You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Res lepa zgodovina, pa žal napačne odločitve. Vsi veste, da je tudi nam preljuba znamka bila na precej podobni poti. Imamo srečo, da ne vidimo, kako izgleda notranjost v opuščeni tovarni v Areseju.
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa
Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
prjatu napisal/-a:Res lepa zgodovina, pa žal napačne odločitve. Vsi veste, da je tudi nam preljuba znamka bila na precej podobni poti. Imamo srečo, da ne vidimo, kako izgleda notranjost v opuščeni tovarni v Areseju.
po mojem ima srečo tovarna , da ima Alfiste ker od švaboljubov ne bi preživeli , zdaj bi bila tovarna kaki DKW-Alfa Werke a.g. Mailand
kako to da so kar naenkrat zaprl? lohk bi vsaj vse karoserije ponucal in to. cez 300 let bo pa spet nekdo nasu eno zasvasano "garazo" notr pa polno roverjev/mgjev:D
MGjev je skoda, da. Nasploh po mojem mnenju celotne angleške avtomobilske industrije. Morda so res znali bit malce površni in predvsem zelo slabi pri marketingu, ampak imajo njihovi avti neko osebnost, tako kot italijanski.
A če greš sam tja si lahko iz delov sestaviš svojega?
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."