tu italijanskim inženirjem le 'kapo dol' – sprednja kolesa so grabila točno takrat in toliko, kolikor je bilo potrebno, da Stelvio niti malo ni drsel čez nos.

Specifikacije sicer pravijo, da je teh 209 konjičev dovolj za 6,6 sekunde do stotice, vendar jih Stelvio dobro skriva, niti pri višjih hitrostih ne daje občutka, da se bo strgal z verige.

Slika

Mogoče se je treba Stelvia najprej navadit – dizelski zvok ni pretirano športen, oblika je vsaj za Alfiste do zdaj nekaj precej novega in znotraj je praktično visoko sedeča Giulia. Pravzaprav so čisto vse stvari, razen nesrečnih lopatk menjalnika, poštudirane »v nulo« in tako že po nekaj dneh ni več niti najmanjšega vzgiba, da bi lahko bila kaka stvar narejena tudi bolje ali drugače.

Paketič Super prinaša praktično vse, kar Stelvio premore, skupaj z dodatno opremo, ki je ni malo, od tega infotainment vzame 2450 evrov, pa električna pomična streha dva tisočaka, 600 evrov doplačate za 19-palčna kolesa, potegnjeno pod črto pa ta Stelvio vzame 63.480 evrov, kar ni pretirano ugodno.

Brez nekaterih dodatkov, usnja in podobnega pa se da najmočnejšega dizelskega Stelvia dobiti tudi precej ceneje, stvar izbire pač.



...by Artur Švarc (Avtomanija)
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=1&id=1656" onclick="window.open(this.href);return false;
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Je pa edini do sedaj, ki je pograjal menjalni ročici na volanu .... :| :?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
monsterogi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 80
Pridružen: To Mar 02, 2010 2:40 pm
Vozilo: Fiat Bravo Turbo Benzina
Kraj: JE-SE-NI-CE
Kontakt:

Uglavnm diletantski tekst kr nekej bla bla pa eni pianisti pa ....že dolgo nism bral nekej tko slabega!
ThugBoy
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: So Jul 19, 2008 9:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Morje

Pa glavno da dizel 2.2, nima športnega zvoka :lol:
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

monsterogi napisal/-a:...pa eni pianisti pa ....
Ker je on pianist, meddrugim....
Mogoče prst pri prižigu smernika res rahlo zadane/podrsi ob prestavno ročico, ampak meni pri stoječem avtomobilu ni bilo moteče. Kako je pa med vožnjo, pa še ne vem ... :mrgreen: 8-[
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Nightwish
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 2:39 pm
Vozilo: Giulietta Veloce 1750 TBI - 2017
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
Kontakt:

MaStr napisal/-a:
monsterogi napisal/-a:...pa eni pianisti pa ....
Ker je on pianist, meddrugim....
Mogoče prst pri prižigu smernika res rahlo zadane/podrsi ob prestavno ročico, ampak meni pri stoječem avtomobilu ni bilo moteče. Kako je pa med vožnjo, pa še ne vem ... :mrgreen: 8-[

Ker ne uporabljaš žmigavca med vožnjo al zato ker je še nisi peljal?! haha :roll: :wink:
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

Peljal sem stelvia, pa nisem imel nobenih problemov s smerniki ali njihovo postavitvijo. V bistvu sem bil navdušen nad kvaliteto prestavnih ročk. Debel brušen aluminij, z zelo dobro povratno informacijo ob prestavljanju.
Altmann

Imam iste izkusnje kot ti @Toolox in v bistvu prestavne rocice se odlicno obnesejo med voznjo. In tudi nisem pianist in nimam dolgih prstov, le polomanih par :lol: .
Itak o okusih ... sto ljudi, sto en okus...
Uporabniški avatar
DucAr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: To Apr 06, 2010 6:31 pm
Kraj: Ljubljana

Od kje pa sedaj pianisti? Wilhelm Kempff, Glenn Gould, A.B.Michelangeli, prekrasna virtuozinja Helene Grimaud in naš sonarodnjak Bojan Gorišek, da navajam samo meni ljube švarcvaiskliperklapermaherje, niso imeli nadnaravno dolgih prstov. Jaz jih imam, a me to ne moti. Tale AR v visokih petah mi je pa čedalje bolj všeč, čeprav sem kategorično proti.
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

danes uspel dobiti 210 konjskega na test za dobre pol ure :D

lep za vozit, med vožnjo nimaš občutka da si v SUV, po mojem bi tudi 180 bilo dovolj za povsem normalno vožnjo...vendar bi se sam še vseeno odločil za giulio 8)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Nightwish napisal/-a:
MaStr napisal/-a:Mogoče prst pri prižigu smernika res rahlo zadane/podrsi ob prestavno ročico, ampak meni pri stoječem avtomobilu ni bilo moteče. Kako je pa med vožnjo, pa še ne vem ... :mrgreen: 8-[
Ker ne uporabljaš žmigavca med vožnjo al zato ker je še nisi peljal?! haha :roll: :wink:
Če mene vprašaš, sem edini slovenec, ki žmigavce redno uporablja =; :wink:
Ja, samo sedel sem v njej, peljal jo pa še nisem ....
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

V bistvu sem bil navdušen nad kvaliteto prestavnih ročk. Debel brušen aluminij, z zelo dobro povratno informacijo ob prestavljanju.
meni so pa v Giulietti bolj praktične. V Giulii sem imel prevečkrat roke povsem na robu prestavne ročice, da sem moral razmišljat s katerim prstom naj zamenjam, je pa res da je to navada pač. ampak tudi vizualno mi niso všeč (če se ne motim ima stelvio iste). Sem pa najbrž eden redkih, ki uporablja te prestavne ročice pri Giulietti vsak dan in sem jih pač navajen, ampak kot pravim korak nazaj tako vizuelno kot praktično. V giulietti prestavnih ročk, še en sopotnik ni opazil.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

Hmm ne vem kaj naj rečem, boš moral dat za peljat, da bom lahko komentiral :lol: :lol:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Slika
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

No danes sem šel na testno vožnjo s Stelviom. Moram rečt, da me je avto dosti bolj navdušil kot pa Giulia. Prvo ko se vsedeš not, nimaš nobenega občutka, da si v SUV-u. Višina sedejna je ravno prava, v Guliji zame sediš preveč na tleh. 210km q4 zelo lepo potegne, tudi avtomatika sem se hitro navadil, čeprav sem ga prvič peljal. Sedeži so fenomenali, sediš udobno, kot pribit in tudi rjavo usnje mu zelo paše. V ovinkih se pelje kot Giulija, prav tako čez grbine. V kabini je motor precej tišji kot v Giuliji in s tem tudi malo bolj znosen dizelski zvok. Zmotilo me je precej piša že pri 130km/h, vendar se ga sliši manj kot recimo v 159.

Drugače pa bo tole verjetno moj naslednji avto, čez kake 5 let :D Je rekel prodajalec, da je blo čez 400 testnih voženj, od tega je blo prodanih 0 :D So pa menda 4je naročeni. Giulij se je pa prodalo 10 končnim kupcem, brez testnih in ostalih.

Slika
Slika
Odgovori
  • Informacija