Subaru Impreza STI by Bistri:) Ecutek remap str:30

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Sicer se ne dogaja nič posebnega, sem pa danes dobil in zmontiral zimske gume :D



Drugače pa kratko poročilo za Yokohamo: Advanke do danes naredile 8.500km in kaže, da bi morale narediti še 5 do 7.000km, kar je več kot odlično, kolega je na evotu naredil z njimi 15.000, pa ravno ne špara...


Pa še dve slikici mojih novih zimakov:

Slika
Slika



Komaj čakam da bo sneg in upam, da preživijo zimo :mrgreen: 8) :D
145 QV,33,145,147,159 TI
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

Dobra izbira. Upam. :) Sem jih tudi sam gledal, pa sem potem dobil že na avtu zimske Mišelinke... Poročaj kako grabijo :wink:
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Lahko kar jaz povem. Na thesisu sem jih imel 3 sezone in ravnokar (teden nazaj) osvežil z dvema novima še za vsaj eno sezono (pol pa upam, da zamenjam avto).
Ob normalni vožnji je guma OK, v snegu odlična (imam pa sneg bolj pogosto, kot nižinci) tudi še, ko je bilo samo še cca 4mm profila. Kakšnih ekstremov pa nisem probaval saj so na potovalni limuzini.
Precej mehak volan bi rekel, da je guma mehka in se lamele bolj podajajo, čeprav jih ne pobira prav veliko ... zdržale so cca 30000-35000km na skoraj dve toni težki limuzini.
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Odličen podatek-tnx, zgleda bodo ok :D 8)
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

No malce novosti na moji Imprezi :D

Ker se je planiral že četrti obisk Bob Rawl-a v Sloveniji, sem se odločil, da je čas, da tudi moja Impreza pridobi na moči.

Da pa bi motor bil pripravljen na vse obremenitve, sem se odločil zamenjati bate za kovane, mimogrede smo zamenjali še sklopko.

Slika



Sedaj pa nekaj besed o remapu, ki ga je opravil Bob Rawle - Ecutek:

Imel sem neverjetno srečo, saj je prišla komaj deset dni nazaj na trg novost - RaceROM, katero je Bob testiral zadnje leto.


RaceROM is a suite of feature enhancements available for OEM ECUs tuned with EcuTek tuning tools, which offers increased tuning & driving capabilities. RaceROM is available for specific ranges of engine management systems, initially for Subaru electronic throttle (Drive-by-wire) based ECUs.

Without question, the OEM ECU offers the best cold start, driveability and refinement when compared to aftermarket ECU hardware. However, many aftermarket ECUs provide extra (generally motorsport related) features, that many enthusiasts desire. Unfortunately, when replacing the standard ECU with an aftermarket ECU, the refinement of the standard ECU is often lost.
Slika
Now with EcuTek RaceROM, this compromise is no longer necessary. By way of a software upgrade to the standard ECU, RaceROM adds many custom calibration options to the standard OEM ECU, offering features beyond the standard fuelling, ignition and boost control, yet retaining its driveability, sophistication and fuel economy.

Sedaj imam narejeni dve mapi na avtu, ki jih lahko poljubno vklopim ter izklopim, najboljše pa je, da imam nastavljene naslednje stvari:

Downshift auto blip - med prestavljanjem navzdol, samodejno dodaja obrate, ampak samo, ko istočasno bremzaš - torej, na zaviranju pred ovinkom nič več dodajanja gasa med prestavljanjem. Zadeva seveda deluje na višjih obratih, če prestavljaš pri nizkih obratih navzdol ne deluje.

Launch Control to vsi vemo kaj je, dvomim pa, da ga bom uporabljal - enostavno se mi avto preveč smili.

Flat-foot shifting - pomeni prestavljanje brez spuščanja stopalke za plin, računalnik zadrži obrate, tako nekaj malega pridobiš na času.

Map Switching - o tem sem pisal že zgoraj, narediti sem dal dve mapi, obe imata zmeraj poln boost, ena je race, kar pomeni, da imam vklopljen še downshift auto blip, flat-foot shifting ter launch control.


Graf ter ostale podatke še čakam, da mi Bob pošlje. Iz motorja je dobil 352KM, ter preko 500 NM navora. Imam pa še nekaj malega rezerve, namreč na mojem avtu je še vedno večino izpuha originalnega, vključno z katalizatorjem.

Ne morem opisati kako zelo sem zadovoljen z nastavitvami, avto gre ko nor, moči je resnično dovolj v vsaki prestavi, razlika med Prodrive in Ecutekom je ogromna.

Od remapa je minilo komaj nekaj dni, zato se moči še nisem popolnoma navadil, tako sem včeraj ko sem ga sprobal na Racelandu imel kar veliko dela z sukanjem volana ob nemirnem zadku. Avto začne vleči na polno pri 2.800 rpm, kar pomeni, da sedaj na dveh delih proge dajem v tretjo prestavo, motor pa je manj obremenjen na visokih vrtljajih kot prej.


Skratka sem izredno zadovoljen z nastavitvami in močjo motorja :D :D :D


Za konec pa še slikca, ko se nas je nabralo med mapiranjem malce več na kupu, tokrat slike moje bivše GT jke, ter sedanje STI skupaj:

Slika
Zadnjič spremenil _BiStRi_, dne Po Mar 21, 2011 6:00 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
Overs[t]eer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1704
Pridružen: To Sep 21, 2004 11:37 pm
Vozilo: 156 3.2 GTA
Kraj: Ljubljana

Lepo lepo, tole pa se že kr mora premaknt :) slišal da tudi tvoja bivša GTjka premore prav zavidljivo konjenico.
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Bo demonstracija ob priliki :D Ja GT ima nekaj čez 300 konj sedaj 8)
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
medhotman
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Jan 19, 2011 6:27 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: CE
Kontakt:

300 konjev :D je pa kr precej fujtra za tolk konjev :)
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Ob normalni vožnji zihr četrtino manj kot 3.2 q4 :D
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Poraba je:

- relacija okoli 10l za 130-150 km/h
-mestna je okoli 12l z občasnimi izpadi



Po remapu mi je šla poraba dol še za cca 0.5-1 l/100km 8)
145 QV,33,145,147,159 TI
turko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 536
Pridružen: Po Sep 13, 2010 5:54 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

ah ja :) =D> =D> =D>
ALFA JE HOBI, HOČEŠ ALI NOČEŠ
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Foggy napisal/-a:Lepo ti diski zažarijo :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=P-GKdp5h ... re=related

Kaj ima model italijansko reg. ?
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Miholl napisal/-a:Ob normalni vožnji zihr četrtino manj kot 3.2 q4 :D
Ker sem ravno imel priliko odvoziti en tank dokaj normalne vožnje (me je pač zanimalo kolikšna je dejanska poraba lepe vožnje), vam bom postregel z podatki:

250km relacije in 270 km mestne vožnje skupaj 520km. Parkrat se umes nisem mogel zadržat sem imel rahle izpade, poraba = 9,6l :D

Če bi pa relacijo vlekel cel tank z lepo normalno vožnjo, pa itak noben nebi verjel številkam :cool:


:D
145 QV,33,145,147,159 TI
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Zelo zgledna poraba za tak avto z temi konji,če gledam recimo od žene 147 1.9 JTD,ki ob več ali manj mestni vožnji kuri 7l/100!
Zaklenjeno
  • Informacija