No malce novosti na moji Imprezi
Ker se je planiral že četrti obisk Bob Rawl-a v Sloveniji, sem se odločil, da je čas, da tudi moja Impreza pridobi na moči.
Da pa bi motor bil pripravljen na vse obremenitve, sem se odločil zamenjati bate za kovane, mimogrede smo zamenjali še sklopko.
Sedaj pa nekaj besed o remapu, ki ga je opravil Bob Rawle - Ecutek:
Imel sem neverjetno srečo, saj je prišla komaj deset dni nazaj na trg novost - RaceROM, katero je Bob testiral zadnje leto.
RaceROM is a suite of feature enhancements available for OEM ECUs tuned with EcuTek tuning tools, which offers increased tuning & driving capabilities. RaceROM is available for specific ranges of engine management systems, initially for Subaru electronic throttle (Drive-by-wire) based ECUs.
Without question, the OEM ECU offers the best cold start, driveability and refinement when compared to aftermarket ECU hardware. However, many aftermarket ECUs provide extra (generally motorsport related) features, that many enthusiasts desire. Unfortunately, when replacing the standard ECU with an aftermarket ECU, the refinement of the standard ECU is often lost.
Now with EcuTek RaceROM, this compromise is no longer necessary. By way of a software upgrade to the standard ECU, RaceROM adds many custom calibration options to the standard OEM ECU, offering features beyond the standard fuelling, ignition and boost control, yet retaining its driveability, sophistication and fuel economy.
Sedaj imam narejeni dve mapi na avtu, ki jih lahko poljubno vklopim ter izklopim, najboljše pa je, da imam nastavljene naslednje stvari:
Downshift auto blip - med prestavljanjem navzdol, samodejno dodaja obrate, ampak samo, ko istočasno bremzaš - torej, na zaviranju pred ovinkom nič več dodajanja gasa med prestavljanjem. Zadeva seveda deluje na višjih obratih, če prestavljaš pri nizkih obratih navzdol ne deluje.
Launch Control to vsi vemo kaj je, dvomim pa, da ga bom uporabljal - enostavno se mi avto preveč smili.
Flat-foot shifting - pomeni prestavljanje brez spuščanja stopalke za plin, računalnik zadrži obrate, tako nekaj malega pridobiš na času.
Map Switching - o tem sem pisal že zgoraj, narediti sem dal dve mapi, obe imata zmeraj poln boost, ena je race, kar pomeni, da imam vklopljen še downshift auto blip, flat-foot shifting ter launch control.
Graf ter ostale podatke še čakam, da mi Bob pošlje. Iz motorja je dobil 352KM, ter preko 500 NM navora. Imam pa še nekaj malega rezerve, namreč na mojem avtu je še vedno večino izpuha originalnega, vključno z katalizatorjem.
Ne morem opisati kako zelo sem zadovoljen z nastavitvami, avto gre ko nor, moči je resnično dovolj v vsaki prestavi, razlika med Prodrive in Ecutekom je ogromna.
Od remapa je minilo komaj nekaj dni, zato se moči še nisem popolnoma navadil, tako sem včeraj ko sem ga sprobal na Racelandu imel kar veliko dela z sukanjem volana ob nemirnem zadku. Avto začne vleči na polno pri 2.800 rpm, kar pomeni, da sedaj na dveh delih proge dajem v tretjo prestavo, motor pa je manj obremenjen na visokih vrtljajih kot prej.
Skratka sem izredno zadovoljen z nastavitvami in močjo motorja
Za konec pa še slikca, ko se nas je nabralo med mapiranjem malce več na kupu, tokrat slike moje bivše GT jke, ter sedanje STI skupaj: