bmw 518 1991

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Tu se bo pa doktoriralo.

518i l. 1991 ima motor M40 in posledično paše termostat od E30 316i in 318i od 1987/9 -> in od E36 316i in 318i od 1991 - 1993/9.

Pa še komentar nekoga, ki ga ne motijo malo šwohnejši motorji in ima izkušnje (in to v prvi osebi) z E34 518i.

Ta avto ima tako skrajšane prestave, da se zadovoljivo pelje (navkljub precejšni teži) in mu zelo ustreza vožnja pri konstantnih hitrostih od 80-140km/h (kakor vem je to več, kot je omejitev na AC) in je pri teh hitrostih precej ekonomičen.

Vsako priganjanje pa pomeni veliko porabo in malo efekta.

Največji napaki tega motorja sta odmična gred gnana prek jermena in zelo občutljiva odmična gred in krepko nagrižena ropota kot Golf D I/II.
Obe slabosti sta odpravljeni pri nasledniku M43, ki je bil tudi vgrajen v E34 518i od letnika 1993/9->.

07 Thermostat




Cena 28,00 € Kataloška št. 11 53 7 511 580

Aja, če je termostat zanič se motor sploh ne segreje.

Slika
birdy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1110
Pridružen: Če Nov 13, 2003 10:31 pm

ja sej jest mam tud 1. osebne izkusnje z e30/e34/e36 vsi so mel 1.8 (pojma nimam kere generacije..)
vsi od prvega do zadnjega so ropotal tko kt si napisal golf2d stil
vsi od prvega do zadnjega so sli mnogo slabs kt 75 1.6(no za e34 je to razumljivo)
.....

sm ljubitelj 2.5+ motorjev v bmw-jih, medtem k tole je pa....ni vazn

drgac, zjeban termostat ne pomeni nujno da se motor ne segreje.
lahko tudi konstantno kuha, obcasno kuha.....variacij an temo je mnogo

kot receno:
problem pr vseh bmw-jih moje mame(z izjemo e39) je bila tista mala cevkica, ki pride iz kilerja v expanzijsko...tam je hans nekej zafrknil....

drgac, ce si rabu sam menjat termostat, pa ti je roberth dal lepo shemo. ce to nau resl problema pa povej
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Rešitev za cukanje stane 3 jurje.......no sam eno so pač trmoglavi in bi z macolo to popravlal pa dele menjal. Tud prov. jst sm pri seb popravu.
666
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

patrulja napisal/-a:
birdy napisal/-a:cisto mozno, da je visko odpovedal(ce se pregreva) ali da je visko zagrabu(bi znal podhladit motor)-i"
sm ze zdaunaj se prijavil na bmwslo forum, vendar po vec kot 5 dneh me se niso sprejeli. oz nisem dobil dovoljenje administratorja ter aktivacijsko kodo... naj gredo v rit...

visko sklopka 100 %ni ker se ventilator vrti

, ce komu kaj pove imam klimo...

.... iz hladilnika gre crna cev, cca 30 cm douga in gre do nekega dela motorja... predvideval sem da je tam termostat, vendar sem ta del odsraufal, in ugotovil da je to le kot nekaksen pokrov z nastavkom za cevjo, vendar brez kakrsne koli zaklopke ali secar koli, v luknji v katerri je bil pa ni nic... tema..

pri teh motorjih naj bi bil tam termostat, (v rijateljevi 518 je tam, vendar on nima klime...)
kot je brdy reku, ventilator se skos vrti....sam ko povišaš obrate bi se mogl ventilator ful zavrtet (sliši se kot nek vzlet letala---ne tok naglas, sam tko podobn zvok).

problem bmw foruma so predvsem razni gerhcy-ji. Pa nenormalno veliko število avto dilerjev je tm. Mi je pa drugače zelo všeč bmwforum.
666
Odgovori
  • Informacija