Sicer pojma nimam kaj si hotel povedat, o moji izobrazbi pa prosim ne razpredaj, ker si falil v vseh pogledih, če si slučajno psiholog, premisli če si pravi za ta posel, če nisi, prepusti analize komu drugemu. Sploh pa moja izobrazba nima nobene veze s to temo.
Star sem pa 25, ker si ravno vprašal.
tretje te citiram:
NCAP zvezdice se podeljujejo na osnovi crasha s "primerljivim" avtomobilom.
Če slučajno nisi uspel razbrati, kaj sem hotel povedati. Ti z veseljem povem še enkrat. Primerljive rezultate na NCAPu lahko gledaš samo med avtomobili istega razreda. Bolj po domače, 5 zvezdic pri Cliotu niti slučajno ne pomeni da je avto po varnosti primerljiv z Laguno ki ima ravno tako 5 zvezdic.
Oziroma še bolj po domače. Če ima clio 1000kg v voziček ki se zaletava v avto ki simulira bočni trk, naložijo 1000kg betona, pri laguni ki ima pa 1500kg pa je tega betona 1500kg.
Lestvica za ocenjevanje zvezdic pa je pri obeh avtomobilih enaka. Kar je seveda narobe in zavajajoče. Kar seveda pomeni nekaj podobnega kot da bi smučarju ki zmaga v "evropskem" pokalu podelili naziv svetovnega prvaka...
Fora avtov pri crashu pa je v tem da ohrani prvotno obliko tam kjer so potniki, ki jih je treba zavarovati (togi del) in omogočiti kontrolirano zmečklivost in porazdelitev sile na dele kjer potnikov ni (nos, zadnji konec...)
Video je seveda poučen, je pa po svoje zavajajoč. Ker bodimo pošteni, kdaj nazadnje pa si na cesti videl 15 let starega volvota? Oziroma koliko je takih avtomobilov v primerjavi z modusi. Že cenovna razlika ni poštena.
Vzeli naj bi nekaj spodobno starega, kar je bilo narejeno v NCAP času. Oziroma še bolje naj nekdo vzame Twingota l93 in laguno l93... pa da vidmo. Oba avta sta prišla na trg isto leto. In mislim da sta bila oba ocenjena zelo podobno... okoli 3*